Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
158 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Eduard de Wit
0
Aflossen doe ik het meest.

Daarna nog een beetje beleggen en sparen voor onvoorziene uitgaven.

Maar 80% van mijn spaargeld aflossen, en o het is zo fijn om elke keer weer minder per maand te betalen, zo'n fijn gevoel!!!!
BeursBonobo
0
WTI - 4.57% sinds gisteravond 22:00, en Shell sindsdien -0,24%.. en mocht Shell wat omlaag gaan dan vangen de Unies het wel weer op. Short gaan lijkt zelfmoord, maar toch nu op 570.65 een kleine positie geopend short Aex.

Denk dat Azië lager gaat vannacht vanwege Olie.

-EriC-
0
quote:

BeursBonobo schreef op 2 jul 2019 om 21:12:


WTI - 4.57% sinds gisteravond 22:00, en Shell sindsdien -0,24%.. en mocht Shell wat omlaag gaan dan vangen de Unies het wel weer op. Short gaan lijkt zelfmoord, maar toch nu op 570.65 een kleine positie geopend short Aex.

Denk dat Azië lager gaat vannacht vanwege Olie.




Denkut ook. Morgen lekker rood.
Ik zit ook overnacht aex short.
Wel beetje te scherp inmiddels naar mijn zin. Heb sprintertjes short 571,69.
Mag niet veel gebeuren omhoog anders lig ik er meteen uit.
Eduard de Wit
0
-EriC-
0
quote:

Eduard de Wit schreef op 2 jul 2019 om 22:12:


Ik zie weinig reden voor een daling.

Nog steeds weinig alternatieven.

Morgen up.


Als ik er morgen uitknal met mijn shorts ga ik weer een poosje wonden likken :-))
Eduard de Wit
0
quote:

-EriC- schreef op 2 jul 2019 om 22:23:


[...]

Als ik er morgen uitknal met mijn shorts ga ik weer een poosje wonden likken :-))



Ik wens je het beste.

We gaan het zien....
Formule1-Fan
0
naairj, daarom moest opil gisteren alles korte stops uit tikkenn te veelm sh geld erin. nu duur met minder winst marge.
-EriC-
0
Sjonge jonge. Ing heeft de stoploss van de sprinters short best weer even 0,7 punten naar beneden bijgesteld. Zo knallen ze er vanzelf wel uit ja.
handyman6
0
quote:

BenR schreef op 2 jul 2019 om 19:51:


We lezen met volle interesse uw proza.
Reacties op postings worden hier -in het algemeen- niet gewenst (er volgen minachtende berichten en reacties van betweters die zelf inhoudelijk niets toevoegen)
Suc6


[...]
Meer verkopers dan kopers? Duh......
Betweter die zelf niks toevoegt dus.geen idee dus Ttroo..
H6
fred optie
0
Moet eigenlijk nu uit bad komen om mijn laatste deltas eruit te gooien. Gamma delta. Maar 500 ofzo. Maar ben lui. Kom sowieso short te zitten naar beneden toe. Eerst maar ff scheren. Dan verder kijken. Erg rustig hier. Familie op vakantie.
fred optie
0
Erg rustige positie. Wel zo prettig. Ga wel vix kopen denk ik. Kan mij niet voorstellen dat het maanden zo blijft.
Sem_7
0
quote:

-EriC- schreef op 3 jul 2019 om 08:21:


Sjonge jonge. Ing heeft de stoploss van de sprinters short best weer even 0,7 punten naar beneden bijgesteld. Zo knallen ze er vanzelf wel uit ja.


Met die boosters is dat al niet anders volgens mij.
Troep dat is ut..

Dan toch maar weer een put/call optie kopen :)

Goedemorgen
-EriC-
0
quote:

Sem_7 schreef op 3 jul 2019 om 08:39:


[...]

Met die boosters is dat al niet anders volgens mij.
Troep dat is ut..

Dan toch maar weer een put/call optie kopen :)

Goedemorgen


Goedemorgen.
Ze hebben hem weer terug naar boven gezet. Wordt steeds gekker. Om 8:15 stond hij op 570,91 en nu op 571,59.
ONN
1
quote:

-EriC- schreef op 3 jul 2019 om 08:21:


Sjonge jonge. Ing heeft de stoploss van de sprinters short best weer even 0,7 punten naar beneden bijgesteld. Zo knallen ze er vanzelf wel uit ja.

Unibail ex-dividend vandaag. Blijven opletten :)))


Goedemorgen...
-EriC-
0
-EriC-
0
Op de website gekeken. Helaas 570,91. Gewoon 0,68 eraf dus vannacht. Nou, dat geeft weinig ruimte.
158 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑