Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
194 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
easy56
1
de Rat van Fortuin
0
'd Aandelen
0
Goedemorgen,

eerst maar even omlaag en alles staat rood op de AEX.
Maar dat zegt niets want het kan zo weer draaien dus eerst de boel even aankijken.
'd Aandelen
0
Pharming presenteert Ruconest op congres in Hawaï, er zijn slechtere plekken om een product aan te prijzen, plakken er direct een wintervakantie aan vast vermoed ik.
easy56
0
quote:

easy56 schreef op 23 jan 2019 om 08:21:


T maakt allemaal niet uit,als de US futures later stijgen volgen we gewoon:-)

Mogge
https://nl.investing.com/indices/us-spx-500-futures

Ze doen iig weer goed hun best:-)

effe geduld.

nl.investing.com/indices/us-spx-500-f...
ren-je-dement
0
quote:

'd Aandelen schreef op 23 jan 2019 om 09:19:



er zijn slechtere plekken om een product aan te prijzen


Deden ze vroeger in de reclamebusiness ook. Vla met kaneel en dan moest dat persé op een warme exotische plek opgenomen worden...

www.youtube.com/watch?v=n3syf4POExg
Maan Arkenbosch
0
De olie index heeft een correlatie met transport en bedrijvigheid. Nu de olieprijs daalt, mogelijk ook nog met de Saoedische aanbod vermindering zit er een krimp aan te komen. De crédit cart schulden van de consumenten zijn ook veel te hoog. Het wordt voorwaarts terug!
mollowitz
0
quote:

Maan Arkenbosch schreef op 23 jan 2019 om 10:14:


De olie index heeft een correlatie met transport en bedrijvigheid. Nu de olieprijs daalt, mogelijk ook nog met de Saoedische aanbod vermindering zit er een krimp aan te komen. De crédit cart schulden van de consumenten zijn ook veel te hoog. Het wordt voorwaarts terug!


wat is een 'credit cart' ? Gewoon nieuwsgierig
de Rat van Fortuin
0
Mario DrAXhi bedient weer het gelijknamige Orgel..

Het valt wel erg op dat ie de hoge tonen haalt.. ;)

Toevoeging:

Het Gap is weer gedicht iig..

Abseilen bitte..
'd Aandelen
0
Vanmorgen een paper trade uitgezet, koop AEX C 515 à 2,40 en verkoop AEX P 515 à 14,60 doen nu 2,85 en 13,50 positie is een halve synthetische future.
Gewoon eens om uit te proberen maar realiseer me dat het tricky is wanneer je word geconfronteerd met een heftige daling.
ONN
0
quote:

mollowitz schreef op 23 jan 2019 om 10:23:


wat is een 'credit cart' ? Gewoon nieuwsgierig

Let op het accent. Hij of zij bedoelde waarschijnlijk een 'carte de crédit'.
BeursWolff
0
quote:

antiflow schreef op 23 jan 2019 om 10:35:


Ad Nooten vrij vandaag?
nee hoor hij heeft er 2 geplaatst
mollowitz
0
quote:

Wistikhetmaar schreef op 23 jan 2019 om 10:30:


Het spel met de futures van de S&P elke dag weer.......pompen pompen.


Net Ron Jeremy
antiflow
0
Wij laten ons ook altijd piepelen door de Yanks. Zij alweer ruim in de plus waar wij met moeite op nul staan.
Formule1-Fan
0
En maar up, dalen homaar steeds up deze maand ook uit een dalinkje.
Was te verwachten vandaag. longe oil en eur/usd.
194 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑