Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
OnoMatopee
0
Energiebedrijven en bouw sterkst gegroeid

De productie van energiebedrijven groeide met 6,2 procent het hardst in het tweede kwartaal. Ook de productie van de bouwbedrijven groeide, met 5,1 procent, weer sterk.

www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2019/33/bbp-g...
Snugger
0
Het is geen kwestie van kiezen voor een index.. Voor een belegger straks nu juist wel, op welk uur, dag, zal deze eruit willen/moeten. Bij een rommelende VIX en tevens een volle maanstand zit dat moment, drie dagen erna zou je de Sjaak geweest zijn.. En er lijkt al iets gaande te zijn!...
Maar ieder z'n eigen moment, of keus,natuurlijk.
FORT1944
0
De keuze is gauw gemaakt , rustig blijven zitten , het gerommel zal wel ophouden WANT MEN KAN NIET BLIJVEN ONRUST STOKEN , geld dat niets opbrengt is dood geld en zal uiteindelijk toch ergens in belegd moeten worden .
JoopVisser1
0
Weet je wat zo mooi is aan Nederlanders? Ze kunnen zo goed samenwerken en afspraken maken, dat niemand naar een rechter moet, geen politie nodig is, het is echt geweldig, geen UWV en de dijken werden gewoon gebouwd omdat dat handig was.
theo1
0
quote:

FORT1944 schreef op 14 aug 2019 om 12:54:


De keuze is gauw gemaakt , rustig blijven zitten , het gerommel zal wel ophouden WANT MEN KAN NIET BLIJVEN ONRUST STOKEN , geld dat niets opbrengt is dood geld en zal uiteindelijk toch ergens in belegd moeten worden .

In obligaties met negatieve rente. Dat schijnt tegenwoordig de meest populaire belegging te zijn.
Knight V
0

Ik denk dat media op een gegeven moment niet meer weet wat ze moeten schrijven.

Alles is de revue gepasseerd.

Correctie AEX
Handelsoorlog
Brexit
Griekenland
Italie
N-korea
Iran verdrag
Canada handels verdrag
Mexico wall
Turkey
Yuan valuta
Obligatie rente curve
Vw schandaal
Spionage
Trump verkiezingen
Hong kong protest
Gele hesjes
Aanslagen Amerika
Olieprijs discussie

Nu recessie

Wie weet nog slecht nieuws wat niet is ingebracht ???

Geef even een tip voor AFN.


6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord