Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Slot: Nog nooit meegemaakt!

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
20 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Weert=No.1 28 februari 2020 18:44
    Juist, rendement maak je door dividend. Daarom heb ik puts gekocht op Galapagos put mrt. 250,-- Ik vind dit het meest walgelijke aandeel van de beurs. Ben econoom en wil eerst resultaten, maar geen fata-morgana"s voordat GLS. op 250 + mag staan.Ik geloof ook niet in UFO"s. Wat van AAB : 10% ; Uniballen 10% voor de komende 2 jaar ; Shell neigt naar 9%, enz. Daar ligt je rendement.Have a nice weekend.
  2. forum rang 6 Erny 28 februari 2020 18:58
    quote:

    BIUSEE schreef op 28 februari 2020 18:51:


    Flow Traders valt toch zwaar tegen in deze beurs, je mag toch verwachten dat een stijging van 30 tot 40 % normaal zou zijn. Of zijn ze misschien toch niet zo goed als gedacht wordt?

    Wat niet is kan nog komen. Beleggers staan nu in de verkoop "modus" en durven waarschijnlijk helemaal niks meer te kopen.
  3. Mr Greenspan 28 februari 2020 19:32
    Tijdens de banken crisis ging Galapagos destijds ook even hard omlaag. Onno kocht toen zelf ook aardig bij, reden voor mij om ook mijn eerste investering te doen in Galapagos (ergens rond de 3 euro). Daarna herstelde de koers al weer snel toen iedereen zich realiseerde dat Galapagos geen last had van de bankencrisis.
    Met de eerste berichten van het Corona virus toch maar even aan de zijlijn gaan staan, terwijl de koers net als de rest van de beurs boven boven wonder gewoon door bleef stijgen. Vandaag gelukkig wel weer goedkoper terug kunnen kopen want ik voelde me er niet lekker bij ze bijna niet meer te bezitten, en gelijk een aantal langlopende out of the money puts geschreven. De bizarre hoeveelheid cash die ze hebben zal sowieso voor een mooi vangnet zorgen. Dit jaar weer een enorme hoeveelheid resultaten van diverse onderzoeken en eindelijk de eerste omzet vanaf de zomer. Goede kans dat Gilead deze crash ook aangrijpt om het belang nog verder uit te breiden.
  4. forum rang 8 ff_relativeren 28 februari 2020 20:33
    @ Greenspan,

    VIX 50 een aantal keren ? Misschien gebruiken we andere bronnen.
    Volgens mij is standje 49 behoorlijk uniek. In ieder geval tussen 1990 en 2020 (toch een periode van 30 jaren). Zie :

    www.macrotrends.net/2603/vix-volatili... .

    En in een plaatje :

  5. Mr Greenspan 28 februari 2020 20:59
    quote:

    Aloisius schreef op 28 februari 2020 20:17:


    Heb je echt Out of Money puts geschreven of bedoel je gekocht wat mij veiliger lijkt.


    Nee geschreven. Ik ben er van overtuigd dat de dip in Galapagos maar een tijdelijke paniek reactie is. En mocht ik ze in december wel binnen krijgen tegen die prijs dan vind ik het ook prima.
  6. Mr Greenspan 28 februari 2020 21:06
    quote:

    ff_relativeren schreef op 28 februari 2020 20:33:


    @ Greenspan,

    VIX 50 een aantal keren ? Misschien gebruiken we andere bronnen.
    Volgens mij is standje 49 behoorlijk uniek. In ieder geval tussen 1990 en 2020 (toch een periode van 30 jaren). Zie :

    www.macrotrends.net/2603/vix-volatili... .

    En in een plaatje :




    Hmm vreemd ik heb het wel paar keer meegemaakt dat hij op 50 stond. Het viel me de laatste keer dat hij er op stond, op dat daarna steeds een bodem werd bereikt (wel 1 keer fors er boven gestaan blijkbaar). Maar ja er is een periode geweest met extreme volatiliteit waarbij de Nasdaq zelfs een keer intraday zomaar op meer dan 13% in de min stond om binnen een uur of 2 weer op enkele procenten in de min te sluiten.
  7. forum rang 4 Ron Kerstens 29 februari 2020 13:27
    quote:

    Weert=No.1 schreef op 28 februari 2020 18:44:


    Juist, rendement maak je door dividend. Daarom heb ik puts gekocht op Galapagos put mrt. 250,-- Ik vind dit het meest walgelijke aandeel van de beurs. Ben econoom en wil eerst resultaten, maar geen fata-morgana"s voordat GLS. op 250 + mag staan.Ik geloof ook niet in UFO"s. Wat van AAB : 10% ; Uniballen 10% voor de komende 2 jaar ; Shell neigt naar 9%, enz. Daar ligt je rendement.Have a nice weekend.


    Dividenden uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Denkt u werkelijk, als econoom, dat het dividend van AbnAmro houdbaar is de komende jaren ?
20 Posts
|Omhoog ↑