Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
32 Posts, Pagina: « 1 2 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
[verwijderd]
0
Bij Marktgevoel zijn het de kleine winsten en de grOte verliezen

Bij US Markets de kleine verliezen en de grOte winsten

Zo wordt het kaf van het koren gescheiden



[verwijderd]
0
quote:

SuikeroomMarioDraghibert schreef op 25 jan 2016 om 19:23:


Royce Tostrams gaat naar verluid ook deze column doen, maar dan dagelijks van maandag 1 febuari t/m 25 april.


Haha! Als Royce altijd zo trefzeker is als tijdens z'n inval voor Bas hier (eind vorig jaar) kan hij z'n Mea Culpa beter op voorhand schrijven...
mdekoning
1
quote:

Steven O. schreef op 26 jan 2016 om 09:38:


[...]

Haha! Als Royce altijd zo trefzeker is als tijdens z'n inval voor Bas hier (eind vorig jaar) kan hij z'n Mea Culpa beter op voorhand schrijven...


Haha, dat was de overtreffende trap. Die riep niet 500 maar 563, nog deze zomer!!

Had zn liniaal verkeerd liggen begreep ik.....
wijzeman
0
Lekker op de spaarrekening dan? rendement negatief. Nee hoor een simpele etf op de s&p.
kees5555
0
"...en Rusland is bar weinig herstelt."

Je vroeg min of meer om spelfouten te melden... herstelD !
onder045
0
Een belangrijke wetenschap voor beleggers is dat in een negatief marktsentiment je niet te laten verleiden om aandelen te kopen, welke perspectieven deze ook kunnen hebben. Daarom vind ik de stelling van Selwyn dat de koersen niet meer kunnen dalen voorbarige en verkeerde informatie.
Een grove fout. Zulke onzin kost je klanten.
Sustainable
0
@ Selwyn, hulde voor de zelfreflectie en je kwetsbaar opstellen.

@ fred optie, in onze familie (schoon als eigen) hebben wij een andere ervaring met aandelen. Wij handelen niet frequent en gaan ook niet klakkeloos mee in de adviezen van de banken. Cowboys genoeg die je een bepaald fonds willen aanpraten zonder zelf het risico te lopen.

Echter ik begrijp je punt wel. Mijn pa kwam ook uit het bankwezen, en die heeft inderdaad niets met aandelen gedaan. En zo doe ik niets in IT bedrijven en verzekeraars.
ik ben Diede
0
Turbo Tradert
0
Selwyn, Volgens mij waren die missers in december long AEX (turbo portefeuille) pure "wanhoops trades" om de verliezen proberen goed te maken. Dus niks geen gedegen risico analyse. Een rendement van -95%. Hoe krijgen jullie het voor elkaar. Je zal maar abonnee zijn geweest. En de grootste giller was toch wel SFX entertainment.
Veel succes in 2016. Het begin is hoopgevend. Je hebt wel ballen, dat wel.
MrGlass
0
Met andermans geld spelen is altijd makkelijk. Maar -95% is wel om te huilen. Wat is je doel voor dit jaar? Vooral doorgaan met die AEX turbo's, blijkbaar heb je er een (blinde) liefde voor.
32 Posts, Pagina: « 1 2 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Selwyn Duijvestijn

Volgen
 
Klik hier om dit lid te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden van zijn/haar activiteit op IEX.nl.

Selwyn Duijvestijn is een actieve beurshandelaar op Beursplein 5. Hij beoordeelt onderliggende waarden via een geheel eigen werkwijze op koopwaardigheid en potentieel rendement. Op Marktgevoel.nl k...

Meer over Selwyn Duijvestijn

Recente columns van Selwyn Duijvestijn

  1. mrt '16 The Big Short: Apple 19
  2. mrt '16 Zoek de groei 3
  3. jan '16 Mijn vier grootste fouten 32

Gesponsorde links