Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 6,115 18 apr 2024 10:35
  • -0,070 (-1,13%) Dagrange 6,050 - 6,230
  • 175.276 Gem. (3M) 301,7K

Tom Tom april 2017

2.857 Posts
Pagina: «« 1 ... 117 118 119 120 121 ... 143 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Navigatix 24 april 2017 18:55
    Deel 3. Zonder grafieken ne overige plaatjes.

    'Dood geld'
    Dat was dan weer tegen het zere been van Wakkie, over wiens nieuwe termijn de VEB ook niet wilde stemmen. 'Harold Goddijn heeft als eerste gezien dat het bedrijf een draai moest maken van de navigatiekastjes naar een heel andere markt' aldus Wakkie. 'Dat er nog geen resultaat is, is inherent aan die draai.'
    Na een mager applaus, gaan de TomTom-aandeelhouders aan de broodjes. Goddijn, Wakkie en de andere bestuurders zijn al snel weer weg. Gevraagd naar zijn belegging in TomTom, antwoordde een particuliere aandeelhouder: 'Dood geld'.

  2. forum rang 6 Tordan 24 april 2017 18:58
    Ik hoef geen dividend, inkoop eigen aandelen. Wel zoals in het artikel van het FD staat: Focus, afsplitsing, aandeelhouderswaardecreatie, openheid over de contracten enz.Dit zou de koers pas een echte boost gaan geven. Wat vindt de Mol eigenlijk van dit alles vraag ik me dan af, of zit hij nog met een lolly op de achterbank?
    Het hele spel doet me denken aan Noord Korea, super gesloten met de Familie Kim als dictator aan het hoofd.
  3. Edhvvvvv 24 april 2017 19:07
    Wat zijn de redenen om nog in T2 te blijven?
    Ik zie nl alleen maar het volgende:
    - geen divident
    - geen koersstijging
    - geen informatie
    - geen inspraak
    - geen innovatie
    - geen leiderschap

    Alleen zie ik wel:
    - heel veel fantasie
    - heel veel later ooit in de toekomst
    - koers manipulatie
    - informatie die via derden komt maar bewust niet of te laat wordt gebracht/bevestigd

    Kijk ik niet goed?
  4. [verwijderd] 24 april 2017 19:11
    Kop op iedereen! HG heeft zijn opties weer binnen, daar kreeg hij wel een zure sessie voor terug. Meer dan terecht, hij zoekt het zelf op. Dank aan iedereen die zijn stem heeft laten horen. De volgende keer zullen ze nadrukkelijker nadenken voordat ze wat voorstellen. Missie geslaagd!

  5. forum rang 6 tatje 24 april 2017 19:17
    Ben niet geweest.
    Een grote klaagzang over dividend en Harold.

    En daar heb ik dus een andere mening over.

    Taco heeft het prima verwoord: Geen klein dividend waar je ook nog belasting over betaalt. Beter investeren in techniek. Dividend is iets voor de oude industrie, Shell ofzo.

    'Harold Goddijn heeft als EERSTE gezien dat het bedrijf een draai moest maken van de navigatiekastjes naar een heel andere markt' aldus Wakkie. 'Dat er nog geen resultaat is, is inherent aan die draai.'

    Mijn menig is duidelijk en blijft hetzelfde :-)

    Alles wordt gedaan met een reden en niet alleen omdat ze de baas zijn.

    IBM wereldbedrijf, met een IBM topper als commissaris in Tom Tom en dan de opmerking van Juun.

    Aan punt 8 is dit jaar een toevoeging gedaan, die Peter Wakkie niet noemde:

    Agendapunt ter stemming 8ii: ...en/of strategische alliancies.

    Gaat IBM of een ander iets ondernemen of is het een rookgordijn.

    We zullen zien :-)
  6. DerksVisie 24 april 2017 19:29
    Hoe kan het volume iedere dag hoger zijn, de beurs enthousiast en de autoindustrie booming, maar TomTom niet van zijn plek komen? Dit is pure prijs-manipulatie op zeer hoge schaal. Dat meneer Wakkie zoveel in het zicht swas vandaag zit me ook niet lekker, hij is wel de laatste persoon die ik zou vertrouwen.

  7. [verwijderd] 24 april 2017 19:45
    quote:

    Edhv schreef op 24 april 2017 19:07:

    Wat zijn de redenen om nog in T2 te blijven?
    Ik zie nl alleen maar het volgende:
    - geen divident
    - geen koersstijging
    - geen informatie
    - geen inspraak
    - geen innovatie
    - geen leiderschap

    Alleen zie ik wel:
    - heel veel fantasie
    - heel veel later ooit in de toekomst
    - koers manipulatie
    - informatie die via derden komt maar bewust niet of te laat wordt gebracht/bevestigd

    Kijk ik niet goed?
    Je kijkt niet goed.
  8. apieslapie 24 april 2017 19:56
    Ik denk echt dat het niet lang meer gaat duren, goddijn voelt de druk. hij is ook mens, hij doet alle dingen die wij ook doen. hij zit op de wc te schijten en zal dan ook denken aan de woorden die gevallen zijn vandaag. dat doet toch iets met hem, iedereen wil geliefd zijn, ook harold. ik hoop echt dat hij dit gaat laten zien, dit jaar kan hij zich hierin bewijzenz Hij gaf zelf aan er zijn vele contracten te winnen, ik verwacht daarom dit jaar dan ook nieuwe grote contracten succes harold, en als je op de wc zit, denk dan even aan ons aandeelhouders!
  9. [verwijderd] 24 april 2017 20:06
    Voor wie morgen "groot" nieuws verwacht, volgens de agenda van connected car:

    11:20am: Delivering a compelling navigation experience across car lines
    Mehmet Oymagil, Senior Product Manager, TomTom Automotive

    Als ik het goed heb opgezocht is 11:20 in California 20:20 in Nederland, dus mocht er dan nieuws komen, dan is het nabeurs (tenzij tt eerder een persbericht stuurt).
  10. [verwijderd] 24 april 2017 20:07
    quote:

    apieslapie schreef op 24 april 2017 19:56:

    Ik denk echt dat het niet lang meer gaat duren, goddijn voelt de druk. hij is ook mens, hij doet alle dingen die wij ook doen. hij zit op de wc te schijten en zal dan ook denken aan de woorden die gevallen zijn vandaag. dat doet toch iets met hem, iedereen wil geliefd zijn, ook harold. ik hoop echt dat hij dit gaat laten zien, dit jaar kan hij zich hierin bewijzenz Hij gaf zelf aan er zijn vele contracten te winnen, ik verwacht daarom dit jaar dan ook nieuwe grote contracten succes harold, en als je op de wc zit, denk dan even aan ons aandeelhouders!
    Eens, evengoed lees ik ook uit de berichten een scherpere opstelling van de VEB. Als daar wat frustratie gevoeld wordt, kan het zijn dat de veb scherper in gaat zetten op correcte informatievoorziening vanuit T2

    Mensen die positief zijn over T2 zijn dat op basis van vertrouwen in de techniek, niet op basis van helderheid in afgegeven informatie.
    De kleine aandeelhouder, zeg maar onder de vijf procent, krijgt zwaar onvoldoende info, moet een beer zijn in puzzelen en vertrouwen in het management.

    Het zou goed zijn als de veb zich in gaat zetten voor een betere informatievoorziening, gewoon handelen naar de wet.

    Ik ben benieuwd naar de reactie van de veb na vandaag

    KC
  11. RESEARCH 24 april 2017 20:20
    Had vrijdag alles verkocht omdat ik de uitkomst van de verkiezingen in Frankrijk met angst tegemoet zag. Tot mijn verrassing vandaag TT weer kunnen kopen tegen nagenoeg dezelfde koers. Aanschaf van put opties was duurder geweest. Heb wel het idee dat HG een beetje klaar is met particuliere aandeelhouders. Dat je na afloop van de vergadering direct vertrekt zegt genoeg.
  12. Starbuck 24 april 2017 20:31
    Hahahah nou is een gezellige middag geweest als ik alle reacties zo screen. Ik ben blij dat de VEB er vandaag was en de opmerking : 'Splits u op, breng focus aan en profileer u als een finalespeler die u zegt te willen zijn. Nu schiet u met hagel op de markt', maakte want dat is wel waar het om draait. TT wil eigenlijk helemaal geen beursgenoteerd bedrijf zijn want de aandeelhouders laat hen duidelijk koud.....
  13. Nait Soesen 24 april 2017 20:33
    quote:

    desmi schreef op 24 april 2017 20:06:

    Voor wie morgen "groot" nieuws verwacht, volgens de agenda van connected car:

    11:20am: Delivering a compelling navigation experience across car lines
    Mehmet Oymagil, Senior Product Manager, TomTom Automotive

    Als ik het goed heb opgezocht is 11:20 in California 20:20 in Nederland, dus mocht er dan nieuws komen, dan is het nabeurs (tenzij tt eerder een persbericht stuurt).
    Misschien een mooi koningsdag kadootje, of maar hopen op de staatsloterij!
  14. NielsjeB 24 april 2017 20:35
    NVIDIA GPU Tech Conf, 8-11 mei 2017

    WILLEM STRIJBOSCH
    Head of Autonomous Driving, TomTom

    Speaker Bio
    Willem Strijbosch is the head of autonomous driving at TomTom. He is responsible for the cloud-to-car HD Map service, from observations in the car, to aggregating them in the cloud, to turning them into an HD map, to delivering that map to a car. Previously, Willem worked at McKinsey & Company, serving clients in technology industries ranging from semiconductors to consumer electronics. He holds an M.S. in physics from the University of Twente in the Netherlands and an MBA from INSEAD in France, both with distinction.

    Speaker Sessions
    A Multi-Source, Multi-Sensor Approach to HD Map Creation
    Thursday, May 11, 10:30 AM - 10:55 AM – Room 210D

    ---

    CEDRIC NUGTEREN
    GPU / deep learning specialist, TomTom

    Speaker Bio
    Cedric Nugteren lives and breathes GPU technology. Cedric ported image processing apps to CUDA during his M.S. studies as early as 2008 and received his Ph.D. in 2014 after publishing 15 peer-reviewed GPU-related articles. He interned at ARM's Mali GPU compiler group in 2012 and NVIDIA's cuFFT team in 2014. After his Ph.D., he worked as a GPU-expert at the Dutch supercomputer center and as a computer vision R&D performance engineer at Blippar. Currently he uses deep learning and GPUs for autonomous driving and HD-mapping at TomTom in Amsterdam. His free time is also well spent: he works on a tuned C++11 version of the OpenCL BLAS library with half-precision FP16 support.

    Speaker Sessions
    CLBlast: A Tuned BLAS Library for Faster Deep Learning
    Thursday, May 11, 9:30 AM - 9:55 AM – Marriott Salon 3

    gputechconf2017.smarteventscloud.com/...

    Je kan doorklikken op de sessies voor een korte beschrijving.
2.857 Posts
Pagina: «« 1 ... 117 118 119 120 121 ... 143 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links