Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Liveblog: Sif, goud en Galapagos?

Column door: Arend Jan Kamp

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes After Hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. Van aandelen en indices, via commodities, langs de rentemarkten, naar haute finance tot politiek en centrale banken. Arend Jan is ...

Meer over Arend Jan Kamp

Recente columns van Arend Jan Kamp

  1. 07 aug Keurig Payroll Report 1
  2. 07 aug Adyen +105% op €1500
  3. 07 aug Facebook lacht advertentieboycot uit

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
4 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Weert=No.1 12 juli 2019 00:07
    Weledele Heer Kamp. Biotech spreekt nu eenmaal tot de verbeelding, evenals de dot-com hysterie 1999.Overal waar een stekker en 1 chip aan zat verdween in de stratosfeer.38% koerswinst per KWARTAAL.Stap je er laat in, dan wordt je inleg gedecimeerd. Soms steekt biotech de kop op, zoals een convertible van Gist-Brocades 800% deed.Echte ziekten liggen buiten hun bereik: Alzheimer, longkanker enz. Ze blijven rommelen in de marge met een extreme burn-ratio.Iets gaat fout en Galapagos kan terug naar 20 Euro-min.En je komt van je lang zal je leven niet meer uit dat verlies.
    Wij mensen (ik ook) hebben geen geloof, maar een vreemd (irreeél) soort bijgeloof.Wij denken rationeel te zijn. Echter niets is minder waar. Daarom kopen we ook staatsloten e.d.Straks een put-spread bij Galapagos kan meer opleveren.
    Dividend is wel degelijk van belang Shell en zooooooooo. Wokkels keert ook dividend uit, maar loopt te hard op.Analistenconsensus : 58 petoeters, maar staat wel mooi op 65 Euro.??
4 Posts
|Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Gerelateerde instrumenten

  1. Sif Holding 11,400 07 aug
    0,000
    0,00%
 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare