Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

Reacties

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
[verwijderd]
0
Groot gedeelde van de omzet uit Rusland ? Dat is nieuw voor mij, misschien is de bank TBIF wat actief daar maar verder zegt mij dit niets
NicoInberg
0
quote:

Nel schreef op 29 aug 2014 om 15:42:


Russische bankactiviteiten zijn in 2011 verkocht

Je hebt helemaal gelijk Nel, dat moet zijn China. Ik zorg dat het wordt aangepast en dank voor je oplettendheid.

Nico
Nel
0
graag gedaan

wellicht eens een mooie column over Connect Group NV de tegenhanger van Neways.
parel die nog niet ontdekt is.

fijn weekend
NicoInberg
0
quote:

Nel schreef op 29 aug 2014 om 16:01:


graag gedaan

wellicht eens een mooie column over Connect Group NV de tegenhanger van Neways.
parel die nog niet ontdekt is.

fijn weekend

toevallig ken ik het bedrijf een beetje. Of het een parel is zou ik zo niet durven zeggen, beleggers die het al in 2007 (rond 11 euro) ontdekt hebben zullen daar wat anders over denken.
Nel
0
Turnaround bedrijf .
maar omdat er geen aandacht is voor dit bedrijf is het weg gekwijld.
bekijk de site en zie dat 2014 goed is gestart maar door geen media berichten zodoende geen aandacht.
www.iex.nl/Forum/Topic/1296107/Belgis...

kleine samenvatting.

maar zoals veel aandelen in 2007 zijn de meeste de mist in gegaan en vooral Kardan kan daar over mee praten.

bedankt voor je reactie.
ga zo door.
NicoInberg
0
Update na de cijfers:
Door de zwakke euro tov de Shekel is er voor het halfjaar 2014 een verlies ontstaan. Binnen 7 dagen moet Kardan bij haar financiers een plan inleveren hoe ze de komende twee jaar aan haar aflossingsverplichtingen denkt te kunnen voldoen.

Kardan zegt bezig te zijn met het verkopen, dan wel het als onderpand aanbieden ten gunste van een nieuwe lening van drie onderdelen ter waarde van 60-80 miljoen elk.

Over een eventuele emissie wordt met geen woord gerept.

Kortom: wordt vervolgd
Nel
1
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Column door: Nico Inberg

Sinds 1 juni 2016 is Nico Inberg verbonden aan IEX. Inberg heeft ruim twintig jaar ervaring op de beurs als voormalig partner van handelshuizen Optiver en Cebulon. Inberg is te volgen op Twitter: @...

Meer over Nico Inberg

Recente columns van Nico Inberg

  1. 13 dec Slot: Alles tegelijk! 9
  2. 12 dec Liveblog: Verkiezingen VK en VS-... 17
  3. 11 dec Pharming profiteert van tekort i...

Gesponsorde links