Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

TA: Neerwaartse druk AEX terug

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
744 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 38 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 2 oktober 2014 08:55
    Bas, ook ik lees je column dagelijks. Mooi dat ze kosteloos beschikbaar zijn voor de IEX'ers. Hoe makkelijk het ook is om commentaar te leveren vanaf de zijlijn, ik begin me inmiddels ook af te vragen hoe vaak je het dit jaar bij het rechte eind had. Word je geen contra-indicator?
  2. forum rang 7 Formule1-Fan 2 oktober 2014 08:57
    Goede morgu,
    Handje onder kin is al sprekend, weten het even niet, het is een raadsel belleggen.
    Zo maar eens dalen in paniek opvolgend van vs gisteren.
    Dan kunnen we up weer, rally hervatting.

    De 460 van schaay, en hier die het dachten zal niet gaan lukken, of drssgie moet een sprookje geven.
  3. forum rang 6 JoostVLS 2 oktober 2014 09:01
    quote:

    Micro-trader schreef op 2 oktober 2014 08:55:


    Bas, ook ik lees je column dagelijks. Mooi dat ze kosteloos beschikbaar zijn voor de IEX'ers. Hoe makkelijk het ook is om commentaar te leveren vanaf de zijlijn, ik begin me inmiddels ook af te vragen hoe vaak je het dit jaar bij het rechte eind had. Word je geen contra-indicator?


    Als verwachtingspatronen zo makkelijk structureel zouden werken zouden we toch met z'n allen onder een palmboom zitten in een zonnig oord in goed gezelschap onder het genot van een goed glas ? Realistisch blijven.
  4. Libertarian 2 oktober 2014 09:01
    Dmmsch gaat long om 08.26 long op 9349. Dax stijgt iets. Dmmsch legt om 08.31 SL in gewinn, mooi. Kort daarna gaat de DAX naar 9367, Dmmsch legt nieuwe SL in, in gewinn, klopt. Dan zakt de DAX terug naar 9356,5. En de SL gaat niet af?? Uiteraard wordt er op 9372 wel verkocht.

    Maar het zal wel kloppen, want hé......we spreken hier allemaal de waarheid. Waarom zou je niet precies vertellen wat je doet?

    Dus goed gedaan Dmmsch.
  5. dmmsch 2 oktober 2014 09:06
    quote:

    Libertarian schreef op 2 oktober 2014 09:01:


    Dmmsch gaat long om 08.26 long op 9349. Dax stijgt iets. Dmmsch legt om 08.31 SL in gewinn, mooi. Kort daarna gaat de DAX naar 9367, Dmmsch legt nieuwe SL in, in gewinn, klopt. Dan zakt de DAX terug naar 9356,5. En de SL gaat niet af?? Uiteraard wordt er op 9372 wel verkocht.

    Maar het zal wel kloppen, want hé......we spreken hier allemaal de waarheid. Waarom zou je niet precies vertellen wat je doet?

    Dus goed gedaan Dmmsch.
    Danke
744 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 38 »» | Laatste |Omhoog ↑