Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

BeursVandaag: Dollar en rentes

Auteur: Arend Jan Kamp

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes After Hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. Van aandelen en indices, via commodities, langs de rentemarkten, naar haute finance tot politiek en centrale banken. Arend Jan is ...

Meer over Arend Jan Kamp

Recente artikelen van Arend Jan Kamp

  1. 30 jul Pas op de plaats voorbeurs en er zijn weer veel cijfers en verrassingen
  2. 29 jul Cijfers en koers AMG zijn de teleurstelling van de dag 5
  3. 29 jul Koersen vlak voorbeurs, maar het is Superdonderdag met héél véél en nóg méér 2

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Mrx77 28 augustus 2020 08:39
    Wallstreet future weer bijna1 procent hoger. Dow jones tikt bijna 29.000!!Aex levert gisteren zijn winst van ca half procent en eindigt dik in verlies...wallstreet stijgt door en door en vandaag weer een procent erbij. Onze opening vd aex en europese beurzen is neutraal voor vandaag....gisteren steeg de dollar een half procenten vandaag weereen half cent goedkoper...dus aan de dollar ligt het niet...wallstreet stijgt dus dik 2 procent vanaf gisteren incl stijging vandaag...aex heeft 0,5 procent ingeleverd afgelopen 2 dagen....dit is toch niet meer uit te leggen....
  2. forum rang 4 Mrx77 28 augustus 2020 09:46
    Brievenbus jij ziet het ook bij dollar 1,50 hadden we 700 nagenoeg angetikt...Zoals gisteren steeg dollar flink en daalt aex en europa flink en usa steeg hier flink op??Nu daalt dollar naar de stand van gisteren geven ze meteen de dollar de schuld vd daling van europa vandaag. Bij deze ATH van usa indices hoort een aex stand van 620!Hiermee is de dollarstijging van 1 10 naar 1,18 meegenomen...maar nog staat dollar flink lager 1,50 wat we vroeger gewend zijn...Ik vraag mij af hoe de analisten hier de daling vd aex gaan goedpraten...Ik weet alleen dat PIWELL en Trump usa beurzen omhoog stuwen voor de verkiezingen om te doen alsof hun economie super draait...hoewel econkmie in usa aan het infuus ligt...het land zit plat door alle rellen mbt racisme en door de orkaam die door het land heen raast en de corona die de economie daar heeft verwoest...Maar zeggen ze kmdat de koersen daar stijgen gaat het goed daar....
5 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gerelateerde instrumenten

  1. AEX 754,31 30 jul
    -3,77
    -0,50%
  2. Alfen N.V. 85,000 30 jul
    -1,200
    -1,39%
  3. Eurocommercial Properties 21,140 30 jul
    -0,220
    -1,03%
  4. Fagron 17,490 30 jul
    +0,240
    +1,39%
  5. HAL Trust 148,400 30 jul
    -0,400
    -0,27%
  6. Sif Holding 14,100 30 jul
    +0,200
    +1,44%

Dagelijkse nieuwsbrief

Ja, ik wil elke dag de laatste kooptips en analyses van verschillende aandelen ontvangen.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links