Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
16 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Snugger
0
De R van crisis, beginnend in augustus, wals je gewoon overheen…Of denk je dat het een business as usual ding is, negatieve rente, dan mag je er wel wat jaren op na slaan om hetzelfde te zien!..
Brievenbus
0
Anton78
0
Prima zet alles maar achter de knop, minder redenen om hier te komen en ben benieuwd wat dit met de advertentie inkomsten doet op termijn.
B_B_B
0
Ah, wat een verlichting: vanaf volgende week een hele lap minder te kauwen. Fijn!
mok
0
Ik heb geen reden om te gaan betalen voor dit gefilosofeer. Wat er in staat kan ik zelf ook nog bedenken. Ik weet ook zeker dat wanneer de beurs niet zakt, hij stijgt of gelijk blijft. En inderdaad, als ik denk denk dat het allemaal wel mee valt met die recessie, koop ik geen staatsobligaties, maar gewoon aandelen. En dat doe ik dan ook.
stockexchangestaartje
0
VolkerWessels heeft vorige week reeds aangegeven ook nog een kleine extra afschrijving te doen. Bezien de geringe omvang vonden ze het niet nodig dit middels een persbericht separaat en vooraf de cijfers te melden.
*La cuenta*
0
quote:

mok schreef op 25 aug 2019 om 17:10:


Ik heb geen reden om te gaan betalen voor dit gefilosofeer. Wat er in staat kan ik zelf ook nog bedenken. Ik weet ook zeker dat wanneer de beurs niet zakt, hij stijgt of gelijk blijft. En inderdaad, als ik denk denk dat het allemaal wel mee valt met die recessie, koop ik geen staatsobligaties, maar gewoon aandelen. En dat doe ik dan ook.
Altijd makkelijk om kritiek op andermans werk te leveren. Overigens best bijzonder dat je het toch de moeite vindt om dit artikel helemaal te lezen en erop te reageren.
kwast-c
0
Gaan we "Trumpje" spelen hier bij de iex met alles achter de knop?

Jaren geleden ging alle sport ook achter de knop, men dacht de mens wel te kunnen dwingen. ( iedereen weet nog goed hoe dit afliep ).

Dit achter de 'knop'is voor mij DE reden NOOIT lid te worden van 'premium'!!
rene l
1
quote:

Brievenbus schreef op 25 aug 2019 om 16:31:



Hoopvol naar de R in de maand kijken, altijd weer die hoop op sensatie....



Het is nog nooit anders geweest, Augustus is altijd een lastige maand om geld op de beurs te verdienen, net als in September, Oktober, November, December, Januari, Februari, Maart, April, Mei, Juni en Juli.
tradersonly
0
Ook VolkerWessels neemt weer last op OpenIJ

Gepubliceerd op 22 aug 2019 om 14:05 | Views: 0

VolkerWessels 13:45
18,16 -0,22 (-1,20%)

AMERSFOORT (AFN) - Bouwbedrijf VolkerWessels heeft net als partner BAM een aanvullende last genomen op het sluisproject OpenIJ. De twee beursgenoteerde bouwers zitten elk voor 50 procent in het project. Daarom moeten ze allebei een even hoge last inboeken.

Over het eerste halfjaar bedraagt de voorziening voor VolkerWessels 7,5 miljoen euro. Bij de publicatie van de cijfers over het eerste kwartaal ging VolkerWessels er nog vanuit dat het sluisproject 4 miljoen euro duurder zou uitvallen. Eerder zadelde OpenIJ de twee bouwers al met tientallen miljoenen euro's extra kosten op.

BAM meldde donderdagochtend als eerste dat er in verband met het sluisproject meer geld apart gezet moest worden. VolkerWessels komt pas volgende week met resultaten. Omdat het bedrag van de voorziening niet heel hoog is heeft VolkerWessels donderdag geen eigen persverklaring naar buiten gebracht, stelt een woordvoerder van de bouwer na vragen van het ANP.
Bowski
0
quote:

kwast-c schreef op 25 aug 2019 om 17:52:


Gaan we "Trumpje" spelen hier bij de iex met alles achter de knop?

Jaren geleden ging alle sport ook achter de knop, men dacht de mens wel te kunnen dwingen. ( iedereen weet nog goed hoe dit afliep ).

Dit achter de 'knop'is voor mij DE reden NOOIT lid te worden van 'premium'!!

Bij de kranten van de Perscombinatie (Volkskrant, Trouw, ...) hadden ze voorkennis. Zij zien een gat in de markt en hebben de knop verwijderd.
?
Voor mij in ieder geval wel!

Die zullen dus wel een uitgebreide financiële afdeling opgetuigd hebben.
JoopVisser1
0
Het voordeel van alles achter de knop is dat de belegger weer zijn huiswerk moet gaan doen. Nooit slecht geweest voor de resultaten. En even langs gaan in de bibliotheek, alle kranten gratis.
jonas
1