Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Hypotheek en box-3-schuld

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
23 Posts, Pagina: « 1 2 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
KARLCAREY
0
Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!
Bent u door de huidige situatie in de problemen geraakt of dreigt u in de problemen te raken?
Via deze weg geven wij u de mogelijkheid om een nieuwe weg in te slaan.
Als vermogend persoon voel ik me verplicht mensen die het moeilijk hebben bij te staan en ze een kans te geven. Iedereen verdiend een nieuwe kans en aangezien de overheid het laat afweten, zal het van anderen moeten komen.
Geen enkel bedrag is te gek voor ons en de looptijd bepalen we in onderling overleg.
Geen verrassingen, geen extra kosten, maar gewoon de afgesproken bedragen en verder niks.
Wacht niet langer en reageer op dit bericht. Geef aan welk bedrag u wilt lenen en wij nemen contact met u op om alle mogelijkheden door te nemen. contact met ons op karlcarrey27@gmail.com

Met spoed geld nodig? Wij helpen u verder!
josti5
0
6 jaar geleden te groot geworden huis verkocht, met ca. 300K overwinst.
Hiervan 200K genomen en bij beleggingsvermogen gestopt, en 100K in nieuwe woning, + nog 150K nieuwe aflossingsvrije hypotheek, vanwege de overwinst op de vorige woning geheel vallend in box III, dus geen rente-aftrek.
Twee jaar geleden rente omlaag van 5 naar 2%, 10 jaar vast.
Alleen heet de nieuwe hypotheek geen 'hypotheek' meer, maar 'consumptieve hypotheek'...
Zo lang als mijn vermogen meer opbrengt dan 2% per jaar (en dat doet het natuurlijk), en het vermogen groot genoeg is om de hele hypotheek in één keer af te lossen, maak ik mij geen zorgen, zeker niet, als de maandelijkse pensioen(en) + AOW-uitkeringen de maandelijkse financiële behoeften ruimschoots overtreffen -:)

MET SNS valt, naarmijn ervaring, het beste te praten.

ONN
0
Hahaha, josti ziet z'n kans schoon (en reageert op een advertentie), lol.

Dat heb je maar ff mooi voor elkaar zo nietwaar ? Vertel anders nog een keer hoeveel rendement je hebt gemaakt met voetbalaandelen. Dat ontbreekt nog aan je verhaal.


Josti!!


:)
23 Posts, Pagina: « 1 2 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Jos Koets

Volgen
 
Klik hier om dit lid te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden van zijn/haar activiteit op IEX.nl.

In 1994 werd Jos Koets meteen in het diepe gegooid bij een assurantiekantoor. In z’n eerste werkweek vond zijn baas het nodig met vakantie te gaan. Daarna heeft hij in de praktijk het assurantievak...

Meer over Jos Koets

Recente columns van Jos Koets

  1. 14 jun Staatssecretaris Menno Snel geef... 2
  2. 07 jun Huisje verkopen 5
  3. 24 mei Aflossingsvrij wordt taboe 31

Gesponsorde links