Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Gewoon short

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
24 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 4 september 2012 09:38
    quote:

    vinno777 schreef op 4 september 2012 09:17:


    Ahold zakt flink door? Kijk eens gewoon naar het laatste jaar. Dan zie je dat Ahold gewoon in een uptrend zit. Na de correctie (die normaal is in een uptrend) is het gebruikelijk dat het aandeel weer gaat stijgen.

    Ps is je stoploss al afgegaan zonet?


    Het vervelende hierin is dat je aandelen min of meer afkraakt / naar beneden praat en dat in je eigen belang.

    Zoals eerder aangegeven, wees ook eerlijk over je verliezen en alle keren dat je er flink naast zit..
  2. [verwijderd] 4 september 2012 10:02
    Selwyn, ik heb n.a.v. diverse reacties in de afgelopen dagen nog niks van je gehoord over DELL.Je had een zeer positieve visie op DELL, maar het aandeel ging desondanks (de dag na jouw advies) na slechte cijfers fors onderuit.Dit tot grote teleurstelling bij je volgers die op jouw advies long gingen. Wat is je huidige visie mbt dit aandeel? PLEASE...
  3. forum rang 4 tmaster 4 september 2012 10:16
    Short ING? Maak dan je geld meteen aan mij over als je het zo graag kwijt wil :)
    ING zit moment in een mooie uptrend en een sterke RSI.
    En er is nog geen versnelling omhoog gekomen wat meestal het einde van een trend aankondigd.
    Daarnaast krijg je nog maatregelen van de ECB. Als zij de steunaankomen gaan doen, zal ING daar het meest van profiteren en kun je weer een 5% dagje krijgen. (JA en daarna moet je short gaan..)
  4. forum rang 4 tmaster 4 september 2012 10:31
    Hier nog een TA van Ahold.
    Er ligt een mooi steun lijn. Dus ook al waren we vanochtend niet met een gap geopend dan nog had de stijgende steunlijn steun kunnen bieden. Dus om nu na een daling nog short te gaan lijkt me sowieso een raar moment.
    De RSI is mooi op de 40 gekaatst en trekt alweer aan..

    Ik zie nog genoeg steun en punten om positief te zijn op Ahold en dus zeker niet short te gaan.
    Misschien als we op dagbasis onder de 9,7 zouden komen en de rsi onder de 40 komt, tja dan zou je short kunnen gaan..

    Maar goed ik denk dat je stoploss al inmiddels geraakt is met een plus van 3%?

    Verder wens ik je wel alle succes toe!

  5. forum rang 6 Brievenbus 4 september 2012 10:57
    "verwacht ik immers dat bepaalde fondsen harder onderuit vallen dan gemiddeld."

    Onderuit vallen nog wel! :-)

    Ik zou heel veel kunnen schrijven, maar, een simpel, "go Ahold, go" volstaat ook.....

    En de overpeinzing wat dit geneuzel toch telkens op de voorpagina van IEX doet......
  6. forum rang 4 tmaster 4 september 2012 12:23
    quote:

    Dezhavu schreef op 4 september 2012 11:11:


    Ik vind dit een beetje vreemde logica:

    "Mijn pijlen wijzen nog steeds omlaag en het uitblijven van een stijging is in mijn ogen geen reden om de komende daling uit te vlakken."


    Met zo'n logica verwacht je dat elk aandeel naar de 0 euro gaat..
  7. [verwijderd] 4 september 2012 14:21
    negatieve TA of niet, erg blij dat ik gister Ahold heb gekocht.

    Ahold heeft vorig jaar 0.40 cent per aandeel dividend uitbetaald. Aangezien Ahold geen grote investering doet en solide groeit en veel cash flow produceert lijkt mij 0.40 cent dividend heel reëel de komende jaren. Met de opbrengsten van ICA zal dit zeker stijgen volgend jaar. Bij een koers van rond de 10 euro betekend 40 cent een 4 % rendement per jaar. Lekker houden in de portefeuille en bijkopen wanneer de koers laag is. Kan in mijn ogen goed verdient worden aan Ahold komende jaren
  8. [verwijderd] 4 september 2012 14:25
    Nog vergeten te vertellen dat Ahold ongeveer de helft van de omzet uit U.S. haalt. Aangezien de U.S. cyclisch altijd wat voor loopt op Europa betekend dit dat Ahold eerder betere resultaten zal laten zien dan de rest van de AEX. Het negatieve sentiment in Europa zal zorgen dat Ahold relatief goedkoop blijft ten opzichte van de resultaten.
24 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑