Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Broker account openen: wat raden jullie aan?

144 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 8 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 22 mei 2016 12:26
    Goedemiddag mede-investeerder!

    Ik heb een korte vraag. Ik ben een 23 jarige student en ben momenteel bezig een broker account te openen. Mijn doel is om, als ik binnenkort begin met werken, een deel van mijn inkomen elke maand/2/3 maanden te investeren. Momenteel ben ik van plan dit te doen in Index fondsen, het liefst voor ongeveer 40% in Amerika en 40% in een internationaal index fonds en een klein deel in andere nog te kiezen bestemmingen. Ik ben op zoek naar een broker met zo min mogelijk kosten, maar heb helaas erg weinig vertand van zaken op dit moment. Ook vind ik de verschillende aanbieders moeilijk te vergelijken als leek.

    Aangezien dit een plek is waar volgens mij genoeg kennis te halen valt, vroeg ik mij af of iemand mij wat advies kan geven omtrent de beste broker voor mijn investering ideeën.

    Alvast ontzettend bedankt!

    Groetjes T
  2. forum rang 10 rationeel 22 mei 2016 13:26
    quote:

    De Braun schreef op 22 mei 2016 12:26:

    Goedemiddag mede-investeerder!

    Ik heb een korte vraag. Ik ben een 23 jarige student en ben momenteel bezig een broker account te openen. Mijn doel is om, als ik binnenkort begin met werken, een deel van mijn inkomen elke maand/2/3 maanden te investeren. Momenteel ben ik van plan dit te doen in Index fondsen, het liefst voor ongeveer 40% in Amerika en 40% in een internationaal index fonds en een klein deel in andere nog te kiezen bestemmingen. Ik ben op zoek naar een broker met zo min mogelijk kosten, maar heb helaas erg weinig vertand van zaken op dit moment. Ook vind ik de verschillende aanbieders moeilijk te vergelijken als leek.