Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Van hype naar realisme

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
2 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Snugger 19 april 2019 13:34
    Vraag en aanbod, het veilingsysteem, werkt enkel daar voor waar het bedoeld is, de veiling. Indexen, van aandelenbeurs tot grondstoffen werken gelukkig niet zo, zou anders wel een heel makkelijke operatie zijn om prijs naar je toe te trekken, of iets in bezit te krijgen… Zijn simpel de patronen, of cycli, wat de prijs maakt, weinig vraag en aanbod dus...
  2. speedy0070 25 april 2019 03:09
    Effe nuchter blijven allemaal. Het draait echt niet om de batterijtjes van voertuigen (auto´s) maar om de zeer grote competentie die musk tegemoet gaat. Nuchter gezien wint hij dit nooit. aandeel tesla stond 23 juni 2017 in zijn top met 383.45 dollar op de borden maar vandaag met 258.66 dollar op de borden en zielige berichtgevingen over de cijfers waar musk aardig met rommelt mag je er stug vanuit gaan dat deze aandelen snel onder de 100 dollar duiken dus stug onder de dip van 151 dollar van begin 2016 heel logisch voor een aandeel dat niks opbrengt en alleen maar geld kost. Of je je poen door het raam gooit!! Dat noemen ze zogezegd beleggen!! Deze beleggers hebben een dokter nodig om het brein een beetje te vernieuwen.
2 Posts
|Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Onderwerpen: grondstoffen

Column door: Koen Lauwers

Koen Lauwers is onafhankelijk analist. Hij doet beleggingsresearch voor verschillende marktpartijen en schrijft voor diverse financiële titels. Als econoom kwam Lauwers na een carrièrestart in de...

Meer over Koen Lauwers

Recente columns van Koen Lauwers

  1. 12 mei Vooruitzichten voor goud zijn no... 12
  2. 06 apr Uranium: wederopstanding gestart? 19
  3. 11 mrt Goud: hoezo een safe haven? 41
 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare