Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

TA: AEX neemt aanloop om de sprong te nemen

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
60 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 ttroo 17 juni 2019 10:15
    Een rente verlaging is gewoon te weinig. Brent. Gaan ze weer terug naar de $58. DAX en CAC. Daar lijkt een flinke verschuiving aanstaande. Ze staan niet voor niets bijna stil. Onderdeel van het building van spanning op de daggrafieken. Goud en zilver trekken zich weer terug. Dollar wilt niet buigen voor andere currency Het is wachten op de knallen.
  2. forum rang 5 caterpillar 17 juni 2019 10:16
    quote:

    opa schreef op 17 juni 2019 08:13:


    Goedemorgen lievelingen,
    Prachtig weertje dus nu op de fiets, om te beginnen 50 km in Prusen
    Leuke beleggersdag . Daaggg
    Inderdaad,Frans,fietsen.Vandaag voor ons de Vechtroute: via Abcou,Baambrugge naar Vinkeveen,Loenen en lunchen in Oud Loosdrecht.Koffie met appeltaart.
    Fijne dag ieders.
    GrH6
  3. forum rang 5 ttroo 17 juni 2019 10:20
    Beetje indicatie. Ik wacht op DAX uitbraak lager dan 11.850 punten of hoger dan 12.200 punten. Daar tussen is building van spanning. Ik wacht op CAC uitbraak lager dan 5.225 punten of hoger dan 5.400 punten. En met grote volumes en met groot nieuws, bijvoorbeeld. Deal of geen deal tussen Amerika en China. Nogmaals beetje indicatie.
  4. forum rang 6 ren-je-dement 17 juni 2019 10:55
    quote: