Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
108 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Now U See Me!
0
Nico Inberg..

Bij de vorige #ECB-meeting stonden we tien punten hoger en vervolgens van de glijbaan af. Ik wil verder niemand bang maken....
ren-je-dement
0
quote:

Oboema uit Zimbabwe schreef op 11 sep 2019 om 22:16:


eigenlijk zijn grafieken ook gel*l

ze laten hooguit zien op welke prijsniveau er handel was en op welke prijsniveaus er disbalans was tussen vraag/aanbod

niets meer niets minder
het is gewoon een continu veiling
die is niet bezig met het tekenen van chart patronen of 20-80 lijntjes maken op een of andere indicator


Nee: is veel meer uit te halen. Denk nog even terug aan die tienpunter van enkele weken geleden die ik aangaf, van 538 ineens naar 548. Die stond duidelijk in de grafieken.
shortie
0
quote:

Now U See Me! schreef op 11 sep 2019 om 22:33:


Nico Inberg..

Bij de vorige #ECB-meeting stonden we tien punten hoger en vervolgens van de glijbaan af. Ik wil verder niemand bang maken....


Ik begin ook wel benieuwd te worden naar die MEGA bazooka die iedereen blijkbaar verwacht....
ren-je-dement
1
Kunnen ze met twee partijen niet op elkaar schieten met bazooka's en paintballen? In het ene team Weidmann en Knot en in het andere Draghi en Lagarde. Scheidsrechter in de ring van een uitverkocht Ahoy is het duo Badr en Rico en de winnaar mag aan het renterad met de percentages draaien.
shortie
0
Zeer benieuwd naar morgen.
Ben toch bang dat de ECB een redelijke deceptie gaat worden maar goed... we gaan het zien.
Huidige opgaande trendlijnen zijn toch redelijk steil te noemen dus wanneer men niet gaat leveren kan het feest ook weer erg rap afgelopen zijn als de lijntjes breken....
Succes allemaal morgen...
Diminhu
0
Kan Shortie, of men levert wel maar toch rode koersen, een gevalletje buy the rumour ( aex van 528 naar 574 in 3 weken) , sell the news... we staan al 574 , gaan we echt nog zoveel hoger? Mijns inziens weinig veranderd tov toen we 528 stonde... en bovendien 1 januari 470.... we staan al plus 20 procent hoger, hoeveel keer sluit de aex af met 20 procent winst als er al bijna op ath staat? Nuja, ik nu geen posities, me veel te risicovol, kan morgen zo 585 staan of ook gewoon 560... eerst aankijken
Sloeki
0
“.......on October 1st, we have agreed, as a gesture of good will, to move the increased Tariffs on 250 Billion Dollars worth of goods (25% to 30%), from October 1st to October 15th....”

UP UP UP!!!!
108 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Royce Tostrams

Royce Tostrams werkt sinds eind jaren zeventig op de financiële markten, onder andere bij Rabobank, Robeco, IRIS en de ING Groep als hoofd van de afdeling Technische Analyse. Hij heeft eind negenti...

Meer over Royce Tostrams

Recente columns van Royce Tostrams

  1. 08:00 TA: SOX staat op uitbreken 67
  2. 18 sep TA: Geld stroomt richting aandelen 73
  3. 17 sep TA: Beperkte kansen voor olieger... 96

Gesponsorde links