Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Tracker Tips: Nu beleggen in gezondheidszorg?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
4 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Snugger
0
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
Met Effekt
0
Marker timen is lastig, veel relevante fondsen zijn al enorm gestegen. Ik zie die harde stijgers eerder terugvallen dan verder stijgen. Het beste is afwachten en dan getrapt weer inkopen op indices want alles - slecht en goed - is gedaald. De Nasdaq is een goede index want Google, Microsoft,FB, enz. worden en blijven gewoon gebruikt.
PjotrAEX
2
quote:

Snugger schreef op 16 maart 2020 17:56:


Jij gaat over lijken dus... , da's behoorlijk ziek.



Wat uit z'n verband getrokken en ook nog eens incorrect. Hij gaat juist over genezingen. Op die manier kun je ook niet meer in verzekeraars beleggen. Bedenk voor je post of je die gedachte die opkwam ook echt met de wereld moet delen.
MiMo
0
Voor de geïnteresseerden in de (WHEA) ETF...

Het grote Amerikaanse medische concern Johnson & Johnson gaat $1 mrd investeren in de ontwikkeling en productie van zijn coronavaccin uit Leiden.

De onderneming meldt ook dat het vaccin voor noodsituatie mogelijk al begin volgend jaar beschikbaar is. 'Een sterk versneld tijdspad', aldus het bedrijf. De eerste testen op mensen zullen al in september plaatsvinden. Dat is twee maanden eerder dan tot voor kort was verwacht.
4 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Michael Mooijer

Michael Mooijer is als directeur verantwoordelijk voor het fondsmanagement bij het fondsenlabel Fresh® van OHV Institutional Asset Management. Hij is sinds 1991 werkzaam in de financiële wereld en ...

Meer over Michael Mooijer

Recente columns van Michael Mooijer

  1. 25 mrt Tracker Tips: Gaan centrale bank... 4
  2. 16 mrt Tracker Tips: Nu beleggen in gez... 4
  3. 03 mrt Tracker Tips: Beleggen in Chinee...
 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare