Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Juun schreef op 25 april 2017 12:17 :
@Vici:
Niet alleen TT en BP, zoals vanochtend in 1 van de 3 persberichten.
Blijkbaar ook TT en Aral, maar dan zonder TT-persbericht.
www.newfleet.de/news/artikel/lesen/20... Die Unternehmen TomTom Telematics und Aral bieten gemeinsam eine neue Lösung für das Flottenmanagement an: Aral FleetMove kombiniert Treibstoffinformationen von Aral Tankkarten mit Daten über Fahrer und Fahrzeug der Tom Tom Telematics Service Plattform in einem übersichtlichen Interface.
Aral Duitsland is van BP :-) Dit had ik een poosje geleden gepost...................................... black box 18 mrt 2017 om 00:33 Mooi verhaal vooral de Kop TEXT (Van navigatiekastje tot slimme ruitenwissers) De klant waar hij het over heeft is niet de koper van het kastje maar de spelers rond de digitalisering de coukie verdient een meervoud over en over aan de aanschaf van de prooi . Over 4 tot 5 jaar krijg je een gratis 10G GSM gratis je betaald met je gsm je gsm provider wordt ook je bank je inkoop verplaatsingsgedrag is geld waard . Tom Tom bestuur moet gewoon de trend voor zijn door afspraken te maken met tankstations een Tom Tommer die tankt bij X krijgt 10% korting .ik dacht 600.000 Tom tommers kunnen dit wel afdwingen /vragen . En Tom Tom zal je wel begeleiden naar het goedkoopste aangesloten Tankstation dit wordt de toekomst . Waarom de weg uitstippelen eenmalig en kosten maken en de trafiek het grote geld laten verdienen over de plaveide weg. - See more at: www.debeurs.nl/Forum/Topic/1342845/2/... Dus laat Tom Tom maar gerust de kastjes maken zullen na verloop van tijd wel ingehaald worden door de smart Phone . Maar de data die Tom Tom heeft via die kastjes is een veelvoud waard dan wat de kastjes nu opleveren. Die date samenwerkingen zijn er niet voor niks .;-) Zo zijn er nog legio mogelijkheden te verzinnen .........................
Volgens mij is tomtoms speech al geweest en was het weinig boeiend. Meest spannende tot nu toe:twitter.com/CloudCarInc/status/856942... entwitter.com/CloudCarInc/status/856942... totaal niet spannend helaas..
Duurt nog tot 3 uur vanachter zie ik.... 1:30pm: Keynote Henry Bzeih, Managing Director, Connected & Mobility, Kia Motors America 2pm: Autonomous cars – the next ten years (panel discussion) Key stakeholders discuss the technologies and trends that will shape the evolution of the autonomous car in North America over the next decade and beyond. Laura Merling, Ford Smart Mobility | Gaurav Bansal, Toyota InfoTechnology Center | Josh Switkes, Peloton | Steve Grobman, FASTR and McAfee | Chris Rockwell, Lextant | Nimish Radia, Ericsson Research 3pm: Networking break 3:30pm: Low latency communications for future connected cars Prasanna Gopal, Technical Director, Mindtree 3:50pm: The internet of moving things Michelle Avary, VP Automotive Products & Strategy, Aeris 4:10pm: Automotive media management in future IVI systems Roland Krause, Engineering Director, Integrated Computer Solutions (ICS) 4:30pm: How V2X technology will change how you drive Ravi Puvvala, CEO, Savari 4:50pm: Closing remarks 5pm: Networking drinks 6pm: Close
www.bright.nl/nieuws/nederlandse-deel... Volgend jaar rijden in Eindhoven zelfrijdende deelauto's rond. Dat maakte de startup Amber bekend op de industriebeurs Hannover Messe. De Eindhovense startup Amber wil een autofabriek opzetten en elektrische deelauto's bouwen die altijd op loopafstand beschikbaar moeten zijn. Hoe? De auto's zullen zichzelf steeds verplaatsen naar de plek waar ze nodig zijn. De auto's komen dus vanzelf naar je toe gereden. Amber werkt voor de zelfrijdende technologie samen met onder meer TomTom, KPN, TNO, Microsoft en chipmaker Nvidia. De startup moet de komende maanden aantonen dat de zelfrijdende technologie veilig is, daarna mag Amber de weg op. Dat zal binnen een jaar gebeuren, verwacht het bedrijf. De gemeenten Eindhoven en Helmond willen meewerken. TomTom levert de digitale kaarten, KPN zorgt voor het netwerk, TNO test de sensoren en camera's, Microsoft levert zijn cloudplatform en Nvidia maakt de hardware. Amber ontwikkelt eigen modulaire elektrische deelauto’s. De autodeeldienst belooft voor 33 euro per week op elk moment toegang tot een auto.
Der K. schreef op 25 april 2017 21:33 :
www.bright.nl/nieuws/nederlandse-deel... Volgend jaar rijden in Eindhoven zelfrijdende deelauto's rond. Dat maakte de startup Amber bekend op de industriebeurs Hannover Messe.
De Eindhovense startup Amber wil een autofabriek opzetten en elektrische deelauto's bouwen die altijd op loopafstand beschikbaar moeten zijn. Hoe? De auto's zullen zichzelf steeds verplaatsen naar de plek waar ze nodig zijn. De auto's komen dus vanzelf naar je toe gereden. Amber werkt voor de zelfrijdende technologie samen met onder meer TomTom, KPN, TNO, Microsoft en chipmaker Nvidia.
De startup moet de komende maanden aantonen dat de zelfrijdende technologie veilig is, daarna mag Amber de weg op. Dat zal binnen een jaar gebeuren, verwacht het bedrijf. De gemeenten Eindhoven en Helmond willen meewerken. TomTom levert de digitale kaarten, KPN zorgt voor het netwerk, TNO test de sensoren en camera's, Microsoft levert zijn cloudplatform en Nvidia maakt de hardware.
Amber ontwikkelt eigen modulaire elektrische deelauto’s. De autodeeldienst belooft voor 33 euro per week op elk moment toegang tot een auto.
Alleen dat verdienmodel wat hierachter schuil gaat is om je vingers bij af te likken!! Rabo, ik vang je aandeeltjes nog steeds op, geef me er morgen nog een paar alsjeblieft Verder geen nieuws Bennietop
Eerste commercieel zelfrijdende auto’s in Eindhoven Geplaatst door Jeroen Veenstra in retail op 25/04/2017 om 14:45 SHARESHARETWEETINGSHAREFOLLOWFOLLOW 0 Amber Hannover Messe Steven Nelemans Amber, een startup uit Eindhoven, ontwikkelt eigen modulaire, autonome en aanpasbare elektrische auto’s. De wagens zijn specifiek ontworpen om te worden gedeeld. Met hun autodeel-service, Amber Mobility, wil Amber zowel zakelijke als particuliere gebruikers door heel Europa on demand toegang geven tot een auto, op elk moment en binnen loopafstand, voor slechts 33 euro per week. Op de Hannover Messe heeft CEO Steven Nelemans aangekondigd dat Eindhoven de eerste stad ter wereld wordt waar zelfrijdende auto’s op grote schaal voor commercieel gebruik worden toegepast. Samen met meerdere ontwikkelingspartners, waaronder TomTom, KPN, TNO, NVIDIA, Microsoft en de gemeenten Eindhoven en Helmond, heeft Amber de plannen om elektrische auto’s uit te rusten met technologie die autonoom rijden mogelijk maakt. Deze auto’s worden op dit moment gebruikt in het zakelijke autodeel platform Amber Mobility. Amber wil de zelfrijdende auto’s medio 2018 in Eindhoven op de weg hebben, om de dienst vervolgens snel uit te breiden naar de rest van Nederland en Europa. De bedrijven die in de regio Eindhoven al gebruik maken van de diensten van Amber zullen de eersten zijn die van deze nieuwe technologie kunnen profiteren. Elke ontwikkelingspartner dient als een belangrijk puzzelstuk in de plannen van Amber om zelfrijdende auto’s in de regio te gaan implementeren. Zo zal TomTom fungeren als leverancier van digitale kaarten, en zal KPN het netwerk leveren dat wordt gebruikt voor locatiebepaling en communicatie. TNO zal zorg dragen voor het implementeren en testen van de sensoren en camera’s, en zij zullen ook de ontwikkeling van de software ondersteunen. Daan de Cloe, Program Director Mobility and Logistics van TNO: ”We kijken ernaar uit om onze software geïmplementeerd te zien worden in de zelfrijdende auto’s van Amber Mobility en om de realisatie van hun use case te versnellen.” NVIDIA zal de hardware leveren die gebruikt wordt voor het verwerken van de visuele data van de camera’s en sensoren. Ten slotte levert Microsoft het betrouwbare Azure cloud platform, kunstmatige intelligentie en de overige middelen die nodig zijn om de enorme hoeveelheden data te verwerken. De gemeenten Eindhoven en Helmond spelen ook een belangrijke rol. Zonder de steun van de lokale overheden van de Brainport regio zou de implementatie namelijk onmogelijk zijn. Burgemeester van Eindhoven, John Jorritsma, zegt hierover: ”Het is voor ons vanzelfsprekend dat we Amber steunen om de eerste te zijn die zelfrijdende auto’s daadwerkelijk toepast. Bovendien versterken we hiermee de positie van Eindhoven Brainport als vooraanstaand centrum van hightech innovatie.” ”Autonoom rijden is cruciaal voor de toekomst van mobiliteit,” legt Steven Nelemans uit. ”Als we een mobiliteitsdienst willen bieden die efficiënter, gebruiksvriendelijker en betaalbaarder is dan autobezit zelf, zullen we zelfrijdende auto’s nodig hebben om ervoor te kunnen zorgen dat mensen altijd toegang hebben tot mobiliteit.” ”Autonoom rijden ligt niet zo ver in de toekomst als velen denken,” vertelt hij verder. ”We zijn een klein bedrijf, wat betekent dat we dit sneller kunnen bereiken dan vele anderen. Ik ben erg enthousiast over het feit dat we zo veel ervaren en invloedrijke partners hebben die hier samen met ons aan werken.”marketingfuel.nl/eerste-commercieel-z...
Bennietop schreef op 25 april 2017 21:48 :
[...]
Alleen dat verdienmodel wat hierachter schuil gaat is om je vingers bij af te likken!!
Rabo, ik vang je aandeeltjes nog steeds op, geef me er morgen nog een paar alsjeblieft
Verder geen nieuws
Bennietop
Steven Nelemans, youtu.be/crDVz8MOGNA Lijkt mij een betere CEO voor TT dan HG. Van zo n pitch kan HG nog wel wat leren. LZAwww.hannovermesse.de/home www.hannovermesse.de/en/exhibition/ex... www.ambermobility.com/mobility
Aangezien HG geen afscheid kan nemen van Consumer, maar even dit bericht.www.whatech.com/market-research/consu... Smartwatches market is expected to reach USD 33 billion by 2020 according to new research report
wie weet iets over de financieen van Amber, wat is het EV en wie zijn de aandeelhouders?
Is er al wereldschokkend nieuws? Gaat ook niet gebeuren.
VOORTS schreef op 25 april 2017 22:46 :
Is er al wereldschokkend nieuws?
Gaat ook niet gebeuren.
Geen wereldschokkend nieuws VOORTS maar voor het eerst dat ik twitter volg wordt TT heel vaak genoemd. En nu eens niet over de sporthorloge's e.d. dus misschien nu wat meer interesse vanuit de VS.
The new TomTom BRIDGE Hub is expected in the fourth quarter of 2017 and can be seen in action at the Commercial Vehicle Show, from 25-27th April 2017 in Birmingham UK at the TomTom booth Hall 4, stand 4G19www.automotiveworld.com/news-releases...
eduardo3105 schreef op 25 april 2017 22:56 :
[...]
Geen wereldschokkend nieuws VOORTS maar voor het eerst dat ik twitter volg wordt TT heel vaak genoemd. En nu eens niet over de sporthorloge's e.d. dus misschien nu wat meer interesse vanuit de VS.
Ok thanks.
Darum ist Apple Karten deutlich besser geworden Keine Frage, ein Kartendienst ist ein Großprojekt für sich. Für die Datenintegration setzt Apple einerseits auf zahlreiche andere Unternehmen und Dienste, zum Beispiel TomTom , Yelp, Tripadvisor, Flickr und – seit kurzem – Das Örtliche. Manche Dienstleister hat Apple übernommen , Beispiele: HopStop und Embark. Andererseits arbeitet der Konzern intensiv an den Daten, in der ganzen Welt. Auch in Deutschland kümmert sich ein Apple-Büro um die Arbeit am Dienst, in Berlin. Nutzer können direkt aus der App heraus Fehler melden, der Button „Problem melden“ wird nach dem Tipp auf das Info-I angezeigt. Verbesserungen werden nicht nur mit iOS-Updates veröffentlicht, bei diesen geht es vor allem um funktionelle Erweiterungen. Die Daten und Dienstleistungen werden schrittweise ausgerollt, nicht bei allen Nutzern gleichzeitig. So hat sich mit Start von iOS 10, aber auch im Nachgang sowie in den letzten Wochen wieder etwas getan.www.giga.de/apps/ios/specials/apple-k...
Zu tun gibt es noch genug Apple zeigt sich gewillt, Apple Karten weiter engagiert zu entwickeln. Denn der Konzern, so durften wir aus Apple-Kreisen erfahren, sieht die App als einen sehr wichtigen Bestandteil des Nutzererlebnisses von iOS . Im Fokus steht aktuell der weltweite Ausbau der „dynamische Karte “, wofür ein jetzt in Indien neu eingerichtetes Entwicklungsstudio zum Einsatz kommen soll.
wie weet iets over de financieen van Amber, wat is het EV en wie zijn de aandeelhouders?www.ed.nl/default/elektrische-lichtge... dit bericht was al uit sept 2016 Eind 2016 wordt al gestart met een eerste project met partners ABN Amro en Athlon onder de naam Corporate Mobility.automotive-management.nl/nieuws/laats... Nu is het wel zo dat athlon in juli 2016 gekocht is door Mercedes voor 1.1 miljard. Je kan je afvragen of dit handig is als Mercedes mee kan kijken.
eduardo3105 schreef op 25 april 2017 22:56 :
[...]
Geen wereldschokkend nieuws VOORTS maar voor het eerst dat ik twitter volg wordt TT heel vaak genoemd.
Dat is denk ik omdat ze het eten betaald hebben voor alle deelnemers...
VOORTS schreef op 25 april 2017 22:46 :
Is er al wereldschokkend nieuws?
Gaat ook niet gebeuren.
Niet gek als je 4 accountmanagers als delegatie stuurt....
Mero schreef op 25 april 2017 23:17 :
[...]
Dat is denk ik omdat ze het eten betaald hebben voor alle deelnemers...
Je moet het anders zien de vele deelnemers die brood zien in data willen dat de data providers meer investeren in data verzameling ,maar zelf niet mee profiteren . Het eten van de nieuwe spelers wordt niet meer gefinancierd/klaar gemaakt door de data providers . Dat kunnen de data providers ook zelf neem nu Proximus neemt vandaag een data verzamelaar over . Ze moeten wel want de data profiteurs hangen een internet ballon boven de steden en je hebt geen netwerk meer nodig . Televisie wat de telecom bedrijven bijna gratis geven bij hun telecom pakket zit VOL MET SLUIK reclame en met FLASH reclame . De Amazon's google's en Apple's PAKKEN STRAKS ALLES als de providers geen actie ondernemen gelukkig doen ze het steeds meer en meer . Ik had ook uitgelegd ,waarom de google's de apple's amazon's geen telecom bedrijven overnemen die gaan er allemaal aan . De data gaat via het stroomnet over 5 jaar of via ballon ,maar uiteindelijk via het EX-stroomnet iedereen heeft zonne panelen of zonne ramen of zonne dakbedekking of zonnegevels of een elektrische auto die ook een batterij is .
Apple heeft niet voor niks een stroom dochter opgericht Alfabet /Google zal het ook al hebben het maken van zelf rijdende AUTO's en alle poespas is voor hun niet interessant het gaat om de data . Laat ze maar de standaard uitvechten denken ze tenzij de providers deals sluiten met nieuwe spelers startUPS . die de data ook kunnen invullen ................... Dan moet er toch iets gebeuren en de gratis provider moet overgenomen worden anders werkt hij samen met de nieuwe lichting ..................
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)