Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
ffff
0

Nico schrijft:
Toen niet meegedaan met een TTL, nu niet achter de stier aanrennen.
Wie wel EL heeft gedaan scoort lekker...

Kan er iemand van de lezers mij vertellen wat een " TTL " is en kan iemand mij uitleggen wat …" een EL doen" betekent of inhoudt.

En zo zie je maar weer, na veertig jaar bijna dagelijks met beleggen bezig te zijn geweest, kun je altijd nog iets opsteken....Hoop ik !

Peter
havik of duif
0
Als je maar vaak en lang genoeg blijft roepen er komt een recessie dan ben je daar ook zelf mede schuldig aan. Al die glazenbollen wijsheid is voor de dommen die dat geloven.
alexnr75
1
Peter,

Ik heb het even van zijn site gekopiëerd.

Dit zijn de vier coaching aanbevelingen die volgen uit de vier condities en signalen uit mijn Dashboard. EL = Enter Long, ES = Enter Short, XL = Exit Long en XS = Exit Short.

TT (Turbo Tijd) Long Setup houdt in dat er sprake is van een koopconditie, geïndiceerd en ondersteund door alle technische bevindingen in mijn marktlens. Een koopstatus is valide.

TT(Turbo Tijd) Short Setup houdt in dat er sprake is van een verkoopconditie, geïndiceerd en ondersteund door alle technische bevindingen in mijn marktlens. Een verkoopstatus is valide.
Erny
0
Eng grafiekje, er lijkt een recessie op komst. Zo lijkt althans Corne van Zeijl de ISM index en de IFO index te duiden. Nou, dan weten we het nu zeker. Er komt dus een recessie, want cijfers liegen niet.
ToniPantaloni
0
Cijfers niet, interpretaties zijn er helaas duizend bij zo'n grafiekje. Ligt er maar aan wat je (niet) wilt zien.
7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Arend Jan Kamp

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes After Hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. V...

Meer over Arend Jan Kamp

Recente columns van Arend Jan Kamp

  1. 15:45 Liveblog: Prosus, Tom2, ABN en B... 4
  2. 08:05 BeursVandaag: Winsten vs koersen 2
  3. 21 okt Liveblog: Takeaway, Kiadis, Fugr... 10

Gesponsorde links