Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
733 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 32 33 34 35 36 37 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Green
0
quote:

JoostVLS schreef op 27 maart 2020 06:51:


[...]

Weet nog goed dat het RIVM in de aanloop naar carnaval van mening was dat carnaval gewoon door kon gaan. En kijk nou, waar de haard zit

En Rutte, ik meen nog 2 weken geleden: "handen schudden kunnen we gewoon blijven doen". Ben benieuwd of we ooit nog handen gaan schudden, giga onhygiënisch


Ik ken er nog wel een: kans dat het hier uitbreekt is nihil....
RoBBaZ
0
beer56
1
quote:

JoostVLS schreef op 27 maart 2020 06:51:


[...]

Weet nog goed dat het RIVM in de aanloop naar carnaval van mening was dat carnaval gewoon door kon gaan. En kijk nou, waar de haard zit

En Rutte, ik meen nog 2 weken geleden: "handen schudden kunnen we gewoon blijven doen". Ben benieuwd of we ooit nog handen gaan schudden, giga onhygiënisch
joost het is een falen van de eu regeringsleiders en hier van rutte en jaap,ook al is het virus over een half jaar onder controle de angst blijft waarom ,omdat we voor het economisch belang en het niet etnisch mogen profileren china belangrijke handelspartner alle risico s zijn genomen en omdat ik denk dat ze gewoon te achterlijk zijn niemand vertrouwt ze ooit nog
beer56
0
quote:

Green schreef op 27 maart 2020 07:03:


[...]

Ik ken er nog wel een: kans dat het hier uitbreekt is nihil....
ja ik las het 4 weken geleden al ,maar hij heeft nog steeds de regie deze topper
Green
0
www.nu.nl/coronavirus/6040611/vs-gaat...

Beurs kijkt half jaar vooruit, schrijft men vooral (cnbc).

Die stelling moeten dan ook maar eens uitleggen bij deze stijgingen.
Verhelst
0
Daar zijn de steunmaatregelen op afgestemd. En als die niet genoeg zijn worden deze opgehoogd.
Haager
0
Vandaag is vrijdag, ik verwacht geen pump, wel long-covering, dus 455 of zelfs 434 acht ik realistisch.

spx 2450 is wat ik in de gaten zou houden.
Fundbuster
0
Eens met wie het zien stijgen, maar niet autonoom, zoals meestal. De gestegen Euro zou stabiel tot wat lager rechtvaardigen. Pas als de Amerikaanse futs verder willen gaat AEX schoorvoetend volgen denk ik. Ieder slot boven de 490 zou me bemoedigen.

Succes vandaag iedereen!
Verhelst
0
Zie cartoon van Bas van der Schot uit de Volkskrant. Deze zwaan maakt in werkelijkheid een andere beweging.
Bijlage:
733 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 32 33 34 35 36 37 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑