Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,520 23 apr 2024 17:35
  • +0,060 (+1,10%) Dagrange 5,450 - 5,585
  • 546.527 Gem. (3M) 313,7K

Tom Tom april 2017

2.857 Posts
Pagina: «« 1 ... 114 115 116 117 118 ... 143 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Edhvvvvv 24 april 2017 15:33
    Waarom wordt de koers zo dicht bij de 9 gehouden. Ik begrijp er geen reet van. Er wordt met alle middelen gestuurd naar de 9. Als er al iets aan de hand is dan zouden hier toch op zijn minst geruchten van naar buiten moeten komen. Dik dik groen in A'dam en nog wil het voor geen ene meter opschieten. Elke sprong (of sprongetje) wordt weer geneutraliseerd door er een zooi aandelen tegen aan te gooien.
  2. [verwijderd] 24 april 2017 15:38
    quote:

    Edhv schreef op 24 april 2017 15:33:

    Waarom wordt de koers zo dicht bij de 9 gehouden. Ik begrijp er geen reet van. Er wordt met alle middelen gestuurd naar de 9. Als er al iets aan de hand is dan zouden hier toch op zijn minst geruchten van naar buiten moeten komen. Dik dik groen in A'dam en nog wil het voor geen ene meter opschieten. Elke sprong (of sprongetje) wordt weer geneutraliseerd door er een zooi aandelen tegen aan te gooien.
    Het gebeurd ook met grote blokken die gedumpt worden nu. Niet ket kleine hoeveelheden. ..
  3. [verwijderd] 24 april 2017 15:53
    quote:

    TromDom schreef op 24 april 2017 15:34:

    [...]

    Oké, dan heb ik dat belangrijke nieuws toen al gemist. Bedankt!
    Van Seekning alpha het onderstaande gekopieerd.

    The other thing what we want to do is test our own products with our own Autonomous Driving stack. So Autonomos also have a full stack. We will have our own cars on the road, and that is also to test our maps, test our technologies and also share the results of those tests in a visual and tangible way with our key customers. So we felt we didn't want to rely on hearsay in what's happening in the industry. We also have some skin in the game ourselves so we can constantly test and validate the products we are developing.

    Meer afstand nemen van Bosch, die nu ook samengaan met Chinese kaartenmakers. Niks op tegen, misschien wel met deels patenten van Tomtom om de kaart bij te werken. Qualcomm en Tomtom en Autonomos komen best een eindje denk ik. Autonomos heeft al een zelfrijdende auto gebouwd om te testen. Die kennis neem je 1 op 1 over.
  4. forum rang 4 eduardo3105 24 april 2017 16:09
    quote:

    eduardo3105 schreef op 20 april 2017 16:58:

    Slotkoers 9,-- en dan met 33,33% premie voor 12,-- van de beurs en daar kunnen we niets tegen doen.
    Ik hoop dat dit scenario alleen een nachtmerrie is en we op eigen kracht naar de eur 12,-- gaan.
    Ik ben toch bang dat dit scenario niet alleen een nachtmerrie is. Gelukkig heb ik ook nog Akzo en Post om mij op te vrolijken.
  5. [verwijderd] 24 april 2017 16:11
    quote:

    db8r schreef op 24 april 2017 15:53:

    [...]
    Van Seekning alpha het onderstaande gekopieerd.

    The other thing what we want to do is test our own products with our own Autonomous Driving stack. So Autonomos also have a full stack. We will have our own cars on the road, and that is also to test our maps, test our technologies and also share the results of those tests in a visual and tangible way with our key customers. So we felt we didn't want to rely on hearsay in what's happening in the industry. We also have some skin in the game ourselves so we can constantly test and validate the products we are developing.

    Geleerd van het Apple kaartendebacle waar, ondermeer, TomTom de schuld van kreeg?
  6. forum rang 4 Kuiken 24 april 2017 16:12
    Over de AVA: er schoten me nog twee dingen te binnen. Wat betreft TT's eigen zelfrijdende auto, ik vond het opvallend dat HG sprak van :" die is dan toegerust met hele goedkope sensoren", alsof'ie wilde aangeven dat je met eenmaal de harde kern van HD-maps aan boord, je al een stuk op de goede weg bent. En over China "daar krijgen we geen voet tussen de deur, omdat onze patenten er niet beschermd zijn,wel leveren we onze diensten aan automerken die daar op de markt actief zijn."
  7. [verwijderd] 24 april 2017 16:15

    de markt lust gewoon de mix van de 3 groei-onderdelen niet met consumer, elke bank analist heeft dit nu luid en duidelijk verwoord, het is niet omdat men een koopadvies heeft voor het aandeel dat de account Managers ook hun klanten adviseren bij te nemen of het te kopen
    de meeste koopadviezen geven voor model ook veel weging voor TT's assets, gebaseerd op wat branchegenoten hebben opgebracht.

    TT gaat pas grof ingeslagen worden als het bestuur bereid is te luisteren naar wat de markt wil

    TT is voor nu al rijkelijk gewaardeerd voor de nog immer zeer zwakke cijfers die ze laten zien, omzet is nog steeds krimpend, het is gewoon een 'must' dat de focus gaat op de groeionderdelen en dat het anker eraf gaat, maar men gelooft HG niet meer op zijn woorden, men wil daden zien.

    zal blij zijn als TT over 12 maand aan 9 plus noteert dan ben ik voor een groot gedeelte uit de positie aan 12 euro dankzij ontvangen premie en dan herhaal ik dat nog een keer voor de rest van de positie, ben ik er helemaal uit.

    ik hoef dit aandeel niet meer, heb geen zin om lekker gemaakt te worden met een in theorie gevraagde toko in een gezochte sector die het niet kan laten zien in de koers van het aandeel.

    dit is echt een bedrijf voor the happy few, de rest rommelt wat in de free-float en is niet meer dan smeerolie om Traders en Shortfondsen te voorzien van ammunitie.

    mijn enthousiasme komt pas terug als HG in aktie schiet, voor lip-service loop ik niet meer warm

2.857 Posts
Pagina: «« 1 ... 114 115 116 117 118 ... 143 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links