Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Slimste weekwinnaar: 'Geprofiteerd van longstrategie'

Auteur: Redactie

Het redactieteam van IEX bestaat uit content managers, journalisten en analisten, met opgeteld meer dan 100 jaar ervaring in het produceren en publiceren van beleggingsinformatie en -opinies. De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse inhoud op de diverse beleggersplatforms van IEX Media, zoals IEX.nl, Belegger.nl, B...

Meer over Redactie

Recente artikelen van Redactie

  1. 06 mei Volvo-rijders bungelen onderaan in Turbocompetitie
  2. 05 mei Leer in zes weken traden als een professional 2
  3. 04 mei Experts: mei wordt dubbeltje op zijn kant, alle ballen op Shell 8

Reacties

1 Post
| Omlaag ↓
  1. Weert=No.1 17 november 2019 23:27
    Bij dit soort competities kun alleen bovenaan staan, indien je je visie omzet in uiterst speculatieve constructies. Dit kan natuurlijk omdat "t fictief geld is. Zelf had ik hoger gestaan,indien niet een positie short in Brent Crude had plaatsgevonden. Bij de vorige competitie stond ik wekelijks vaker bij de slimste belegger in de top 5.Echter: alles is gebaseerd op uitvergrootte speculatie,die je in eigen portefeuille nooit zou toepassen.Relativering is dus zeer op z"n plaats.Dhr. Boschaerd zit helemaal short op alles.Zelf benik de mening toegedaan dat op de korte termijn hausse-posities gerechtvaardigd zijn.Ik beleg al sinds 1979. Escalatie nu tussen VS-China zou desastreus zijn voor elke long-positie.
1 Post
|Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Onderwerpen: De Slimste Belegger
 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by Infront. Crypto data by Crypto Compare