Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
16 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Beerbaron
0
Fantastisch altijd die mooie overzichtsgrafieken, zet de alledaagse waan goed in perspectief. Lees je vooruitblikken altijd met veel plezier als beginnend belegger.
Snugger
0
Je doet ook verder niets met zo'n AEX grafiekje hé?…
13 om 13 bewegingen, waarvan de laatste nog niet eens klaar is waarschijnlijk..
13 om 13, het is dus gewoon klaar daar op de AEX!..
Zijn niet de cijfertjes die 't 'm doen hoor maar de getalletjes, en in dit geval ook het aantal. De slechte cijfers komen daarna wel..
Dividend Collector
0
quote:

Beerbaron schreef op 19 april 2019 18:22:


Fantastisch altijd die mooie overzichtsgrafieken, zet de alledaagse waan goed in perspectief. Lees je vooruitblikken altijd met veel plezier als beginnend belegger.



Helemaal mee eens! De vooruitblikken van AJ lees ik het liefst.
Geschorst en weet niet waarom
0
De experts waren somber en zie het zonnetje breekt door. Er staat een mooie "V"in de grafiek. Wie had dit in december kunnen voorspellen. Brexit en handelsoorlog zijn we al lang vergeten en moe.
Snugger
0
quote:

Bakker88 schreef op 19 april 2019 20:38:


De experts waren somber en zie het zonnetje breekt door. Er staat een mooie "V"in de grafiek. Wie had dit in december kunnen voorspellen. Brexit en handelsoorlog zijn we al lang vergeten en moe.
Zelfs je eigen "V" is aan weerszijde even lang…, geen V vorm daar te bekennen hoor. Wat in die grafiek te zien is is meer de helft van een schuin uitgerekte W!.. Als je die even visueel voor je haalt zie je het stuk wat er nog bij moet, en komt…
Wees dus maar niet al te positief, er moet nog wat af gemaakt worden, die W…
ffff
0
Wat een ongelooflijk goed stuk journalistiek werk. Vlot geschreven en barstens vol informatie. De ene na de andere informatieve grafiek met duidelijke verschillend gekleurde lijnen.

Tja, wat die stemming betreft…. Ik denk altijd maar weer dat juist eind december er niet bar veel beleggers waren die aan een portefeuille begonnen zijn…

Hoe het ook zij… Pasen smaakt beter dan Oud-en -Nieuw.

Ook al moeten wij zo nu en dan weer een bedorven chocolade-ei van Snugger verwerken, al gaat mij dat gezever als " het zijn niet de cijfertjes die het hem doen maar de getalletjes " , nu echt wel enorm irriteren.

Arend-Jan, dank weer voor het fijne artikel en " Happy Eastern" !

Peter
Snugger
0
Het irriteert je in die mate dat je 574 vast wel in de gaten houdt!.. Dat getal…geldt voor/bij IG markets trouwens. Voor hier ook?.., wat nog irritanter is is datafeed die niet gelijk loopt! De ene datafeed is de andere niet, synchroon lopen ze zelden, heel irritant, over irritatie gesproken…. Prik me er dus niet op vast.

Maar je moet wat, er valt met AEX grafiekje en tools van hier niets te analyseren, dan maar bij een ander, gewoon voor de lol. Vergeet niet long te gaan op zeker moment!, dat getal ook nog even zoeken?...
Daan99
0
[Modbreak IEX: Gelieve op uw taalgebruik te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
Snugger
0
quote:

Daan99 schreef op 21 april 2019 19:09:


[Modbreak IEX: Gelieve op uw taalgebruik te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Deze account is geschorst.]
Zou niet weten, die inspectie gaat me wat te ver. Maar vanwaar de vraag eigenlijk, zit je omhoog? De paashaas is vast wel gewillig!
Dividend Collector
2
quote:

Snugger schreef op 21 april 2019 19:36:


[...]Zou niet weten, die inspectie gaat me wat te ver. Maar vanwaar de vraag eigenlijk, zit je omhoog? De paashaas is vast wel gewillig!


Snugger jouw posts irriteren hier veel lezers en raken kant noch wal. Er is werkelijkwaar geen touw aan vast te knopen. Misschien kun je overwegen je visie op de getallen hier niet meer op te schrijven? Jouw boodschap weten we inmiddels wel: alles is te lezen in de grafieken en marktontwikkelingen dienen puur ter onderbouwing daarvan.
Snugger
0
De kudde begrijpt geen mallemoer van grafieken, zo blijkt, als ze eensgezind in opstand komen tegen alles wat met grafieken te maken heeft…
En ik zou het gedaan hebben?..
Marcel
0
Mooi overzicht, dank daarvoor. Met plezier abonnee. Wat mij betreft gaat de hele site achter de betaalmuur.
Snugger
0
Beter wat Tostrams afgeleides achter de broek aan hebben dan een grote data provider, is niet IG markets maar Tradingview… Je kunt ook op zoveel plekken terecht voor wat analyse, behalve hier dan, dat het nog wel eens door elkaar gehaald kan worden.

Even de correctie.. doorgevoerd, wel zo netjes natuurlijk.
Nou, succes!
Beerbaron
0
quote:

Marcel schreef op 22 april 2019 11:48:


Mooi overzicht, dank daarvoor. Met plezier abonnee. Wat mij betreft gaat de hele site achter de betaalmuur.


Ik ben bang dat ze mij dan als trouw lezer kwijt zijn, ik vind de 15euro per maand wat veel voor de kleine belegger. Bovendien zijn de big picture stukken minstens zo interessant als de analyses van separate aandelen of commmodities etc.
rekeozsejtlerap ed
0
Zoals eens eerder gezegd.... Deze crash staat bekend als ChristmasCrash… lees mijn commentaren erop na...
Snugger
0
quote:

rekeozsejtlerap ed schreef op 22 april 2019 19:05:


Zoals eens eerder gezegd.... Deze crash staat bekend als ChristmasCrash… lees mijn commentaren erop na...