Ik stop met beleggen. Levert me teveel stress op. Ik heb het 12 jaar gedaan en ik heb er veel van geleerd. Mijn conclusie is dat het een ontzettend moeilijke materie is. Je moet elke dag goed opletten wat er gebeurd in de wereld. bv obama doet iets, en meteen dondert de zaak in elkaar. beurs gaat harder down dan up. Alles bij elkaar is me dit niet meer waard. Ik heb er ook niet veel aan verdiend, brokers zijn er het beste mee. Ga me nu toeleggen op projekten in arme landen. Misschien kan ik met mijn geld andere minder bedeelden op deze wereld helpen.
Het gaat iedereen goed en veel succes gewenst met jullie beleggingen.
Willem 33, dat is jammer want je hoeft er niet teveel tijd aan te besteden en er toch leuk aan te verdienen, zonder opties of futures (zijn me te ingewikkeld) dit halfjaar inleggeld wel verdrievoudigd. Een hint, sms naar 06-accounta/nt en het levert je meer geld op.
Beleggen, speculeren en wie ter wereld wąt roept, is allemaal virtueel en verbaal gedoe, niet echt en dus make-believe.... op het cashen na dan. Als het je dan zelfs financieel nauwelijks iets oplevert, kun je er inderdaad maar het beste mee kappen en iets gaan doen dat je wel positieve energie geeft.
Overigens, met derde wereldprojecten ben je met het ECHTE leven bezig, al zit het daar soms ook wat tegen.