Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
15 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
rekeozsejtlerap ed
0
Crypto-currency is zeker een blijvertje. Echter afhankelijk v d graad v beveiliging. Is het te kraken, dan is zij weinig waard. Daarnaast zal wetgeving een puntje van aandacht blijven. Dit gelet op het gegeven dat het al barst van de vele Crypto-currencies.l
snuf13
0
quote:

Sloeki schreef op 17 sep 2017 om 11:56:


Fed gaat helemaal niks doen, UNCH zoals altijd.



Heel goed Sloeki, jij wist het ook al:)))
Brievenbus
0
Tja, typisch IEX; ergernis dat de Yanks maar blijven stijgen en de AEX niet echt wil dalen..... :-)
carisol
0
Ik ben razend blij met IEX, ze hebben nu zo ene Roco Tostierams, makkelijker kan het niet zodra hij zegt up ga je volop in de puts, easy money.

Zegt hij we gaan dalen dan volop in de calls.

Jep zelf zo een tweedehandsje als hem kon geen geld meer verdienen dus zich maar laten kopen door IEX, en voor weinig hoor dus no worry.

Morgen zegt hij we gaan omhoog ja dan gaan we down, hahahhaa

ik moet zo lachen om deze mensen, ga een job zoeken.




macthamac
0
www.npo.nl/buitenhof/17-09-2017/VPWON... ik moet deze nog even uitpluizen, en ik ben het winnen beu. zou zelf wel iets serieus nieuws in de economie willen vinden. via wiskunde of computer wetenschap.

natuurlijk is mijn ego zo focking groot dat ik nog steeds voor de theorie van alles wil ga. iemand moet het doen. ik doe die economische revolutie als hobby ernaast.

www.youtube.com/watch?v=v943ZiFJao4 onze kim heeft raketje afgeschoten. foei kim. sleep hem door de schielderdiewijck heen. i am the hague.

zag wat mooie vacaturen openstaan bij blizzard. eu.battle.net/shop/en/product/world-o... dan heb je allebei wat. vergeet de goodiebag niet. die is hoogstwaarschijnlijk 3x zoveel waard, de dag nadat hij niet meer te koop is. ebay iets?????

ga zelf in afzienbare tijd long op kiadis pharma en short op dow. long op zilver met een behoorlijke hefboom. misschien een andere metaal. en ben nog steeds benieuwd hoe olie het gaat doen in de toekomst.

goed eerst de bg ownen. solo warchong gulch. epic winning, absolute victory. i'm on a quest. winning!









macthamac
0
als je elke theekransje van de fed zegt dat ze de rente niet gaan verhogen, dan zit je grootendeels goed. je wilt niet dat ze elke maand er wat boven op knallen. zou mezelf niet teveel op de borst kloppen. aangezien de beurzen stijgen en de amerikaanse economie groei laat zien, belanden we wel in het scenario wat de fed omschrijft als gunstig om die rente omhoog te knallen. na de laatste keer hebben ze volgens mij laten weten dat ze het dit jaar nog een keer omhoog tyfen.
Jeroen Buis
0
quote:

snuf13 schreef op 17 sep 2017 om 17:26:


Vandaag of morgen komt er een hele grote Boem!!!!!!


Niet vandaag en ook niet morgen. Als de economie blijft groeien en de winsten goed blijven kunnen we ook nog wel een paar jaar zo door. Het kan ook sneller. Als we euforie krijgen en de beurzen als een raket gaan stijgen kan die boem ook eerder komen. Voorlopig nog niet zoals het eruitziet, maar ik houd de vinger aan de pols...
don55555
0
dat plaatje over die bitcoin is vreselijk nep. Dat rijtje banken en effecteninstellingen is echt bij elkaar verzonnen. Bel ze maar eens alle 10, ik weet zeker dat ze van niets weten..
up en down
0
Ha haaaaaaaa,,,,,,de rente weer omhoog en dat terwijl op je spaargeld geen cent rente meer betaald wordt door de banken Echter de overheid die gaat nog van 4% rente uit op je zuur verdient kapitaal door de vele jaren heen Dus je wordt dubbel bestolen.... Zowel de fed als de ecb die durven dat gewoon niet aan.... Maar omdat zoveel teveel geld niet in omloop is en op de banken staan geparkeerd..... Waar niemand iets mee doet,,,, zij het dan dat gepensioneerden het beschouwen als een appeltje voor de dorst omdat zij later nog een keer kaalgeplukt worden door instellingen waaran ze hun gehele werkzaam leven aan betaald hebben!? Dus waarom dan een rente verhoging........
Als je veel bedrijven (verzekeraars onroerend goed bedrijven en dergelijke) bekijkt die op een rente verhoging zitten te wachten en dat dan ook op de koersen invloed heeft dan zie je dat dit echt stilstaat Dus een renteverhoging komt er niet,,,,, die enig invloed heeft of zou hebben op koersen!!!
En dan die economiegroei stelt niets voor want de gewone arbeider wordt nog steeds onder betaald
en heeft ook soms nog twee banen om de eindjes op het einde van de maand aan elkaar te knopen
Ook worden de vaste lasten steeds duurder die door de overheid telken jaren wordt verhoogt
Dus een rente verhoging!???? hoe dan????
ff_relativeren
0
Vooruitblik : Wat gaat Esperite doen ? Tja, de cijfers nog maar eens uitstellen dus.
Van 28 augustus naar 20 september en nu naar 29 september ;

www.esperite.com/?page_id=13 .

15 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Martin Crum

Martin Crum is sinds 1 mei 2017 verbonden aan IEX als senior beleggingsanalist. Hij heeft meer dan twintig jaar beroepsmatige ervaring met de financiële markten bij bedrijven als Euronext, Optiver ...

Meer over Martin Crum

Recente columns van Martin Crum

  1. 19 sep Beyond Meat nu zelf op de grill
  2. 12 sep AB InBev: Herkansing IPO Aziatis...
  3. 05 sep Domper bij Biocartis

Gesponsorde links