Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Aflossingsvrije hypotheek wordt “hot”

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
24 Posts, Pagina: « 1 2 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
putter
0
Bik, hij heeft het over prins bernard met de grote bril anex huisjesmelker, onderdeel van de oranje maffia die nooit belasting betalen, beetje schakelen en mee gaan met de tijd svp
chogogo
0
quote:

lodewijk70 schreef op 11 nov 2019 om 23:42:


[...]

Dat dank je aan die kut-VVD die altijd geroepen heeft dat de HRA stond als een huis, maar nu van dit spaarpotje een melkkoe heeft gemaakt


Diezelfde kut VVD wil ons van het gas af hebben omdat ze Groningen vernaggeld hebben (zoals vroeger Limburg met hun mijnen). En als iedereen op elektriciteit zit gaat de belasting op elektriciteit fors omhoog. En dan met een lul verhaal komen dat de max. snelheid omlaag moet. Wanneer krijgt NL weer een visionair en daadkrachtig bestuur? En hoe is het mogelijk om, als volk, dit soort regeerders weg te jagen?
bik
0
quote:

putter schreef op 13 nov 2019 om 11:57:


Bik, hij heeft het over prins bernard met de grote bril anex huisjesmelker, onderdeel van de oranje maffia die nooit belasting betalen, beetje schakelen en mee gaan met de tijd svp
Is de oude vos Bernhard overleden dan??? Ja uiteraard,mien jong. Das war seine Groossvater,naturlich,du dumkopf. GRRRRR.
24 Posts, Pagina: « 1 2 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Jos Koets

Volgen
 
Klik hier om dit lid te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden van zijn/haar activiteit op IEX.nl.

In 1994 werd Jos Koets meteen in het diepe gegooid bij een assurantiekantoor. In z’n eerste werkweek vond zijn baas het nodig met vakantie te gaan. Daarna heeft hij in de praktijk het assurantievak...

Meer over Jos Koets

Recente columns van Jos Koets

  1. 08 nov Aflossingsvrije hypotheek wordt ... 24
  2. 25 okt Uw Douche van Koets: nomineren m... 8
  3. 11 okt (On)zin van het taxatierapport 19

Gesponsorde links