Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
419 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
ren-je-dement
0
quote:

Stock Exchange Monkey schreef op 29 januari 2020 23:25:


[...]

Wat is een ‘black cross’ ?


Fred bedoelt 'death cross', daarvan is sprake als het 50-daags gemiddelde neerwaarts door het 200-daags gemiddelde breekt. Dit wordt in de TA gezien als een lange termijn verkoopsignaal.
Calimero
0
quote:

Calimero schreef op 29 januari 2020 19:46:


[...]

www.iex.nl/Forum/Upload/2020/12082722...

????


Health expert says there's no way to predict when coronavirus will peak
From CNN's Michael Nedelman and Karen Smith

An expert from the World Health Organization said the peak of the Wuhan coronavirus outbreak can't be predicted.

"There is no scientist nor sage on the planet that will tell you when the peak of this epidemic will occur," Dr. Michael Ryan, executive director of the WHO Health Emergencies Programme, told reporters today.
"The peak will occur as soon as we put together a package of interventions that are designed to stop the virus," Ryan added. "So we need to focus not on where the peak is; we need to focus on our actions in the coming days and weeks."

Ryan's comments come the day after Zhong Nanshan, the director of China’s National Clinical Research Center for Respiratory Disease, told China’s State News Agency Xinhua that he expects the novel coronavirus outbreak to possibly reach its peak in one week or around 10 days from now.

Previously, professor Gabriel Leung, chair of public health medicine at University of Hong Kong, predicted that the peak would come between mid-May and mid-April for major city clusters in mainland China.


Stock Exchange Monkey
0
quote:

ren-je-dement schreef op 29 januari 2020 23:29:


Feit: het aantal verkeersdoden in China is 700 per dag.

Schatting: door de uitbraak van het coronavirus is de mobiliteit in China met 10% afgenomen. Dit scheelt 70 doden per dag.

Het aantal doden door het coronavirus is de laatste 24 uur 52.

Conclusie: door het uitbreken van het coronavirus zijn er in de laatste 24 uur in totaal China 18 mensen minder omgekomen dan normaal.

Stelling: de beurzen zullen pas gaan dalen als het toenemend aantal doden door het coronavirus hoger is dan het toenemend aantal gespaarde levens door de steeds verder afnemende mobiliteit.





Het is lekker rustig in de stad van miljoenen
www.dailymail.co.uk/video/china/video...

Mogelijk wat gevolgen voor de economie, alle zaken(ook internationaal)die wat afnemen…
shortie
0
www.iex.nl/Nieuws/ANP-290120-334/Twee...

Koers nabeurs nog 12% er bovenop. Moet niet gekker worden... met 500.000 autootjes op jaarbasis..... en dan te bedenken dat de concurrentie mer rasse schreden dichterbij komt met elektrisch rijden.
Koers echt buitengewoon lachwekkend. Gaat nog een hoop partijen pijn doen op termijn.
FairValue
0
quote:

ren-je-dement schreef op 29 januari 2020 23:29:


Feit: het aantal verkeersdoden in China is 700 per dag.

Schatting: door de uitbraak van het coronavirus is de mobiliteit in China met 10% afgenomen. Dit scheelt 70 verkeersdoden per dag.

Feit: het aantal doden door het coronavirus is de laatste 24 uur 52.

Conclusie: door het uitbreken van het coronavirus zijn er in de laatste 24 uur in totaal in China 18 mensen minder omgekomen dan normaal.

Stelling: de beurzen zullen pas gaan dalen als het toenemend aantal doden door het coronavirus hoger is dan het toenemend aantal gespaarde levens door de steeds verder afnemende mobiliteit.



Ja natuurlijk beurzen reageren op het aantal doden en niet op de productie ;-)

Wel leuk gevonden overigens. Maar uiteindelijk draait het om centen.
Stock Exchange Monkey
0
quote:

shortie schreef op 29 januari 2020 23:44:


www.iex.nl/Nieuws/ANP-290120-334/Twee...

Koers nabeurs nog 12% er bovenop. Moet niet gekker worden... met 500.000 autootjes op jaarbasis..... en dan te bedenken dat de concurrentie mer rasse schreden dichterbij komt met elektrisch rijden.
Koers echt buitengewoon lachwekkend. Gaat nog een hoop partijen pijn doen op termijn.


Ja zelfs de Duitsers gaan ervoor, lijkt toch een beetje op………:(

lokale politici in Duitsland voortaan ook in tesla onderweg
www.nu.nl/auto/6027119/lokale-politic...
shortie
0
www.marketwatch.com/story/feds-powell...

Ze zien de bui al hangen... dan maar een leugentje om bestwil?
Toch wel apart dat de indexen in de VS in exact gelijke trend oplopen met de stijging van de balance sheet van de FED.

Net zoals de boel volledig in elkaar donderde in 2018 toen de FED de boel “probeerde” af te bouwen.....
Bedragen welke Dudley roept kloppen ook van geen meter overigens...

Tis maar te hopen voor de markt dat Powell in April niet stopt met de REPO, wat waarschijnlijk ook onmogelijk lijkt nu de FED vol in de amerikaanse schuldpapieren zit, want dan zullen we allemaal zien dat Dudley hier een mooi poppenkast verhaaltje schreef en de aankopen van Powell wel degelijk een QE4 was.
JoostVLS
0
quote:

The Short Caller schreef op 29 januari 2020 18:10:


[...]

Mooi dat jij dat al weet..

Maar daarom heet jij ook Joost hé..?!

En jij zit Short Aenix..

Tog..?!

Geef nou maar toe ik zal het aan niemand door vertellen..

Beloofd..

Erewoord..;))





Toegevoegd:

Heejj Joost heb je nog ge-..?


Klopt, zit short:

Nasdaq
Amazon
Boeing
Apple (sinds gisteren)

Long:

Postnl (sinds gisteren)
Accsys

En gisteren om 17.28 uur impulsief long Tesla, GS 533 op 0.70 :)

Goedemorgen

Pakka
0
Goedemorgen,

Bloedbad op aandelenmarkt vandaag...
Don't go contra...
Don't go long...

Corona virus...
Brexit...

AEX vandaag -3% tot -4% niet uitgesloten...

Echte correctie is nu wel begonnen...


Pakka
0
Corona is heel spijtig...

Airliners krijgen klap... veel vlucten geannuleerd...
Olie krijgt klap... geen vliegtuig betekend ook geen olie nodig...
Tourisme krijgt een klap...
Staal krijgt klap...
Formule1-Fan
0
naairij die banken, men weet gewoon al wat koersen doen een week of amand, ze spelen erop voor klein beleggers, allemaal erin laten luizen, gam doenb en eerder uit systeem halen als je stoplos niet af zou gaan en wel af zouy gaan duur laat prijzen maken en niks laten verdienne. Enrestten de koers zomaare met meer centen erop dat men eerder gam kan doen.
The Short Caller
1
quote:

Pakka schreef op 30 januari 2020 05:17:


Corona is heel spijtig...

Airliners krijgen klap... veel vlucten geannuleerd...
Olie krijgt klap... geen vliegtuig betekend ook geen olie nodig...
Tourisme krijgt een klap...
Staal krijgt klap...



Sméagol..??
ren-je-dement
0
quote:

Pakka schreef op 30 januari 2020 05:17:




Airliners krijgen klap...
Olie krijgt klap...
Tourisme krijgt een klap...
Staal krijgt klap...


Short Caller zou zeggen:

"Die klap... die heb jij allang gehad...

van de molen!"

Onverwijld toegevoegd: aanpakka!
beer56
0
quote:

The Short Caller schreef op 30 januari 2020 05:53:


[...]

Sméagol..??
AB op de vroege morgen
beer56
0
Overigens als ik de cijfers zo zie gaan hier meer mensen helaas last van krijgen dan sars.
Lepre Chaun
0
Goedkoop vliegen naar het epicentrum van het coronavirus. Het kon deze maand met KLM. Trouwe klanten konden namelijk met forse korting naar de Chinese stad Wuhan vliegen.
beer56
0
quote:

Lepre Chaun schreef op 30 januari 2020 07:22:


Goedkoop vliegen naar het epicentrum van het coronavirus. Het kon deze maand met KLM. Trouwe klanten konden namelijk met forse korting naar de Chinese stad Wuhan vliegen.

Kijk die doen nou eens iets voor hun klanteb
419 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑