Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
289 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
John H
0
pff lange zit die tweede presidential debate. niet zo grappig als de eerste.

hillary winner maar wel home-court-play. oneerlijk.
fred optie
0
Nou het is officieel hoor. Staat in nieuwste wiki leak cables. Clinton zegt zoiets als dat het niet goed is als men het geloof in de markten verliezen omdat ze rigged zijn. Dit houdt dus in dat iedere vorm van analyse onzin is. Dus ook iedereen die iets denkt betreffende koersen ook onzin is. Markten zijn rigged.het is officieel. Google nieuwste wikileaks cables maar.
Formule1-Fan
0
tot 1100 beetje hangen en wurgen, daarna even spyke up met dax om sl sh uit te soppen daarna down. Geen laat prijs bij sh sl. of kan vals sein zijn dat je misleid wordt om goedkoop te dumpen.
ONN
2
quote:

maliqun61 schreef op 11 okt 2016 om 08:01:


Alcoa nog gevolgd de laatste week?
www.iex.nl/Aandeel-Koers/330015845/Al...
www.analist.nl/berichten/28925-analis...

Maliqun, je moet de koers wel even door 3 delen. Er was namelijk een 1 op 3 omgekeerde aandelensplitsing vorige week. Dat grafiekje is onzin, en de rest al helemaal :)

Goedemorgen...
[verwijderd]
0
quote:

ONN schreef op 11 okt 2016 om 08:13:


[...]
Maliqun, je moet de koers wel even door 3 delen. Er was namelijk een 1 op 3 omgekeerde aandelensplitsing vorige week. Dat grafiekje is onzin :)

Goedemorgen...


oke, gesnapt.
opa
0
Volgens mij worden de deuren s,avonds laat in het flaprollenhuis wagenwijd opengezet, logisch eigenlijk want ze kunnen namelijk geen daglicht verdragen.
Dan de beurzen maar , kpn krabbelt langzaam uit het dal denk ik.
Trouwens nog een goedemorgen.
289 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 13 14 15 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Onderwerpen: technische analyse

Column door: Bas Heijink

Volgen
 
Klik hier om dit lid te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden van zijn/haar activiteit op IEX.nl.

Technisch analist Bas Heijink schrijft iedere dag een update over de AEX. Senior Technisch Analist Bas Heijink houdt zich binnen de ING Investment Office van ING Bank bezig met Technische Anal...

Meer over Bas Heijink

Recente columns van Bas Heijink

  1. jun '17 TA Arcelor Mittal: Buy the dip 12
  2. jun '17 TA: Bedankt! 411
  3. jun '17 TA: Van lang naar kort 425

Gesponsorde links