Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
[verwijderd]
0
Voorbeurs: Is dit alles?

Arend Jan Kamp - 13 okt, 08:00

"AEX future +0,4%. ASML, Akzo, Weredlhave, USG, Intel, JP Morgan, Fed, commodities en Bund future..."

www.iex.nl/columns/columns_artikel.as...
kolenboer
0
Was weer een mooi staaltje manipilatie gisteravond. Hoe slechter het gaat hoe hoger de beurs. Ik snap er langzamerhand niets meer van. De AEX kan blijkbaar alleen stijgen als de boel helemaal in elkaar dondert
The Sun
0
kolenboer
0
AJK,

Als het geld naar Azie gaat dan is dit voor de Westerse wereld geen goed nieuws lijkt me voor ons. Vroeger gingen de geldstromen richting Westen. Nu gaan ze de andere kant op. Vandaar de drukpers.
[verwijderd]
0
Pardon me?! Manipulatie is normale practice op de beurs al zolang als die bestaat en sinds het Reagan tijdperk is er een PPT actief. Hier is voldoende bewijs voor en recent kwam daar de FED in alle openheid bij.

Verdiep je eerst in de materie voordat je dit soort onzin commentaren achterlaat. Misschien wordt je verblind door je eigen zonnige vooruitzichten?

Pay attention or pay the offer dude..



[verwijderd]
0
Hier chocola van maken is onbegonnen werk want de candles worden handgemaakt vandaag de dag. Een doji komt niet door price discovery tot stand, maar door de boefjes in de bestuurders stoel.

Tijd kopen is het devies voor de westerse regimes en hun power elite en vooral hopen dat het probleem overwaait (gaat niet gebeuren verklap ik alvast ;)

Let overigens op de RSI divergence (die kunnen ze niet faken helaas voor hen) en je ziet dat na de veelbesproken false outbreak er een scherpe daling aan zit te komen. Daarna richting AEX 1200 en een bruin brood voor € 9,99
[verwijderd]
0
Ik kijk die ING put nog even een weekje aan.
(Misschien is De Heer Nenner geinteresseerd op 0,12 Euro?)
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Arend Jan Kamp

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes After Hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. V...

Meer over Arend Jan Kamp

Recente columns van Arend Jan Kamp

  1. 08:05 BeursVandaag: Opstarten
  2. 07:00 Vooruitblik: Alles tegelijk! 1
  3. 18 okt Liveblog: Kiadis gehalveerd en P... 6

Gerelateerde instrumenten

  1. AEX 573,18 +0,08%
  2. BRAZILIE-Ibovespa 0,00 0,00%
  3. HONGKONG-Hang Seng Index 26.709,07 -0,52%
    Ga naar: Hefboomproducten
  4. INDIA-S&P BSE Sensex 24.673,84 -0,05%
  5. New York WTI spot 56,22 +1,06%
  6. Ga naar: Hefboomproducten
  7. NY-Nasdaq Composite 8.089,54 -0,83%
    Ga naar: Hefboomproducten
  8. NY-S&P 500 0,00 0,00%
    Ga naar: Hefboomproducten
  9. TOKYO-Nikkei 225 22.492,68 +0,18%
    Ga naar: Hefboomproducten

Gesponsorde links