Van beleggers
voor beleggers
desktop iconOne Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Liveblog: Post, Tom2, Beter Bed en Pharming

Auteur: Arend Jan Kamp

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes After Hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. Van aandelen en indices, via commodities, langs de rentemarkten, naar haute finance tot politiek en centrale banken. Arend Jan is ...

Meer over Arend Jan Kamp

Recente artikelen van Arend Jan Kamp

  1. 08:10 Weinig nieuws, maar hogere koersen voorbeurs en een leuke agenda
  2. 20 jun Wat een beurs, ook deze week gaat u zich weer geen seconde vervelen 2
  3. 18 jun Saaie opening, maar genoeg tumult dollar, rentes en vooral commodities 1

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Snugger 4 juli 2019 12:55
    Wat is er stom aan de beurs, en welke beurs….
    Loopt zeker niet zoals rationaliteit aangeeft dat het zal moeten lopen?
    Maar dan is de beurs niet stom, dan ben je zelf ietwat doofstom voor diezelfde beurs! Want zeg nou eerlijk, hoe diep duik je eigenlijk in het verloop van haar, het stuk psychologie laat je links liggen...
  2. forum rang 5 Snugger 4 juli 2019 16:48
    quote:

    crux schreef op 4 juli 2019 16:20:


    De beurs in de VS is vandaag gesloten, maar de S&P 500 Future is vandaag om 13 uur voor het eerst in de historie door de 3000 punten gegaan.
    En die staat nu op 3002, moet nog 10 puntjes afleggen en dan staat er wederom iets op de rol, een 100% Fib. exstension. Pakt meestal niet zo gunstig uit in/voor een opgaande markt...
  3. Slim Cheng 4 juli 2019 21:24
    quote:

    Snugger schreef op 4 juli 2019 16:48:


    [...] En die staat nu op 3002, moet nog 10 puntjes afleggen en dan staat er wederom iets op de rol, een 100% Fib. exstension. Pakt meestal niet zo gunstig uit in/voor een opgaande markt...

    Klinkt voor mij als een koop signaal. Met al het slechte nieuws en vrees, en dat het "meestal" niet zo gunstig uitpakt, komt er heel veel dom short money. Misschien slim, maar geen stamina om de weg up (misschien wel 25%) alvorens de daling te weerstaan.
  4. forum rang 5 Snugger 4 juli 2019 22:09
    quote:

    Slim Cheng schreef op 4 juli 2019 21:24:


    [...]
    Klinkt voor mij als een koop signaal. Met al het slechte nieuws en vrees, en dat het "meestal" niet zo gunstig uitpakt, komt er heel veel dom short money. Misschien slim, maar geen stamina om de weg up (misschien wel 25%) alvorens de daling te weerstaan.
    Beeldspraak wordt dus niet begrepen… Rond/op 100% Fib. extension komt een correctie neerwaarts, klein dan wel groot, is duidelijker natuurlijk!..
9 Posts
|Omhoog ↑