Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Kansrijke grondstoffen voor 2019 (update)

Column door: Koen Lauwers

Koen Lauwers is onafhankelijk analist. Hij doet beleggingsresearch voor verschillende marktpartijen en schrijft voor diverse financiële titels. Als econoom kwam Lauwers na een carrièrestart in de IT-sector in 1999 in de financiële wereld terecht. De schok na het barsten van de virtuele dotcom-zeepbel was zodanig groot dat h...

Meer over Koen Lauwers

Recente columns van Koen Lauwers

  1. 17 jul Kansrijke grondstoffen voor 2020: halfjaarupdate 3
  2. 01 jul Grondstoffen: corona-update 6
  3. 12 mei Vooruitzichten voor goud zijn nog steeds uitstekend 12

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
6 Posts
| Omlaag ↓
  1. Dikke Durk 15 juli 2019 22:38
    Bedankt voor je column, Koen. Ik zit al een tijdje met een lichte hefboom voor een deel
    In zilver en voor een nog iets kleiner deel, maar met hogere hefboom, in goud. Mijn inziens bleef de zilverprijs - net als de goudprijs - telkens achter bij de economische en politieke ontwikkelingen. Goud laat al een mooie stijging zien en ik ben benieuwd hoe het de komende tijd zal gaan met zilver.
  2. forum rang 4 Jeroentje-2018 16 juli 2019 16:37
    quote:

    Swarte Durk schreef op 15 juli 2019 22:38:


    Bedankt voor je column, Koen. Ik zit al een tijdje met een lichte hefboom voor een deel
    In zilver en voor een nog iets kleiner deel, maar met hogere hefboom, in goud. Mijn inziens bleef de zilverprijs - net als de goudprijs - telkens achter bij de economische en politieke ontwikkelingen. Goud laat al een mooie stijging zien en ik ben benieuwd hoe het de komende tijd zal gaan met zilver.
    Sodan, Swarte Durk, die naam belooft niet veel goeds maar Zilver gaat vanaf nu zeer snel het verschil met goud inlopen beste man. De rente tendeert neerwaarts, inflatie ligt om die reden op de loer, de beurs staat op een all time high, dus wat blijft er over om je vermogen te investeren? Goud heeft al een rit gemaakt dus Zilver blijft over. Dollar 15,65 en Dollar 15,75 zijn weerstanden, en de laatste weerstand is Dollar 16,- en daarna kan het losgaan,...!

    Succes,....Jeroen.
6 Posts
|Omhoog ↑