Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
wwilliamss
0
Als berkshire een sell is,dan is de totale markt een grotere sell.
Moeten we nu alles verkopen????.
Nee dus.
Uberbear
1
[verwijderd]
0
Over ISIS heb ik het niet want dat zaakje stinkt en niet zo een beetje ook. Ik citeer uit een artikel: '..........So S&P warned:
None of this would matter much, if we were to assess that the euro crisis is safely behind us. However, this is unlikely to be the case. Eurozone output is still below 2007 levels, and in 2014 the weak recovery has come to a near halt in much of the euro area. Unemployment remains precariously high and disinflationary pressures have been mounting. Public debt burdens continue to rise in all large euro area countries bar Germany.'.

Volgens onze ministers gaat alles goed en verhogen we salarissen om het volk gerust te houden. De BRD gaat ook prima: De helft van de steden heeft betalingsproblemen en pensioenen worden (nog) wel betaald. In de VS waarschuwde Mooody's voor een 'unfunded liabilities' van 2 triljard usd in pensioenen van de top 25 fondsen. Aangezien alles met alles samenhangt en NL niet buiten schot kan blijven en wil blijven gezien de oorlogstaal, zullen ook hier gaten komen.

Opmerkelijk is dat NL F16 stuurt naar ISIS terwijl men al F18 tm F20 aldaar in bedrijf heeft. Of is dat gewoon hopen op kapitaalvernietiging want moderner materiaal komt eraan.
Ole Elliottwave
0
quote:

korbe007 schreef op 29 sep 2014 om 12:46:



Opmerkelijk is dat NL F16 stuurt naar ISIS terwijl men al F18 tm F20 aldaar in bedrijf heeft. Of is dat gewoon hopen op kapitaalvernietiging want moderner materiaal komt eraan.


Onzin, gewoon Alexander Pechtold met een megafoon sturen.
Dan weten die ISIL's niet hoe snel ze het land moeten verlaten!

Gr
Arod74
0
"Namelijk de Catalanen die los willen van Spanje - en dat is eigenlijk spannender dan de Schotten"

Wat is daar voor spannends aan?

Even ter info:
- het referendum is verboden en bovendien niet bindend. Als het doorgaat is het illegaal en daarmee niet aan regels verbonden, uitslag zal dus altijd in het voordeel uitvallen van de organisator (voor onafhankelijkheid dus) want er is geen controle op de telling.
- premier Mas plukt het moment van Schotland om het referendum uit te roepen, vermoedelijk zal hij nu het verboden is aftreden. Daarmee worden de verkiezingen vervroegd en garandeert Mas en zijn partij de winst dankzij de huidige pro-onafhankelijkheidssfeer om zo nogmaals 4 jaar aan de macht te blijven.
- de schuld van Catalonië is in 6 jaar tijd verdrievoudigd, Catalonië is sinds een aantal jaren niet meer in staat zichzelf op de markt te financieren en is afhankelijk van Spaans geld. Een onafhankelijk Catalonië is een illusie. De Catalaanse zakenlieden zijn tegen afscheiding, en ook Spaanse/Catalaanse bedrijven hebben aangegeven Catalonië te verlaten indien het ooit onafhankelijk wordt.
- vorige premier van Catalonie, Pujol was corrupt en wordt door justitie onderzocht, huidige premier Mas heeft via rekeningen in Liechtenstein banden met Pujol, het onderzoek naar mogelijke corruptie van zijn kant is onlangs gestart.

Dus nogmaals, wat is er voor spannends aan?

Alles staat al vast en is transparent, behalve voor de Catalanen die zich door het hart laten leiden en blind zijn voor de politieke interesses achter dit populistische onafhankelijkheidsshow.
Arod74
0
"k heb een longpositie in Brazilië maar krijg in de BRIC-ETF van Ishares een verkoopsignaal"

BRIC een verkoopsignaal?

Brazilië: economie hapert en onzekerheid door verkiezingen
Rusland: een beer
Indië: beleggers nemen afscheid als de rente stijgt
China: vertraagt, maar dan is er nu ook het HongKong-verhaal

Lijkt me een duidelijk verkoopsignaal, én een enorme koopkans zodra het allemaal in rustiger vaarwater komt.
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Onderwerpen: BRIC, VIX

Column door: Frank van Dongen (Cees Smit)

Volgen
 
Klik hier om dit lid te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden van zijn/haar activiteit op IEX.nl.

Frank van Dongen is het pseudoniem van vermogensbeheerder en fondsmanager Cees Smit. Hij is algemeen directeur van Today’s Vermogensbeheer en Today’s Tomorrow Fondsbeleggen (For Tomorrow). Today&rs...

Meer over Frank van Dongen (Cees Smit)

Recente columns van Frank van Dongen (Cees Smit)

  1. apr '17 De Show is over: Iedereen bedankt 77
  2. mrt '17 Barsten in Trumps bolwerk 22
  3. mrt '17 Wat maakt het uit? 20

Gerelateerde instrumenten

  1. AEX 579,08 +0,41%
  2. Air France-KLM 9,120 +0,11%
  3. Apple 220,960 -0,81%
    Ga naar: Hefboomproducten
  4. Berkshire Hathaway 209,220 -0,80%
  5. BinckBank 6,360 -1,24%
    Ga naar: Hefboomproducten
  6. BRAZILIE-Ibovespa 0,00 0,00%
  7. Gold World Spot (USD) 1.498,36 +0,30%
    Ga naar: Hefboomproducten
  8. NY-Nasdaq 100 7.901,79 +0,17%
    Ga naar: Hefboomproducten
  9. NY-S&P 500 0,00 0,00%
    Ga naar: Hefboomproducten
  10. Philips Koninklijke 44,005 +0,17%
  11. Yahoo! Inc 52,580 0,00%

Gesponsorde links