Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
172 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Esmoreit
0
quote:

Robin82 schreef op 18 aug 2019 om 20:49:


Is al bekend hoe we maandag ongeveer openen?

Alleen als je Premium hebt
Hassan de yassan
0
Ik heb toch al gezegd onkruid vergaat niet. Je hebt al alles geprobeerd van ip adres tot wachtwoord :)
Hassan de yassan
0
Hassan de yassan
0
quote:

ren-je-dement schreef op 18 aug 2019 om 23:28:


O ja, als je Premium neemt, krijg je dan ook betere optieprijzen?


Onbehaarde vagina is onecht
Call me Put
1
quote:

Hassan de yassan schreef op 18 aug 2019 om 23:31:


[...]

Onbehaarde vagina is onecht

Je hebt helemaal gelijk, maar als ik moet kiezen? Dan is dit echt "geen optie"
Aaáhhrrg *\0/*
Call me Put
1
quote:

Oboema uit Zimbabwe schreef op 18 aug 2019 om 16:56:


[...]

o my god... een afscheiding van een lichtmanifestatie vanuit de bijbel
tsja... een allesvernietigende kracht die ons, de schepping haat...

wat is dit voor gast...

CmP.. zelfs het door jou gewaardeerde geenstijl vind het een wappie
Alu-hoedjes op!


Saillant detail is dat Epsteins vermeende ’seksslavin’ Virginia Roberts claimt dat ze gedwongen werd seks te hebben met prins Andrew in het huis van de miljardair. Buckingham Palace ontkent alle aantijgingen jegens prins Andrew en koningin Elizabeth toont openlijk haar steun aan haar zoon.
Bron: msm

Oogjes dicht en snaveltjes toe!!

Welterusten!? O_o

Lekker makkelijk lullen zonder zelf ook maar enig onderzoek te doen of je ook maar ergens in te verdiepen.
Het door mij gewaardeerde "geenstijl"?? waar heb je het over?
En gelijk met Alu-hoedje schermen? Kom eens van je zolderkamertje af, of uit die schuilkelder!!
Wat prefereer je, alu-hoedje of oogkleppen?
san marco
0
Deze 50 miljard is verdient door de afgelopen 10 jaar het schuldpapier te herfinancieren tegen lagere rente. Duitsland geeft het uit en Nederland pot dit op. Dankzij de knoflooklanden crisis in 2009-2014.

AMSTERDAM - Nu de Duitse industrie afkoelt en de economie krimpt, wordt overheidsingrijpen verwacht. Financieel minister Olaf Scholz stelt dat de regering mogelijk €50 miljard in de eigen economie kan steken.
Formule1-Fan
0
o wa nairj weer groen, altijd groen zei ik.
nooit mag rood eens smaak maker zijn.

Nieuwe shorts uyit dus naairj, wleke mag je hebben en kopen, lokaas dus vrijdag.

Fed moet alles natuurlijk hosanna zijn en gam gam Kunnen doen scherp bij shorts stops.
172 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑