Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
www.digitaltrends.com/mobile/uber-is-... Uber is now using TomTom digital maps in its smartphone apps Neem aan al bekend (oud nieuws) en gepost door iemand (2x genaaid eens zo sterk)
rjohnson schreef op 22 juni 2017 20:55 :
Harold Goddijn is bezig met andere dingen te winnen.
www.sailingscuttlebutt.com/2017/06/20... Om het allemaal positief te houden adviseer ik HG om met TomTom net zo om te gaan als met zijn boot. Namelijk een hele goede kapitein aanstellen! Dus stel een CEO vh formaat Bouwe Bekking aan bij TomTom en haal met TomTom ook de eerste prijs. Hou zelf een RvC positie en hark de meeste cash binnen als grootaandeelhouder... Madam staat toch ook niet aan het Fok bij deze bootrace?
12:30 BIG IDEA: HOW DIVERSIFICATION SAVED TOMTOM After record profits in 2007, TomTom hit a bump in the road by the end of 2008. The economic downturn and the introduction of maps on smartphones forced TomTom to reassess their route. The answer? Diversification. Last year alone, TomTom announced seven new consumer products including fitness wearables and HD mapping for Autonomous Driving. One of the founders back in 1991 and still at the helm, Corinne Vigreux reviews the TomTom journey to date, discusses how they were able to diversify their offering, and outlines what new innovations the company is working on. Speaker: Corinne Vigreux, Founder, TomTom 19 july Londonunbound.live/london2017/agenda/
Ach mijn hemel. Op 19 juli Corrie en de winkel van sinkel. Blinkertjes, kraaltjes en handwerkjes.
Heeft TT de open TLC (Traffic Light Control) al gecommuniceerd als nieuw product? Maarten deelde zoiets mee op de ITS.
Natte krant schreef op 22 juni 2017 22:52 :
Ach mijn hemel. Op 19 juli Corrie en de winkel van sinkel.
Blinkertjes, kraaltjes en handwerkjes.
En vergeet het bier niet, want tja, consumer products zijn net als het maken van bier. Erg leuk maar of we er wat aan verdienen weet ik (Corinne) niet...
Accuboor schreef op 22 juni 2017 22:36 :
[...]
Om het allemaal positief te houden adviseer ik HG om met TomTom net zo om te gaan als met zijn boot. Namelijk een hele goede kapitein aanstellen! Dus stel een CEO vh formaat Bouwe Bekking aan bij TomTom en haal met TomTom ook de eerste prijs. Hou zelf een RvC positie en hark de meeste cash binnen als grootaandeelhouder...
Madam staat toch ook niet aan het Fok bij deze bootrace?
Eens, meer concreet: Huidig structuur als volgt ombouwen: - Topholding met daarin de Founders en huidige RvC structuur (beursgenoteerd) Daaronder 3 separate bedrijven: - TomTom consumer products Nieuwe CEO met zeer sterke marketing achtergrond - Tele Atlas (de Maps met de business units automotive + licensing) Alain de Taeye + nieuwe strategische COO (uit US tech hoek) - Webfleet (het telematics bedrijf) Nieuwe CEO die óf zelf de consolidatieslag vorm gaat geven door middel van substantiële overnames óf het bedrijf ASAP klaar maakt voor verkoop (het is een van beide, doormodderen is geen optie) Bedrijven dienen volledig onafhankelijk te functioneren. De merknaam TomTom wordt alleen nog maar gebruikt voor het consumentenbedrijf. Eventueel kunnen deze bedrijven gedeeltelijk worden gelist, kunnen minderheidsbelangen worden verkocht aan strategen of kunnen de bedrijven geheel worden verkocht als dit opportuun is. Opbrengsten kunnen worden uitgekeerd; bedrijven moeten zichzelf in principe bedruipen. Financiering ook per bedrijf. Zou best interessant zijn om eventuele opbrengsten die niet nodig zijn voor de bedrijven te herinvesteren in nieuwe (tech) bedrijven om zodoende een groot NL fonds te hebben dat zich voor de langere termijn committeert aan bedrijven (een soort HAL voor tech fondsen, scale-ups en groter). Uiteraard dient er dan nog de nodige investeringskennis toegevoegd te worden aan TT Holding. Waarschijnlijk een brug te ver.
Dutchy Ron schreef op 22 juni 2017 22:54 :
Heeft TT de open TLC (Traffic Light Control) al gecommuniceerd als nieuw product? Maarten deelde zoiets mee op de ITS.
Interessant interview heb je gevonden Dutchy, het zoveelste innoverende product van TomTom.
23-06-2017 DE TYD: Ook de Fransen stappen in race naar zelfrijdende auto Lukas Vanacker, De Franse autobouwer PSA stelde gisteren zijn eerste automatisch rijdende modellen voor. Daarmee storten ook de grote volumemerken zich op de ontwikkeling van die technologie. 'Trek de stekker eens uit en steek hem er opnieuw in', roept de ingenieur van PSA tegen haar collega. De zelfrijdende Citroën C4 Picasso die de Franse autobouwer gisteren aan de rand van Parijs voorstelde, heeft bij de start nog last van kinderziektes. Maar zodra de ingenieur het prototype, dat vol kabels en computers zit, de autosnelweg oprijdt, lukt alles verbazend vlot. Op een grote tablet op het midden van het dashboard komt alle informatie samen van de 20 sensoren die aan de auto hangen. Zo wordt duidelijk waar alle objecten zich rond de auto bevinden, en of autonoom rijden mogelijk is. Met een druk op een knop op het stuur activeert de chauffeur de autonome modus. De Citroën trekt automatisch op tot de gevraagde snelheid en verandert op verzoek van de bestuurder zelf van rijstrook. Als de auto een ander voertuig ziet naderen, wacht hij met invoegen. Druk gesticulerend met haar handen laat de Franse ingenieur de auto kilometers lang tussen het redelijk drukke verkeer rijden zonder het stuur of de pedalen aan te raken. Maar op een rit van een half uur loopt het wel twee keer mis. Na een bruusk maneuver maakt een alarmsignaal duidelijk dat de chauffeur het stuur meteen moet overnemen. PSA, de groep boven Peugeot, Citroën, het premiummerk DS en binnenkort ook Opel, is nog niet erg lang met autonome technologie bezig. Recent kreeg de autobouwer van de Franse overheid de toestemming om een 20-tal prototypes met allerlei autonome technologieën op de autosnelweg te laten testen, ook door 'gewone burgers'. Volgend jaar brengt het bedrijf de DS7 Crossback op de markt, die het tweede niveau van autonoom rijden zal bereiken (zie kader). Zo zal de auto zelf kunnen parkeren, zonder dat de bestuurder aan de pedalen komt. Vanaf 2020 wil de groep de stap zetten naar het derde autonome niveau, waarbij de auto het rijden volledig overneemt. Daarmee hinkt PSA nog een stuk achterop. Premiummerken zoals Mercedes, BMW, Volvo of het elektrische Tesla bieden nu al heel wat meer zelfrijdende technologie in hun auto's aan. Toch is het opvallend dat ook een 'doorsnee' autobouwer zoals PSA op de kar van de zelfrijdende auto's springt. Het investeert zelfs liever in de eigen ontwikkeling van software en algoritmes dan die gewoon aan te kopen bij grote toeleveranciers. 'Dan zijn we niet zeker van de kwaliteit', klinkt het zelfbewust. PSA, dat na enkele moeilijke jaren weer successen boekt, kiest er wel bewust voor de autonome gadgets eerst in zijn premiummerk DS te integreren, en pas nadien de volumemerken Peugeot en Citröen te laten volgen. Maar het zelfverklaarde doel van de Franse autobouwer is duidelijk: 'Autonoom rijden voor iedereen.' DE VIJF STAPPEN NAAR DE VOLLEDIG ZELFRIJDENDE AUTO Hands on: chauffeur krijgt hulp maar blijft met handen aan stuur Hands off: auto rijdt automatisch maar chauffeur houdt continu toezicht Eyes off: auto rijdt autonoom, maar chauffeur moet controle soms kunnen overnemen Mind off: chauffeur zit in auto maar kan slapen Driverless: geen chauffeur aanwezig
kos_0 schreef op 22 juni 2017 14:44 :
Misschien moeten we onze posters iets meer controleren,
Snorremans van zeil suggereert reclame voor pommade te maken maar werkt voor een beleggingsfonds .Ik zie niks vertelt ons aan de hand van de maanstand of het goed of slecht gaat. Je hoort nooit of ie short of long zit; manische paniekvogel.
Hik, sleutelt elke dag aan zn brommer, verkoopt zich zelf als techneut. W leest goed de krant, wil graag TT >9,00, Justin is weer terug ??? Wantrouw analisten en posters die de hele dag achter hun computer zitten.
@ kos is een forum, het enige wat we doen is informatie en kennis delen in de hoop dat we er allemaal beter van worden zijn hier allemaal volwassen mensen en iedere beslissing om in een aandeel te beleggen is immer aan de persoon zelf bij het geven van meningen , doe dat zelf ook, of het afgeven van rapporten met koersdoelen zoals de analisten doen is immer een "verwachting" , garantie is er niet, er zijn zoveel factoren zowel intern als extern die de situatie in de markt, de sector of het bedrijf kunnen doen veranderen. rapporten met koersdoel verwachtingen zijn altijd bewegende doelen, maar het sterkt wel een mening, want ze onderbouwen wel hun conclusies daarbij is de mens van nature een stronteigenwijs individu , ze doen altijd wat ze zelf denken dat juist is en geloven dan ook dat dit voor iedereen het beste is, we willen ook allemaal proberen de markt te slim af te zijn en daarom proberen we eigenlijk de volgende move te pakken voordat die inzet, lukt bijna nooit en kost altijd geld vandaar " the trend is your friend " , winnaars wachten vaak met instappen totdat er een duidelijk signaal is welke kant het opgaat, maar ja dan is de lol eraf, het gaat er bij de meeste om de markt te verslaan en het aandeel te outsmarten ( werkt bijna nooit) daarom beleggen velen een groot gedeelte van hun vermogen bij fonds beheerders of in funds van Managers zoals bvb een HAL of een Berkshire en laat die maar bepalen welke mix van aandelen/bedrijven ze in de porto nemen.
www.marketwatch.com/story/uber-must-r... De signalen dat de uitgelekte cijfers van de laatste kwartalen niet klopten worden steeds sterker, maar het was ook een voorrecht daar ze niet genoteerd zijn. Uber is een hoax, TT moet gewoon voorzichtig opereren met deze instelling om beschadigingen voor te blijven...
vCalker schreef op 22 juni 2017 20:33 :
Een nog onderbelicht onderwerp op dit forum vind ik toch wel de markt van 'ride-hailing' en 'robo-taxi's'. Ergens is dat natuurlijk niet vreemd omdat het nog verder ligt dan de zelfrijdende auto op de snelweg, maar ook daar liggen (gezien de gigantische belangen) voor TomTom ook genoeg kansen. In het verleden heeft TomTom ook een keer iets geprobeerd in de taxi-wereld: TomTom Taxi, maar dat werd al snel geliquideerd.
De potentie voor TomTom ligt mijns inziens niet zozeer in het aanbieden van zo'n dienst, maar uiteraard in de mapping. Onderstaand heb ik grofweg een paar diensten in kaart gebracht en voor die diensten is locatie heilig. Nu al, maar straks met de robo-taxi helemaal en gaan ze dan allemaal het wiel zelf uitvinden? Wellicht kunnen wij op het forum de verbanden nog meer blootleggen en kijken wat voor rol TomTom hier in kan spelen.
Uber (hele wereld) - Baidu en Toyota zijn investeerders
techcrunch.com/2015/09/07/uber-confir... techcrunch.com/2016/05/24/uber-and-to... - Volvo heeft een strategisch samenwerkingsverband
www.media.volvocars.com/global/en-gb/... Didi (voornamelijk China) - Apple, Tencent en Alibaba zijn investeerders
techcrunch.com/2017/03/27/didi-softbank/ Lyft (voornamelijk USA) - GM en KKR zijn investeerder
www.bloomberg.com/news/articles/2017-... www.reuters.com/article/us-gm-lyft-in... - Strategisch samenwerking met Google en Nutonomy
www.nytimes.com/2017/05/14/technology... techcrunch.com/2017/06/06/lyft-and-nu... Bosch/Mercedes-Benz - Samenwerking voor 2020
www.reuters.com/article/us-daimler-bo... Gett (USA, Uk en Rusland) - Volkswagen is investeerder
techcrunch.com/2017/04/26/on-demand-r... PSA Group - Aankondiging van eigen dienst
www.ft.com/content/4520cca2-769a-11e6... Ik denk persoonlijk dat TomTom voor die markt relatief minder te bieden heeft dan voor de "long range" HD-maps. Een initiële kaart opbouwen in enkele steden is voor meerdere partijen mogelijk. En de exacte oppik- en afzetpunten is iets wat bijvoorbeeld UBER zelf doet en niet aan TomTom overlaat. Parking is minder relevant. Wellicht dat wel de realtime update/emergency laag nog lol kan hebben van speciale TomTom expertise. Met name voor China, met een combinatie van enorme vervuilingsproblemen en ongekende mogelijkheden tot dwingende regelgeving, zou wel eens HET land kunnen worden waar dit grootschalig geïntroduceerd gaat worden, beginnend ergens tussen 3-5 jaar van nu.
Dutchy Ron schreef op 22 juni 2017 22:38 :
12:30 BIG IDEA: HOW DIVERSIFICATION SAVED TOMTOM
After record profits in 2007, TomTom hit a bump in the road by the end of 2008. The economic downturn and the introduction of maps on smartphones forced TomTom to reassess their route. The answer? Diversification. Last year alone, TomTom announced seven new consumer products including fitness wearables and HD mapping for Autonomous Driving.
One of the founders back in 1991 and still at the helm, Corinne Vigreux reviews the TomTom journey to date, discusses how they were able to diversify their offering, and outlines what new innovations the company is working on.
Speaker: Corinne Vigreux, Founder, TomTom
19 july London
unbound.live/london2017/agenda/ Het is te hopen voor Corinne dat er geen kritische vragenstellers in de zaal zitten, die doorvragen naar het business succes van de Bandit, de Vio, het Touch bandje, enz. enz.. En naar de "groei" van de sportwatches.
Waymo Hires Ex-Tesla Engineer to Lead Self-Driving Hardwarewww.bloomberg.com/news/articles/2017-... The hire is the latest in a series of high-profile talent acquisitions and departures to rock the fiercely competitive autonomous driving landscape. "A few years ago, Waymo made the decision to start building our own self driving vision system, radar and LiDAR in house," Waymo Chief Executive Officer John Krafcik said in a statement on LinkedIn. "This has been crucial to improving the quality of our self-driving technology, and bringing down cost. With Satish’s expertise, we’ll be able to further advance our self-driving hardware, and bring our technology to more people, more quickly." Waymo is daarna dan een directe concurrent van Bosch als ik het goed begrijp?
IDC sees wearables double by 2021 IMG ( imagination tech ) staat nu in de etalage en er zou belangstelling zijn van Intel en Apple amongst others de contractopzegging door Apple heeft het aandeel IMG doen kelderen van 2,5 pond naar 80 pence, nu noteert het aan 1,45 pond indien TT met haar wearables/consumer nu zo'n beetje de bodem heeft bereikt dan gaat TT dadelijk toch op al haar divisies plussen, het jat-gehalte gaat nu snel omhoog , of de koers moet substantieel hoger blijf erbij dat wat we thans op het scherm zien aan 8,80 niet houdbaar is , Koers moet substantieel hoger
With its CEO out, the most exciting tech Uber's engineers are working on could be thrown into more turmoilwww.businessinsider.com/with-uber-ceo... The crux of the issue for the new CEO is this: does Uber need to own its own self-driving technology, as Kalanick believed, or can it license or strike a partnership for it? ... It also signed a $300 million agreement with Volvo for self-driving SUVs.
Voor wie Tier-1 namen wil oefenen:app.wiwo.de/unternehmen/auto/bosch-co... Volgende week overhoring!
Dit is trouwens wat Apple's computer vision al kan op een telefoonstreamable.com/dk77o Dus zonder het eerst naar een cloud te sturen, gewoon met de telefoons cpu/gpu Dan kun je je wel voorstellen hoe snel het werkt met Nvidias nieuwe chips!
xynix schreef op 23 juni 2017 08:57 :
Voor wie Tier-1 namen wil oefenen:
app.wiwo.de/unternehmen/auto/bosch-co... Volgende week overhoring!
Tja daar sta je dan op platz 8 als Bridgestone met een omzet van 22,5 miljoen, tussen al die miljarden bedrijven :-) :-) :-)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)