Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Experts zetten hun kaarten op Galapagos en Shell

Column door: Redactie

Het redactieteam van IEX bestaat uit content managers, journalisten en analisten, met opgeteld meer dan 100 jaar ervaring in het produceren en publiceren van beleggingsinformatie en -opinies. De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse inhoud op de diverse beleggersplatforms van IEX Media, zoals IEX.nl, Belegger.nl, B...

Meer over Redactie

Recente columns van Redactie

  1. 09:00 Hollandse Aandelenavond: Nico Bakker
  2. 28 sep Wat doet de AEX in oktober?
  3. 28 sep Hollandse Aandelenavond: Nico Inberg

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
11 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Just lucky 2 september 2020 18:08
    Voor wat het bovenstaande advies waard is: Adyen wordt al maanden als flopper aangeduid terwijl de koers stevig is opgelopen en Gala wordt al maanden als topper aangeduid terwijl de koers is gehalveerd. Maar er komt een moment dat ze gelijk gaan krijgen; een kapotte klok geeft ook ......
  2. forum rang 7 bp5ah 2 september 2020 20:54
    quote:

    Just lucky schreef op 2 september 2020 18:08:


    Voor wat het bovenstaande advies waard is: Adyen wordt al maanden als flopper aangeduid terwijl de koers stevig is opgelopen en Gala wordt al maanden als topper aangeduid terwijl de koers is gehalveerd. Maar er komt een moment dat ze gelijk gaan krijgen; een kapotte klok geeft ook ......

    Prachtig, geeft ook 2 keer de juiste tijd aan.
  3. barondehuile 3 september 2020 13:18
    quote:

    Just lucky schreef op 2 september 2020 18:08:


    Voor wat het bovenstaande advies waard is: Adyen wordt al maanden als flopper aangeduid terwijl de koers stevig is opgelopen en Gala wordt al maanden als topper aangeduid terwijl de koers is gehalveerd. Maar er komt een moment dat ze gelijk gaan krijgen; een kapotte klok geeft ook ......


    Helemaal mee eens. De koers van bijvoorbeeld Ayden en ook chip gerelateerde fondsen is ook van de gekken. Ayden, zonder echte basis, kan niet anders dan manipulatie zijn, met een langzaam maar zeker als fragiel ontluikend verdien model (meer concurrentie, etc.). Jammer van al die arme beleggers die daar ingetuind zijn (K/W > 200 !!! en een steeds matiger ogend winst potentieel). Bovendien is IT geen eerste levensbehoefte, dat blijft 1) voedsel en 2) energie en dat zal zich de komende jaren ook gaan manifesteren. Beter nu op het hoogtepunt van de hype uit de Ayden's van deze wereld stappen, want er komt een einde aan de voordelen van IT. We zijn immers uitontwikkeld en worden zelfs soms moe van nieuwe dingen, die niet echt iets toevoegen aan de eerste levensbehoeften. Er komt een einde/vertraging van de IT groei en wellicht een hernieuwde industriële revolutie
    We moeten nu even Corona door en de USA verkiezingen om daarna weer met beide benen op de grond te landen.
  4. Aliflop 30 september 2020 08:49
    Nou, die zogenaamde experts zaten er weer gigantisch naast. Maar wat is nieuw. Galaflop is in september wel iets omhoog gegaan maar echt veel....?
    Shell kunnen ze voorlopig beter veranderen in Hell........wat een slechte maand is september geworden. Nee, petje af voor deze zogenaamde experts.
11 Posts
|Omhoog ↑