Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
8eWereldWonder
3
Is de conclusie "Dit bewijst nog maar eens waarom we op het NOS Journaal vooral ellende op de wereld zien." niet ietwat snel getrokken? Ikzelf verbaas me juist dat het verschil zo klein is, want ik had ook verwacht dat het negatieve stuk veel vaker gelezen zou zijn, maar dit kleine verschil kan bijvoorbeeld ook verklaart worden doordat de titel op mobiele browsers na een paar woorden wegvalt en lezers daar denken dat het artikel per ongeluk twee keer geplaatst is en het tweede artikel daarom niet opent....
Zo zullen er misschien wel meer typische user-interface verklaringen zijn.....
pete67
0
verder werd het "kopen" stuk op twitter maar 1 keer geplaatst en het "verkopen" stuk 2 keer.
Bij IEX gaan ze steeds meer de Telegraaf sensatiekant op en dat is dat slecht nieuws beter verkoopt.
Brievenbus
0
mok
0
Beter Bed is uit de ASCX gevallen en gelijk geen woord hierover. Mooie 22% stijging en op de weg terug. Mag ook wel gezegd worden
Snugger
0
De lijstjes zijn allen weekoverzichten, de AEX heeft er geen +2,2% opzitten maar gewoon +1,35%, volgens wat je geplaatst hebt. Voor de DAX idem... Zal vast een foutje zijn, maar slordig is het wel...
crux
0
quote:

Snugger schreef op 19 jan 2019 om 13:00:


De lijstjes zijn allen weekoverzichten, de AEX heeft er geen +2,2% opzitten maar gewoon +1,35%, volgens wat je geplaatst hebt. Voor de DAX idem... Zal vast een foutje zijn, maar slordig is het wel...

Die 1,35% is van vorige week.
Deze week is het 2,22%.
Zeker slordig en dan zegt AJK nog dat altijd alles gerectificeerd wordt.
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Niels Koerts

Niels Koerts is sinds 2018 redacteur van IEX. Al op dertienjarige leeftijd begon hij met beleggen, uitgerekend in 2008, het hoogtepunt van de financiële crisis, waardoor hij meteen wist wat verliez...

Meer over Niels Koerts

Recente columns van Niels Koerts

  1. 17 mei Slot: +1,3% 6
  2. 17 mei HAL: Discount daalt naar 2,3%
  3. 17 mei Fondsenrondje: Jefferies beukt e... 5

Gesponsorde links