Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Beursexperts: AEX maakt dit jaar pas op de plaats

Column door: Redactie

Het redactieteam van IEX bestaat uit content managers, journalisten en analisten, met opgeteld meer dan 100 jaar ervaring in het produceren en publiceren van beleggingsinformatie en -opinies. De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse inhoud op de diverse beleggersplatforms van IEX Media, zoals IEX.nl, Belegger.nl, B...

Meer over Redactie

Recente columns van Redactie

  1. 05 jan Beursexperts: AEX maakt dit jaar pas op de plaats 6
  2. 04 jan Hardlopers meest succesvol in Turbocompetitie
  3. 04 jan Grootste deel beleggers blijft zitten of investeert nog meer dit jaar 5

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. rolanski 5 januari 2021 17:13
    Inderdaad deze club experts met als grote roerganger Corne van Zeijl bewijst iedere maand weer dat hun voorspellingen kant noch wal raken.
    Galapagos bij de toppers in januari en Shell bij de floppers, lachwekkend gewoon.
    IEX stop met deze onzin of zoek zelf een groep experts op die wel iets zinnigs te zeggen hebben
  2. DeAnalist 6 januari 2021 09:30
    Dit is toch zinloos. Van Zeijl & Friends die een statistische analyse loslaten op hun eigen beroep. De conclusie is maand op maand ontluisterend. Maar er zijn geen consequenties voor de voorspellers. Ik zou wel willen weten wie Adyen een flopper noemden en op grond waarvan? Hoogtevrees? Is dat ook een veronderstelling of een feit? Jammer dat IEX zich met dit soort onzin inlaat.
6 Posts
|Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare