Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
10 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
HelVan you name it
0
Over cyclus gesproken, je kunt je opmaken voor $10 het vat uiteindelijk, zo staat de cyclus van Crude ervoor!
Opec, schalieolie, productie, het maakt geen fluit uit voor die cyclus, die halverwege al achter zich heeft gelaten..

Voor cycli moet je niet bij een geofysicus zijn, het is meer de hoek van TA wat daar beter zicht op heeft!..
this guy
0
Ik vind het toch wat voorbarig, ik zie niet waarom olie omhoog gaat. De vraagkant kan niet veel beter en terwijl er aan de aanbodkant toch wel wat problemen zijn (Venezuela, Iran, Libie) en nog behoorlijk wat overcapaciteit (Rusland, Saudie, shale). Op basis van fundamentals verwacht ik eerder een neergaande trend.
Audit4life
0
this guy
0
quote:

Audit4life schreef op 27 jun 2018 om 08:13:


Waarom stijgt de olieprijs zo absurd op het nieuws dat de productie omhoog gaat?


Volgens mij heeft Trump iets over Iran geroepen, wat de supply vanuit Iran voor veel landen zou kunnen beperken.

De productieverhoging was verder al ingeprijsd afgelopen weken.
HelVan you name it
0
quote:

Audit4life schreef op 27 jun 2018 om 08:13:


Waarom stijgt de olieprijs zo absurd op het nieuws dat de productie omhoog gaat?

Weet je?, dat is wat je denkt te zien….

De beweging komt eerst, en daarna plakt men er een nieuwsbericht aan vast.. Alles moet verklaarbaar zijn, maar kijk je even dieper dan het nieuws.. zie je gewoon dat de beweging er eerder is dan het nieuws wat naar buiten komt. En dit is niet alleen bij olie, alles werkt op die manier!
Swarte Durk
1
quote:

Audit4life schreef op 27 jun 2018 om 08:13:


Waarom stijgt de olieprijs zo absurd op het nieuws dat de productie omhoog gaat?

Ik raad je aan om de eerdere artikelen van Jilles te lezen. Vooral die over het wankele evenwicht tussen aanbod en vraag gaan (de 2%-regel).
noos
0
quote:

Helvan '18 schreef op 26 jun 2018 om 16:44:


Over cyclus gesproken, je kunt je opmaken voor $10 het vat uiteindelijk, zo staat de cyclus van Crude ervoor!
Opec, schalieolie, productie, het maakt geen fluit uit voor die cyclus, die halverwege al achter zich heeft gelaten..

Voor cycli moet je niet bij een geofysicus zijn, het is meer de hoek van TA wat daar beter zicht op heeft!..


Sprookjes, wishful thinking.

Het maakt mij niet uit wat olie doet, maar dit soort kretologie moet je maar thuis op de wc uitbraken.

TA is kristallen bol kijken, oplichterij, zwendelarij, heeft niets met de realiteit te maken.
noos
0
quote:

Helvan '18 schreef op 26 jun 2018 om 16:44:


Over cyclus gesproken, je kunt je opmaken voor $10 het vat uiteindelijk, zo staat de cyclus van Crude ervoor!
Opec, schalieolie, productie, het maakt geen fluit uit voor die cyclus, die halverwege al achter zich heeft gelaten..

Voor cycli moet je niet bij een geofysicus zijn, het is meer de hoek van TA wat daar beter zicht op heeft!..


Geloven in TA is net zo dom als geloven in god.
HelVan you name it
0
quote:

noos schreef op 30 jun 2018 om 00:33:


[...]

Geloven in TA is net zo dom als geloven in god.

O, bij hem moet er ook iets uit komen natuurlijk, heb 'm…Maargoed, je staat eerder je tank vol te spuiten voor E0,75 de liter, ex Kok kwartje, dan dat je droog door een zee schuifeld inderdaad.
10 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑