Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Kiadis Pharma mei 2016

55 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Tom3 6 mei 2016 14:35
    @hoebeet, droom je? Ik zit ondanks dat ik mijn positie sedert deze winter ongeveer gehalveerd heb, nog steeds propvol met Kiadis. In feite wordt de koers zwaar gemanipuleerd, iets dat vorig jaar tot december nog niet zo duidelijk was. Desondanks blijf ik ook hoopvol voor de hoofdprijs gaan. Volgend jaar rond deze tijd weten we het.
  2. forum rang 4 K. Wiebes 6 mei 2016 15:54
    Och, met deze omzetten en de minimale free-float, is het nauwelijks vast te stellen of er wordt gemanipuleerd.

    En áls het al zo is, dan kan dat A. alleen wegens te weinig vraag en B. alleen maar één doel hebben.
    (Maandag over 14 dagen mag ook ;))

    Trouwens: Gala en Aby zijn, ondanks veel goed nieuws, óók niet vooruit te branden.
  3. [verwijderd] 10 mei 2016 20:36
    tja, geen verstand van biotech, maar wilde toch ook biotechaandelen in mijn portefeuille. Ondanks de geringe handel in dit aandeel, leek me toch interessant om in te stappen, voorzichtig, dat inmiddels gelukt is op het huidig nivo. Maar moeilijk om met deze geringe handel een flink aandeel in de portefeuille op te bouwen. Als je om wat voor reden ook wil verkopen, zit je muurvast. Verdiep me maar niet in dit bedrijf. Heeft geen zin; ben ik het verleden te vaak voor de gek gehouden door schijnbaar mooie berichten,verwachtingen, balanzen, etc. Heb mijn dure lesje wel geleerd.
    Gewoon een gok dus.
    Is dit bedrijf ook een overnamekandidaat, zoals de meeste biotech bedrijven zijn?
  4. forum rang 4 K. Wiebes 17 mei 2016 14:15
    En, onder het motto van "Nee heb je en ja kun je krijgen":

    Geachte Heer Rüdiger,

    Als aandeelhouder van Kiadis heb ik een verzoek.

    De heer Van de Stolpe, CEO van Galapagos, laat zo af en toe, via via, (delen van) een of meer analistenrapporten over Galapagos plaatsen op IEX.nl; de grootste beleggerssite van Nederland; onder andere rapporten van Kempen & Co.

    www.iex.nl/Forum/Upload/2016/9076660.pdf

    Kempen volgt ook Kiadis; maar normaliter zijn dat soort rapporten niet voor het brede publiek toegankelijk.

    De koersontwikkeling van, en de vraag naar aandelen Kiadis, ook na de goede resultaten op 4 April, is – op z’n zachts gezegd - bijzonder tegenvallend.

    Is het niet mogelijk, als ruggensteuntje voor de koers van het aandeel, én voor de verbouwereerde zittende aandeelhouders, om het meest recente Kiadis-rapport van Kempen & Co. te kopen en op de Kiadis-site voor het brede publiek beschikbaar te maken?
    Bijvoorbeeld onder het tabjes
    - “News & Events” – “In the Media” of onder
    - “For Investors” – “Overview”.

    Ik zal deze mail en Uw eventuele reactie plaatsen op het Kiadis-forum van IEX.nl:

    www.iex.nl/Forum/Topic/1335131/Kiadis...


    Met vriendelijke groet,

    Hoebeet.
  5. forum rang 6 Tom3 17 mei 2016 18:27
    Op 28 juni mogen we naar de AVA. Ik denk dat ik er naar toe ga. Kan ik ook eens vragen hoe dat zit met die stelselmatige afbraak van de koers. Het geduld van de zittende particulieren wordt weer bijzonder op de proef gesteld. Zo gaat toch niemand meer intekenen op een emissie in die sector?
  6. forum rang 6 Tom3 19 mei 2016 00:01
    quote:

    hoebeet schreef op 18 mei 2016 13:39:

    Of iemand die het Gala-rapport nog niet had gelezen ;)
    Gala zit toch niet in de oncologie. Denk dat Novartis, een Zwitsers concern, dat Gleevec maakt een kanshebber zou kunnen zijn. Het patent op Gleevec is dit jaar verlopen.

    www.cancer.gov/research/progress/disc...
    www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMra0...
55 Posts
Pagina: 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,79 +0,96%
EUR/USD 1,0703 +0,48%
FTSE 100 8.044,81 +0,26%
Germany40^ 18.161,70 +0,13%
Gold spot 2.323,91 +0,08%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

VIVORY...
+26,32%
BAM
+4,73%
PROSUS
+3,52%
ASMI
+3,14%
JUST E...
+3,10%

Dalers

RANDST...
-7,22%
Akzo N...
-6,93%
FASTNED
-4,65%
NSI
-3,89%
Arcelo...
-2,65%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links