Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Experts gaan voorzichtig 2019 in

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
5 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Snugger
0
Fundamentele analisten houden inderdaad altijd een slag om de arm, voor hen is het koffiedik kijken… Een techneut is helderder hierin, en die zal aangeven dat de riemen vast moeten, maar zo te zien weinig tot geen techneuten op deze website, dus dat krijg je dan ook niet te lezen...
kwast-c
0
@ redactie: zouden wij de naam van de expert mogen weten die de voorspelling van 2018 exact goed had ?

Ik zou het ook wel leuk vinden om te weten of het een 'techneut' is of een 'fundamentele', kunnen we direct ook even de stelling die "Snugger" hier geplaatst heeft even toetsen :-) .
CV-tje
0
Je kan grafieken kijken wat je wil. Maar er is maar 1 reden dat de beurzen sinds oktober zijn gaan dalen. En dat is dat ik eind september ben begonnen met beleggen in aandelen. Ik heb exact 2 dagen in de plus gestaan.

Als ik model sta voor de 'sukkeltjes' die te laat instappen, dan snap je wel dat het er gewoon de tijd voor was. Het is niet de schuld van de achterblijvers. Dat is slechts een symptoom van iets dat al langere tijd aan de gang is. Helaas is timing iets wat vrijwel niemand beheerst. We hebben wel allemaal een liniaal en een zak met hoop. Die bepalen de voorspellingen. De realiteit is echter weerbarstig en werkt zelden volgens de theorie.

Waar de beurzen ook naar toe gaan komend jaar, ik hoop toch ergens wat winst te pakken. Dan maar shorten.
france
1
Hee CV tje, waarschuw even als je gaat schorten dan ga ik twee dagen later kopen.

Winst gegarandeerd lijkt me zo.
Snugger
0
quote:

kwast-c schreef op 3 jan 2019 om 13:04:


@ redactie: zouden wij de naam van de expert mogen weten die de voorspelling van 2018 exact goed had ?

Ik zou het ook wel leuk vinden om te weten of het een 'techneut' is of een 'fundamentele', kunnen we direct ook even de stelling die "Snugger" hier geplaatst heeft even toetsen :-) .
Ja, daar ben ik het mee eens! En laat het alsjeblieft niet Tostrams zijn, dan was het puur een goed uitgevallen gokje en staat dan niet echt representatief voor het technische...
5 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Onderwerpen: sentiment

Column door: Redactie

De centrale redactie van IEX.nl bestaat uit: Pieter Kort (hoofdredacteur), Arend Jan Kamp, Nico Inberg, Fleur van Dalsem, Rob Stallinga, Barbara Zia, Maaike Tienkamp, Lucia Rodenburg, Lie...

Meer over Redactie

Recente columns van Redactie

  1. 09:15 Liveblog: Galapagos 3
  2. 25 mrt De portefeuille van Frank Kramer
  3. 25 mrt Liveblog: Laagterecord 5

Gesponsorde links