Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Fondsenrondje: Geen gezeik iedereen rijk

Column door: Niels Koerts

Niels Koerts is sinds 2019 beleggingsanalist bij IEX. Al op dertienjarige leeftijd begon hij met beleggen, uitgerekend in 2008, het hoogtepunt van de financiële crisis, waardoor hij meteen wist wat verliezen was. Naast zijn werk op de beursredactie is Niels bezig met de laatste loodjes van zijn studie bestuurskunde. Zijn mi...

Meer over Niels Koerts

Recente columns van Niels Koerts

  1. 26 okt Slotcall: Slechtnieuwsshow 8
  2. 26 okt Afstraffing Basic-Fit biedt kansen 2
  3. 25 okt Slotcall: Wanneer breken we nou eens uit? 10

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. Niels Koerts 19 juli 2019 11:50
    quote:

    Ruud63 schreef op 19 juli 2019 11:30:


    Bedankt voor je bijdrage Niels, je moet even naar je Olie percentages kijken, volgens mij staan de olie prijzen namelijk behoorlijk in de plus.
    Real time olie prijzen op investing

    m.v.g.
    Ruud.


    Beste Ruud63,

    Ik zie zojuist dat de percentages bij IEX voor olie verkeerd staan weergegeven. De prijzen kloppen daarentegen wel. We gaan eraan werken om het in orde te maken.

    Met vriendelijke groet,

    Niels Koerts
  2. forum rang 4 nb 19 juli 2019 12:27
    quote:

    Snugger schreef op 19 juli 2019 11:48:


    Zoveel optimisme, al lang, daar komt gedonder van…
    Vergelijk die herbeleggingsindex, of AEX, eens met rond 2000 en 2007, is hetzelfde optimisme en gedonder in de glazen zichtbaar. Maar daar letten jullie dan weer niet op...

    Dat klopt hoor, hullie letten op heul veul andere dingen.
    Houdt jij ons wakker?
  3. Jons 19 juli 2019 16:21
    quote:

    Snugger schreef op 19 juli 2019 11:48:


    Zoveel optimisme, al lang, daar komt gedonder van…
    Vergelijk die herbeleggingsindex, of AEX, eens met rond 2000 en 2007, is hetzelfde optimisme en gedonder in de glazen zichtbaar. Maar daar letten jullie dan weer niet op...


    Jij bent nogal vol van jezelf he...
  4. forum rang 7 Leefloon 21 juli 2019 13:25
    quote:

    Krisna schreef op 19 juli 2019 11:42:

    KBC verlaagt op goed nieuws het koersdoel van 2,50 naar 1.79 met een houden advies, terwijl de koers nu op m2.25 staat...wie het begrijpt mag het zeggen.

    Zo moeilijk is dat niet. De onbetrouwbare secundaire gegevensbron ("naar 1.79") van leken zou weleens (alweer!) niet kunnen kloppen, en de analist is mogelijk niet in de buurt van de spreadsheet geweest. Dat doen ze sowieso niet op basis van een koers van "nu".
9 Posts
|Omhoog ↑