Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel KPN Koninklijke AEX:KPN.NL, NL0000009082

  • 3,372 16 apr 2024 17:36
  • -0,011 (-0,33%) Dagrange 3,358 - 3,386
  • 13.466.647 Gem. (3M) 13,9M

KPN maanddraad JULI 2016

923 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 47 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 1 juli 2016 17:37
    Geen zorgen vrienden, voor maandag mijn statement na deze fantastische opening van onze Belgische vriend. Het lachen zal hem vanavond wel vergaan!

    Verder een klotedag vandaag, alles stijgt behalve KPN en het gelul over winstnemingen slaat ook de plank mis. Het wordt tijd voor richting 3,60 en beetje radio graag!!!

    Fijn weekend vrienden!!!

    Liro.
  2. [verwijderd] 1 juli 2016 17:38
    quote:

    Liromijo schreef op 1 juli 2016 17:37:

    Geen zorgen vrienden, voor maandag mijn statement na deze fantastische opening van onze Belgische vriend. Het lachen zal hem vanavond wel vergaan!

    Verder een klotedag vandaag, alles stijgt behalve KPN en het gelul over winstnemingen slaat ook de plank mis. Het wordt tijd voor richting 3,60 en beetje rapido graag!!!

    Fijn weekend vrienden!!!

    Liro.
    Rapidoooooo!!!!!!! dus........... :)
  3. [verwijderd] 1 juli 2016 17:58
    quote:

    Jager63 schreef op 1 juli 2016 17:47:

    Zoals je wilt beste Liro, maar ik heb toch weer even winst genomen. Zoals altijd met de helft, ook wel ritje genoemd. Verder ga ik ook uit van een verder oplopende koers komende week. Het een sluit het ander niet uit.
    Nee maar Jager, alle respect voor jouw keuze die misschien wel de beste is. De daling van vandaag had ik in ieder geval niet verwacht omdat het sentiment goed is en de koers te laag is. Maar ja, we zullen weer zien. Vooral blijven posten!!!

    Liro.
  4. Adek 2001 1 juli 2016 19:48
    quote:

    Liromijo schreef op 1 juli 2016 17:58:

    [...]

    Nee maar Jager, alle respect voor jouw keuze die misschien wel de beste is. De daling van vandaag had ik in ieder geval niet verwacht omdat het sentiment goed is en de koers te laag is. Maar ja, we zullen weer zien. Vooral blijven posten!!!

    Liro.
    De koers is redelijk imho. ALs je de 28 ct optelt bij de koers staan we gewoon op 3,49. Wees eerlijk, we zijn door het oog van de naald gekropen met Brexit en de gelijktijdige winstuitkering. Inlopen zal echt wel een poosje duren en zullen er allerlei 'geruchten' moeten opduiken. Succes Lui Easy en Jagertje kijk uit voor de krokodillen mannen! ;-)
  5. Starbuck 1 juli 2016 19:52
    Nou een wispelturige twee weken maar weer een krachtig signaal up! helaas had ik onvoldoende cash om vorige week meer Kpn en Postnl stukken in te slaan. Komt wel goed met herstel is het niet volgende week dan de week erop. De tendens dit jaar is dat eb en vloed bewegingen elkaar snel afwisselen. Dus op tijd winst nemen is heel goed. Fijn weekend allemaal :-).
923 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 47 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

KPN mist een vleugje ambitie

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links