Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
320 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
BeursJunkie
0
Claudio Bizarro
1
AD: NIEUWE CRISIS LIGT OP DE LOER..

Volgens oud-bankdirecteuren: Bernanke en niet de minste Fout Wellink..

Oorzaken:

Aanhoudende lage rente dus hard gestegen huizen prijzen..

Consumenten zijn véél meer gaan lenen..

Politici liegen er nog harder op los..

Regel versoepeling door het Congres in Vs waardoor..

Toezichthouder moeilijk kan ingrijpen als het fout gaat..

En Fout Wellink sluit niet uit dat de belasting betaler..

Weer banken moet gaan redden..

Opruiming bij Seats & Sofa's dusssssssss..;))
Disci
0
quote:

Reigâh schreef op 14 sep 2018 om 08:17:


Surfing...surfing..Windsurfing.

Goedemorgen trouwens!

Reigâh!!! Ouwe pisnicht!
We hebben je gemist.

AB voor jouw terugkeer.

Huisje klaar?
.thfred
0
burgers hier worden al jaren uitemolken, en dan zeggen ze koopkracht omhoog, benzine, gas, electra, huren, tabak, alcohol, btw, ziekenfonds, water verdubbeld, boodschappen elke 3 maanden omhoog, hoezo koopkracht up ? klopt niets van die cijfertjes...
Reigâh
0
quote:

Disci schreef op 14 sep 2018 om 08:54:


[...]
Reigâh!!! Ouwe pisnicht!
We hebben je gemist.

AB voor jouw terugkeer.

Huisje klaar?


Ha discusvreter. Heb jou ook gemist!
De laatste loodjes voor het nieuwe verblijf. Een taatsdeur en de glazen schuifdeur voor de badkamer, nog wat meubeltjes in de nabestelling en wat aanpassingen en reparatie na bouwperikelen.
Disci
0
quote:
Lookout schreef op 13 sep 2018 om 18:04:

----------------
je hebt er wel werk van gemaakt en het klopt dat mijn aex short bij 539 en mijn dow shorts 26030 en 26160 gem 26095 onder water staan
op mijn geschreven sept calls 550 570 580 pak ik de volledig premie
aandelen gls doen het prima met als hedge geschreven calls
--------------------
Dat werk, dat viel wel mee. Beetje kopiëren en plakken.
Ik heb je nog niet echt op een foutje kunnen betrappen. Het komt allemaal wel erg nonchalant over. Tussendoor beetje op vakantie en vanaf het zwembad/uit de bergen even wat winst afromen.

Die calls schrijven doe je sinds kort? Paar keer goed de mist mee ingegaan, maar over het algemeen levert het wel winst op?

Hanteer je een stoploss? Op de dow shorts b.v.?

Succes in ieder geval.
geen_optie
0
goedemorgen allen.. iemand een doorslaggevende reden waarom de europese beurzen laatste tijd tav de VS zo zijn blijven liggen?
geen_optie
0
of moet het deksel nog van de pan gehaald worden
zal dan wel een ruk geven naar up of down
Disci
0
quote:

Reigâh schreef op 14 sep 2018 om 09:06:


[...]

Ha discusvreter. Heb jou ook gemist!
De laatste loodjes voor het nieuwe verblijf. Een taatsdeur en de glazen schuifdeur voor de badkamer, nog wat meubeltjes in de nabestelling en wat aanpassingen en reparatie na bouwperikelen.

Taatsdeur. Hip hoor.
En de glazen schuifdeur is er zodat je jouw wederhelft kan aanschouwen tijdens het douchen?
geen_optie
0
op naar 12200 en up
opletten nu evt open test drive rejection op topje van gisteren vooralsnog
320 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑