Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Orca
0
" Happy Monday System, zodat ze er meteen een lang weekend van kunnen maken. Kan niemand op tegen geweest zijn, lijkt mij."
Wat dacht je van werkgevers, vooral in het MKB-segment?
Brievenbus
0
Zou een raket van Noord Korea tegen de tijd dat hij hier (of in de States) zou komen niet al lang uit de lucht gehaald zijn?

Afijn, eerst maar eens kijken of A'dam wat van die onzin van vrijdag goed kan maken, en dus aanzienlijk meer dan de echte beurzen stijgt.
crux
0
In het weekend zijn er veel posts geschreven op het forum van Unibail-Rodamco.
De schrijvers geven een unaniem koopadvies na recente publicaties, en onderbouwen dit met cijfers en feiten.
macthamac
0
hou ze kort die bitcoinfetisjisten, oftewel die jongelui. corrigerende tik werkt uitstekend. die japanners zijn niet zo gek, noujah, moet niet gaan overdrijven.

vermoedelijk stabiliseert bitcoin of gaat het zoals gebruikelijk ter zijne tijd omhoog. heb hem niet gechecked, ik ben een volwassen belegger zonder geld ergens in een fruitautomaat.

zag op de wsj dat onze bami eters loempiapoepers de kimchi kaners gaan boycotten of hebben geboycot. dat de heer kim(niet te verwarren met een ordinaire kimchi eter) toch het nog voor elkaar krijgt. misschien zegt dit meer dan je denkt.

ik rol effe door een bg'tje. ik ruik bloed, ik ruik zwakte.
macthamac
0
NicoInberg
0
quote:

Orca schreef op 18 sep 2017 om 08:49:


" Happy Monday System, zodat ze er meteen een lang weekend van kunnen maken. Kan niemand op tegen geweest zijn, lijkt mij."
Wat dacht je van werkgevers, vooral in het MKB-segment?


Ik dacht dat werkgevers, vooral in het MKB-segment er wel blij mee zijn. Het is een verschuiving van een feestdag, geen nieuwe. De meesten hebben ze liever op maandag thuis dan op donderdag.
NewKidInTown
0
Wessanen wordt door de analisten van Berenberg verblijd met een hoger koersdoel, 16,50 euro, ipv 15,50 euro.

#Wessanen cut to Hold from Buy at Berenberg

Wat is het nou, hoger of CUT ?

(niet OF maar EN)
8 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Nico Inberg

Sinds 1 juni 2016 is Nico Inberg verbonden aan IEX. Inberg heeft ruim twintig jaar ervaring op de beurs als voormalig partner van handelshuizen Optiver en Cebulon. Inberg is te volgen op Twitter: @...

Meer over Nico Inberg

Recente columns van Nico Inberg

  1. 05 dec Aalberts mikt op hogere omzetgroei
  2. 04 dec Kopertje in Ahold (Spoiler: Ahol...
  3. 29 nov B&S Group: Grote verkoper bijna ...

Gesponsorde links