Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,700 19 apr 2024 17:35
  • -0,280 (-4,68%) Dagrange 5,700 - 5,925
  • 569.243 Gem. (3M) 304,1K

Tom Tom april 2017

2.857 Posts
Pagina: «« 1 ... 125 126 127 128 129 ... 143 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 25 april 2017 20:32
    quote:

    Juun schreef op 25 april 2017 12:17:

    @Vici:
    Niet alleen TT en BP, zoals vanochtend in 1 van de 3 persberichten.
    Blijkbaar ook TT en Aral, maar dan zonder TT-persbericht.
    www.newfleet.de/news/artikel/lesen/20...
    Die Unternehmen TomTom Telematics und Aral bieten gemeinsam eine neue Lösung für das Flottenmanagement an: Aral FleetMove kombiniert Treibstoffinformationen von Aral Tankkarten mit Daten über Fahrer und Fahrzeug der Tom Tom Telematics Service Plattform in einem übersichtlichen Interface.
    Aral Duitsland is van BP :-)

    Dit had ik een poosje geleden gepost......................................

    black box 18 mrt 2017 om 00:33

    Mooi verhaal vooral de Kop TEXT (Van navigatiekastje tot slimme ruitenwissers)
    De klant waar hij het over heeft is niet de koper van het kastje maar de spelers rond de digitalisering de coukie verdient een meervoud over en over aan de aanschaf van de prooi .
    Over 4 tot 5 jaar krijg je een gratis 10G GSM gratis je betaald met je gsm je gsm provider wordt ook je bank je inkoop verplaatsingsgedrag is geld waard .
    Tom Tom bestuur moet gewoon de trend voor zijn door afspraken te maken met tankstations een Tom Tommer die tankt bij X krijgt 10% korting .ik dacht 600.000 Tom tommers kunnen dit wel afdwingen /vragen .
    En Tom Tom zal je wel begeleiden naar het goedkoopste aangesloten Tankstation dit wordt de toekomst .
    Waarom de weg uitstippelen eenmalig en kosten maken en de trafiek het grote geld laten verdienen over de plaveide weg.
    - See more at: www.debeurs.nl/Forum/Topic/1342845/2/...

    Dus laat Tom Tom maar gerust de kastjes maken zullen na verloop van tijd wel ingehaald worden door de smart Phone .
    Maar de data die Tom Tom heeft via die kastjes is een veelvoud waard dan wat de kastjes nu opleveren.
    Die date samenwerkingen zijn er niet voor niks .;-)
    Zo zijn er nog legio mogelijkheden te verzinnen .........................
  2. [verwijderd] 25 april 2017 21:16
    Duurt nog tot 3 uur vanachter zie ik....

    1:30pm: Keynote
    Henry Bzeih, Managing Director, Connected & Mobility, Kia Motors America
    2pm: Autonomous cars – the next ten years (panel discussion)
    Key stakeholders discuss the technologies and trends that will shape the evolution of the autonomous car in North America over the next decade and beyond.
    Laura Merling, Ford Smart Mobility | Gaurav Bansal, Toyota InfoTechnology Center | Josh Switkes, Peloton | Steve Grobman, FASTR and McAfee | Chris Rockwell, Lextant | Nimish Radia, Ericsson Research
    3pm: Networking break
    3:30pm: Low latency communications for future connected cars
    Prasanna Gopal, Technical Director, Mindtree
    3:50pm: The internet of moving things
    Michelle Avary, VP Automotive Products & Strategy, Aeris
    4:10pm: Automotive media management in future IVI systems
    Roland Krause, Engineering Director, Integrated Computer Solutions (ICS)
    4:30pm: How V2X technology will change how you drive
    Ravi Puvvala, CEO, Savari
    4:50pm: Closing remarks
    5pm: Networking drinks
    6pm: Close
  3. [verwijderd] 25 april 2017 21:33
    www.bright.nl/nieuws/nederlandse-deel...

    Volgend jaar rijden in Eindhoven zelfrijdende deelauto's rond. Dat maakte de startup Amber bekend op de industriebeurs Hannover Messe.

    De Eindhovense startup Amber wil een autofabriek opzetten en elektrische deelauto's bouwen die altijd op loopafstand beschikbaar moeten zijn. Hoe? De auto's zullen zichzelf steeds verplaatsen naar de plek waar ze nodig zijn. De auto's komen dus vanzelf naar je toe gereden. Amber werkt voor de zelfrijdende technologie samen met onder meer TomTom, KPN, TNO, Microsoft en chipmaker Nvidia.

    De startup moet de komende maanden aantonen dat de zelfrijdende technologie veilig is, daarna mag Amber de weg op. Dat zal binnen een jaar gebeuren, verwacht het bedrijf. De gemeenten Eindhoven en Helmond willen meewerken. TomTom levert de digitale kaarten, KPN zorgt voor het netwerk, TNO test de sensoren en camera's, Microsoft levert zijn cloudplatform en Nvidia maakt de hardware.

    Amber ontwikkelt eigen modulaire elektrische deelauto’s. De autodeeldienst belooft voor 33 euro per week op elk moment toegang tot een auto.
  4. [verwijderd] 25 april 2017 21:48
    quote:

    Der K. schreef op 25 april 2017 21:33:

    www.bright.nl/nieuws/nederlandse-deel...

    Volgend jaar rijden in Eindhoven zelfrijdende deelauto's rond. Dat maakte de startup Amber bekend op de industriebeurs Hannover Messe.

    De Eindhovense startup Amber wil een autofabriek opzetten en elektrische deelauto's bouwen die altijd op loopafstand beschikbaar moeten zijn. Hoe? De auto's zullen zichzelf steeds verplaatsen naar de plek waar ze nodig zijn. De auto's komen dus vanzelf naar je toe gereden. Amber werkt voor de zelfrijdende technologie samen met onder meer TomTom, KPN, TNO, Microsoft en chipmaker Nvidia.

    De startup moet de komende maanden aantonen dat de zelfrijdende technologie veilig is, daarna mag Amber de weg op. Dat zal binnen een jaar gebeuren, verwacht het bedrijf. De gemeenten Eindhoven en Helmond willen meewerken. TomTom levert de digitale kaarten, KPN zorgt voor het netwerk, TNO test de sensoren en camera's, Microsoft levert zijn cloudplatform en Nvidia maakt de hardware.

    Amber ontwikkelt eigen modulaire elektrische deelauto’s. De autodeeldienst belooft voor 33 euro per week op elk moment toegang tot een auto.
    Alleen dat verdienmodel wat hierachter schuil gaat is om je vingers bij af te likken!!
    Rabo, ik vang je aandeeltjes nog steeds op, geef me er morgen nog een paar alsjeblieft

    Verder geen nieuws

    Bennietop
  5. [verwijderd] 25 april 2017 22:15
    Eerste commercieel zelfrijdende auto’s in Eindhoven
    Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 25/04/2017 om 14:45

    SHARESHARETWEETINGSHAREFOLLOWFOLLOW
    0
    Amber Hannover Messe Steven Nelemans
    Amber, een startup uit Eindhoven, ontwikkelt eigen modulaire, autonome en aanpasbare elektrische auto’s. De wagens zijn specifiek ontworpen om te worden gedeeld. Met hun autodeel-service, Amber Mobility, wil Amber zowel zakelijke als particuliere gebruikers door heel Europa on demand toegang geven tot een auto, op elk moment en binnen loopafstand, voor slechts 33 euro per week. Op de Hannover Messe heeft CEO Steven Nelemans aangekondigd dat Eindhoven de eerste stad ter wereld wordt waar zelfrijdende auto’s op grote schaal voor commercieel gebruik worden toegepast.

    Samen met meerdere ontwikkelingspartners, waaronder TomTom, KPN, TNO, NVIDIA, Microsoft en de gemeenten Eindhoven en Helmond, heeft Amber de plannen om elektrische auto’s uit te rusten met technologie die autonoom rijden mogelijk maakt. Deze auto’s worden op dit moment gebruikt in het zakelijke autodeel platform Amber Mobility. Amber wil de zelfrijdende auto’s medio 2018 in Eindhoven op de weg hebben, om de dienst vervolgens snel uit te breiden naar de rest van Nederland en Europa. De bedrijven die in de regio Eindhoven al gebruik maken van de diensten van Amber zullen de eersten zijn die van deze nieuwe technologie kunnen profiteren.

    Elke ontwikkelingspartner dient als een belangrijk puzzelstuk in de plannen van Amber om zelfrijdende auto’s in de regio te gaan implementeren. Zo zal TomTom fungeren als leverancier van digitale kaarten, en zal KPN het netwerk leveren dat wordt gebruikt voor locatiebepaling en communicatie. TNO zal zorg dragen voor het implementeren en testen van de sensoren en camera’s, en zij zullen ook de ontwikkeling van de software ondersteunen.

    Daan de Cloe, Program Director Mobility and Logistics van TNO: ”We kijken ernaar uit om onze software geïmplementeerd te zien worden in de zelfrijdende auto’s van Amber Mobility en om de realisatie van hun use case te versnellen.” NVIDIA zal de hardware leveren die gebruikt wordt voor het verwerken van de visuele data van de camera’s en sensoren. Ten slotte levert Microsoft het betrouwbare Azure cloud platform, kunstmatige intelligentie en de overige middelen die nodig zijn om de enorme hoeveelheden data te verwerken.

    De gemeenten Eindhoven en Helmond spelen ook een belangrijke rol. Zonder de steun van de lokale overheden van de Brainport regio zou de implementatie namelijk onmogelijk zijn. Burgemeester van Eindhoven, John Jorritsma, zegt hierover: ”Het is voor ons vanzelfsprekend dat we Amber steunen om de eerste te zijn die zelfrijdende auto’s daadwerkelijk toepast. Bovendien versterken we hiermee de positie van Eindhoven Brainport als vooraanstaand centrum van hightech innovatie.”

    ”Autonoom rijden is cruciaal voor de toekomst van mobiliteit,” legt Steven Nelemans uit. ”Als we een mobiliteitsdienst willen bieden die efficiënter, gebruiksvriendelijker en betaalbaarder is dan autobezit zelf, zullen we zelfrijdende auto’s nodig hebben om ervoor te kunnen zorgen dat mensen altijd toegang hebben tot mobiliteit.”

    ”Autonoom rijden ligt niet zo ver in de toekomst als velen denken,” vertelt hij verder. ”We zijn een klein bedrijf, wat betekent dat we dit sneller kunnen bereiken dan vele anderen. Ik ben erg enthousiast over het feit dat we zo veel ervaren en invloedrijke partners hebben die hier samen met ons aan werken.”

    marketingfuel.nl/eerste-commercieel-z...
  6. relpinda 25 april 2017 22:18
    quote:

    Bennietop schreef op 25 april 2017 21:48:

    [...]

    Alleen dat verdienmodel wat hierachter schuil gaat is om je vingers bij af te likken!!
    Rabo, ik vang je aandeeltjes nog steeds op, geef me er morgen nog een paar alsjeblieft

    Verder geen nieuws

    Bennietop
    Steven Nelemans, youtu.be/crDVz8MOGNA

    Lijkt mij een betere CEO voor TT dan HG. Van zo n pitch kan HG nog wel wat leren.

    LZA

    www.hannovermesse.de/home

    www.hannovermesse.de/en/exhibition/ex...

    www.ambermobility.com/mobility

  7. forum rang 4 eduardo3105 25 april 2017 22:56
    quote:

    VOORTS schreef op 25 april 2017 22:46:

    Is er al wereldschokkend nieuws?
    Gaat ook niet gebeuren.
    Geen wereldschokkend nieuws VOORTS maar voor het eerst dat ik twitter volg wordt TT heel vaak genoemd. En nu eens niet over de sporthorloge's e.d. dus misschien nu wat meer interesse vanuit de VS.
  8. forum rang 7 Dutchy Ron 25 april 2017 22:59
    Darum ist Apple Karten deutlich besser geworden

    Keine Frage, ein Kartendienst ist ein Großprojekt für sich. Für die Datenintegration setzt Apple einerseits auf zahlreiche andere Unternehmen und Dienste, zum Beispiel TomTom, Yelp, Tripadvisor, Flickr und – seit kurzem – Das Örtliche. Manche Dienstleister hat Apple übernommen, Beispiele: HopStop und Embark. Andererseits arbeitet der Konzern intensiv an den Daten, in der ganzen Welt. Auch in Deutschland kümmert sich ein Apple-Büro um die Arbeit am Dienst, in Berlin. Nutzer können direkt aus der App heraus Fehler melden, der Button „Problem melden“ wird nach dem Tipp auf das Info-I angezeigt. Verbesserungen werden nicht nur mit iOS-Updates veröffentlicht, bei diesen geht es vor allem um funktionelle Erweiterungen. Die Daten und Dienstleistungen werden schrittweise ausgerollt, nicht bei allen Nutzern gleichzeitig. So hat sich mit Start von iOS 10, aber auch im Nachgang sowie in den letzten Wochen wieder etwas getan.

    www.giga.de/apps/ios/specials/apple-k...
  9. forum rang 7 Dutchy Ron 25 april 2017 23:04
    Zu tun gibt es noch genug

    Apple zeigt sich gewillt, Apple Karten weiter engagiert zu entwickeln. Denn der Konzern, so durften wir aus Apple-Kreisen erfahren, sieht die App als einen sehr wichtigen Bestandteil des Nutzererlebnisses von iOS. Im Fokus steht aktuell der weltweite Ausbau der „dynamische Karte“, wofür ein jetzt in Indien neu eingerichtetes Entwicklungsstudio zum Einsatz kommen soll.
  10. mark60 25 april 2017 23:06
    wie weet iets over de financieen van Amber, wat is het EV en wie zijn de aandeelhouders?

    www.ed.nl/default/elektrische-lichtge...

    dit bericht was al uit sept 2016

    Eind 2016 wordt al gestart met een eerste project met partners ABN Amro en Athlon onder de naam Corporate Mobility.

    automotive-management.nl/nieuws/laats...

    Nu is het wel zo dat athlon in juli 2016 gekocht is door Mercedes voor 1.1 miljard. Je kan je afvragen of dit handig is als Mercedes mee kan kijken.
  11. [verwijderd] 26 april 2017 00:16
    quote:

    Mero schreef op 25 april 2017 23:17:

    [...]

    Dat is denk ik omdat ze het eten betaald hebben voor alle deelnemers...
    Je moet het anders zien de vele deelnemers die brood zien in data willen dat de data providers meer investeren in data verzameling ,maar zelf niet mee profiteren .
    Het eten van de nieuwe spelers wordt niet meer gefinancierd/klaar gemaakt door de data providers .
    Dat kunnen de data providers ook zelf neem nu Proximus neemt vandaag een data verzamelaar over .
    Ze moeten wel want de data profiteurs hangen een internet ballon boven de steden en je hebt geen netwerk meer nodig .
    Televisie wat de telecom bedrijven bijna gratis geven bij hun telecom pakket zit VOL MET SLUIK reclame en met FLASH reclame .
    De Amazon's google's en Apple's PAKKEN STRAKS ALLES als de providers geen actie ondernemen gelukkig doen ze het steeds meer en meer .
    Ik had ook uitgelegd ,waarom de google's de apple's amazon's geen telecom bedrijven overnemen die gaan er allemaal aan .
    De data gaat via het stroomnet over 5 jaar of via ballon ,maar uiteindelijk via het EX-stroomnet iedereen heeft zonne panelen of zonne ramen of zonne dakbedekking of zonnegevels of een elektrische auto die ook een batterij is .
  12. [verwijderd] 26 april 2017 00:42
    Apple heeft niet voor niks een stroom dochter opgericht Alfabet /Google zal het ook al hebben het maken van zelf rijdende AUTO's en alle poespas is voor hun niet interessant het gaat om de data .
    Laat ze maar de standaard uitvechten denken ze tenzij de providers deals sluiten met nieuwe spelers startUPS .
    die de data ook kunnen invullen ...................
    Dan moet er toch iets gebeuren en de gratis provider moet overgenomen worden anders werkt hij samen met de nieuwe lichting ..................
2.857 Posts
Pagina: «« 1 ... 125 126 127 128 129 ... 143 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links