Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

TA: Fed zorgt voor nieuwe verkoopdruk

Column door: Royce Tostrams

Royce Tostrams werkt sinds eind jaren zeventig op de financiële markten, onder andere bij Rabobank, Robeco, IRIS en de ING Groep als hoofd van de afdeling Technische Analyse. Hij heeft eind negentiger jaren de Tostrams Groep opgericht. Dit bureau biedt onafhankelijke beleggingsadviezen op basis van technische analyse voor par...

Meer over Royce Tostrams

Recente columns van Royce Tostrams

  1. 08:35 TA: Tech rijp voor dipje 232
  2. 04 aug TA: Euro uit de schaduw 157
  3. 03 aug TA: Zwalkende Europese koersen 273

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
340 Posts
Pagina: «« 1 ... 12 13 14 15 16 17 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Calimero 20 december 2018 22:47
    quote:

    shortie schreef op 20 december 2018 21:49:


    [...]

    Kan nog wel ff doorgaan zo de komende dagen....

    Is het jullie trouwens ook opgevallen dat er ineens weer heel veel geld richting de Crypto’s gaat de afgelopen 2-3 dagen? Ze stoppen het van de ene in de andere bubble :s
    [/quote]

    :)

    [quote alias=Calimero id=11311064 date=201812201111]
    [...]

    Voor de mensen, die in BTC handelen had ik een grafiekje geplaatst .. bekijk de laatste dagen koers BTC eens ... :)
    www.iex.nl/Forum/Upload/2018/11308011...

  2. forum rang 6 shortie 21 december 2018 00:15
    quote:

    Force track schreef op 20 december 2018 22:38:


    En jij,Shortie?


    Ik pak de nasdaq meestal per 1 of 2 contracten per entry. Ben ik wat flexibeler wanneer het ff de verkeerde kant op gaat. Zit ik niet meteen vol scheef. Koop het liever in 3-4 stappen dan alles ineens en gokken dat je op dat ene punt direct goed zit. Kan het uiteindelijk toch aardig oplopen.
    Daarnaast kan ik dan ook wat meer spelen met mijn stop-losses. Sommige posities zet ik de stop-loss er dan meteen strak in als het ff kan en hoop ik dat het dan direct doorloopt en sommige posities hou ik wat ruimer aan, calculeer ik een mogelijk iets groter verlies in.
  3. forum rang 6 'd Aandelen 21 december 2018 00:35
    quote:

    Force track schreef op 20 december 2018 21:43:


    [...]


    In 1 woord "disgusting" en absoluut misbruik




    De zin niet uit het verband halen Force track want ik geef toch aan dat ik het smerig vind, maar er zijn ook genoeg vrouwen die dit vrijwillig doen en dat beperkt zich niet alleen tot achter de raampjes.

    Disgusting vertaal je met weerzinwekkend, walgelijk, smerig.
  4. [verwijderd] 21 december 2018 00:36
    quote:

    'd Aandelen schreef op 21 december 2018 00:35:


    [...]

    De zin niet uit het verband halen Force track want ik geef toch aan dat ik het smerig vind, maar er zijn ook genoeg vrouwen die dit vrijwillig doen en dat beperkt zich niet alleen tot achter de raampjes.

    6% van de vrouwelijke studentes verdient bij als call girl

    Maar misschien is dit meer iets voor jou Forcetrack www.ad.nl/lifestyle/student-klust-bij...
  5. forum rang 8 Valse beer 21 december 2018 07:04
    quote: