Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
236 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Subtropical
0
Slot 0.37%, ik denk als het iets zakt voor 18.30 koop ik wat sprinters. Raad eens, de 0.37 is niet meer geraakt alleen maar hoger. Laag kopen na slot was er niet bij. Lees werd afgeblokt.
shortie
0
quote:

antiflow schreef op 14 jan 2020 om 21:27:


Is er nou helemaal niemand die zeker weet of we omhoog uitbreken of de glijbaan in gaan?


Zeker wel.
De grote partijen die dadelijk gaan zorgen voor de start van de sell off weten exact wanneer dat gaat gebeuren.

P.s. Dat de heffingen in de “fake deal” intact zouden bleven had iedereen nu ineens overheen gelezen?
Amateurs zijn het. Is destijds duidelijk gemeld dat de heffingen zouden blijven en alleen de extra december heffingen van de baan waren.

Ach ja... met zoveel QE in de markt hoef je verder ook niets echt te weten toch?
The Short Caller
0
PPT heeft behalve haar Domicilie op Wallstreet ..

Ook nog een Depedance in Holland..?!

ren-je-dement
0
quote:

antiflow schreef op 14 jan 2020 om 21:27:



Is er nou helemaal niemand die zeker weet of we omhoog uitbreken of de glijbaan in gaan?


"There is only one side of the market and it is not the bull side or the bear side, but the right side".

-Jesse Livermore-
antiflow
0
'd Aandelen
1
quote:

ren-je-dement schreef op 14 jan 2020 om 22:43:


[...]

"There is only one side of the market and it is not the bull side or the bear side, but the right side".

-Jesse Livermore-



Een wijze uitspraak en te vergelijken met de markt heeft altijd gelijk, al ervaren velen dit niet.
ren-je-dement
0
quote:

antiflow schreef op 14 jan 2020 om 22:53:


[...]

Zeg dan :-)


"A man must believe in himself and his judgement if he expects to make a living at this game. That is why I don’t believe in tips".

-Jesse Livermore-
ren-je-dement
0
quote:

'd Aandelen schreef op 14 jan 2020 om 23:51:


[...]


Een wijze uitspraak en te vergelijken met de markt heeft altijd gelijk, al ervaren velen dit niet.


"A prudent speculator never argues with the tape. Markets are never wrong, opinions often are".

-Jesse Livermore-
ren-je-dement
0
quote:

ONN schreef op 14 jan 2020 om 17:47:



Heel goed Oboema. Straks kom je er nog achter dat je helemaal geen TA nodig hebt :)


"Professional traders have always had some system or other based upon their experience and governed either by their attitude towards speculation or by their desires".

-Jesse Livermore-
ren-je-dement
0
quote:

shortie schreef op 14 jan 2020 om 11:30:


[...]

yep. heb ze nog steeds maar na 8000 niks meer bijgekocht.
Zodra de NQ weer onder de 9.000 duikt ben ik toch voornemens nog wat extra NQ shorts bij te prikken.


"It is foolhardy to make a second trade, if your first trade shows you a loss. Never average losses. Let this thought be written indelibly upon your mind".

-Jesse Livermore-
NewKidInTown
0
ren-je-dement
0
quote:

Oboema uit Zimbabwe schreef op 14 jan 2020 om 09:58:


[...]
ja ik was weer te ongeduldig
9 trades achter de rug
waarvan paar revenge trades.. dom.. beter ff wachten


"Play the market only when all factors are in your favor. No person can play the market all the time and win. There are times when you should be completely out of the market, for emotional as well as economic reasons".

-Jesse Livermore-
snuf13
0
Nou het kan vandaag weer alle kanten uit.....

Mag nu de B kant wel een keer worden, anders wordt de plaat zo eentonig!!!

Dus op naar de 600!!!
Formule1-Fan
0
zie je zie je, bankiers en algoritme ons gek maken steeds.

Geen echte deal nog, wanneer gaan ze tekenenen.

Denk onverwachts weer als iedereen sheef zit. Naaistereken dit, trump handeld met beurs dat er veel verliezers zijn.

allememaggies, sinds ik weer iets zeg spuit 11 up.
Oboema uit Zimbabwe
0
quote:

ren-je-dement schreef op 15 jan 2020 om 00:20:


[...]

"Play the market only when all factors are in your favor. No person can play the market all the time and win. There are times when you should be completely out of the market, for emotional as well as economic reasons".

-Jesse Livermore-

en hij kan het weten :)
Toch hoop ik niet te veel
van hem te leren

wat hij volgens mij niet kon
was shorten
goed om te realiseren bij het lezen van deze uitspraak :D
236 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑