Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

TA: Donker wolkje

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
280 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 14 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Formule1-Fan 27 januari 2017 09:03
    De leugen index beurs heeft alleen massel voor longers en grote banken die de boel besturen.
    Geen wonder, weet je, ubs mooie cyfers, goldman sachs ook. Hoe kan dat dan.

    En elke rit ook hoog houden en grote kunnen steeds mooi op high verkopen.

    Als die candle die ik heb geizen al 2 jaar, herken je nu, alleen ze kloppe niet goed meer als voorheen, te korte dalingen in vergelijking met wat het ooit was.
  2. ETFking 27 januari 2017 09:18
    Goedemorgen, we gaan het weer zien allemaal vandaag.
    Wel aardig dat Bas ook de obligaties aanhaalt.
    Met name in de VS zie je allemaal inflatiesignalen.
    Als de bullmarket in obligaties definitief te grave gedragen wordt en de koersen gaan hard achteruit blijf je dan als obligatiebelegger rustig zitten of krab je toch eens achter je oren. Mijn hypothese er gaat dan toch geld richting aandelen stromen.
280 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 14 »» | Laatste |Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Bas Heijink

Volgen
 
Klik hier om dit lid te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden van zijn/haar activiteit op IEX.nl.

Technisch analist Bas Heijink schrijft iedere dag een update over de AEX. Senior Technisch Analist Bas Heijink houdt zich binnen de ING Investment Office van ING Bank bezig met Technische Anal...

Meer over Bas Heijink

Recente columns van Bas Heijink

  1. jun '17 TA Arcelor Mittal: Buy the dip 12
  2. jun '17 TA: Bedankt! 411
  3. jun '17 TA: Van lang naar kort 425

Gerelateerde instrumenten

  1. AEX 572,80 05 jun
    +13,67
    +2,44%
  2. DAX 12.847,68 05 jun
    +417,12
    +3,36%
  3. Nederland 10 jaar -0,0950 05 jun
    0,0000
    0,00%
  4. NY-S&P 500 0,00 nov '18
    0,00
    0,00%
 
Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare