Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

TA: Waar blijft de eerste koper?

Column door: Royce Tostrams

Royce Tostrams werkt sinds eind jaren zeventig op de financiële markten, onder andere bij Rabobank, Robeco, IRIS en de ING Groep als hoofd van de afdeling Technische Analyse. Hij heeft eind negentiger jaren de Tostrams Groep opgericht. Dit bureau biedt onafhankelijke beleggingsadviezen op basis van technische analyse voor par...

Meer over Royce Tostrams

Recente columns van Royce Tostrams

  1. 15 jul TA: Haperende highs 230
  2. 14 jul TA: ASML op volle snelheid 163
  3. 13 jul TA: Goud op drift 243

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
840 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 42 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 The Short Caller 2 maart 2020 00:02
    quote:

    Pakka schreef op 1 maart 2020 23:53:


    -10% niet uitegelosten morgen...



    En daar krijgen we hoogst waarschijnlijk ook nog een dik pak Sneeuw bij..

    Met - 27 graden Vorst..

    Waarbij mensen het zekere voor het onzekere nemen en allemaal met de Fiets gaan..

    Terwijl de Zwembaden gesloten zullen blijven..

    Zeker..??!



    (uiteindelijk door Pure wanhoop) toegevoegd:

    Gaat helemaal nergens over..!

    Dat dan weer wél..;))
  2. forum rang 5 Optiefan 2 maart 2020 00:29
    quote:

    shortie schreef op 2 maart 2020 00:20:


    Kan morgenvroeg zomaar weer groen zijn als de pompen beetje hun best doen.
    Luchtmachines staan in ieder geval al weer vol open.


    Als we morgen niet meer zakken na die slechte PMI zullen vast weer partijen instappen;) Dus pompen nu zou niet gek zijn...
  3. forum rang 6 JoostVLS 2 maart 2020 05:30
    quote:

    bert1111 schreef op 1 maart 2020 19:58:


    waar vind de koersen van de futures?


    Als je ruim 10 jaar meekijkt, en die linken al 79 keer gepost zijn, moet je het niet gek vinden dat men niet op je reageert. Dus nog een keer die vraag stellen is zinloos.
    Ga maar gewoon aan het werk, komt goed !
  4. forum rang 6 Formule1-Fan 2 maart 2020 05:54
    en maar bedriegen die banken, precies storing en zo precies geen laat prijzen geven, kopers consument bedriegen, mogen alleen long kopen en elke korte en goedkope in indexe en oil elke keer gam doen.

    Zie je zie je sinds vrijdag dus up men wist dus meer.bij bnp al veel laat prijzen en bied weg
840 Posts
Pagina: «« 1 ... 37 38 39 40 41 42 | Laatste |Omhoog ↑