Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Wanneer wordt FAGRON overgenomen?

101 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 16 november 2015 10:23
    quote:

    RRR schreef op 16 november 2015 10:05:

    Coucke zit er in als grootaandeelhouder, en gaat er zeker onder de 20 euro niet uit, denk zelf minimaal 22,50 maar kan zo 25 of hoger worden. Bod kan volgens mij elk moment komen...
    Coucke heeft dan wel 5,32% maar daarnaast zitten er, al langer, meerdere grootaandeelhouders in (30%+) tegen een veel hogere aankoopkoers.
  2. Advocaat van de Duivel 16 november 2015 11:43
    Mijn inschatting is dat het voor 1/1/16 duidelijk is wat er al dan niet gebeurt.

    Op basis van het feit dat MC er in zit voor 5% en een gemiddelde aankoop van 20 euro voor hem zou ik verwachten dat er minimaal 25€ op tafel moet komen. Maar...het kan natuurlijk zijn dat MC aandelen in het nieuwe vehikel krijgt waardoor hij bereid is genoegen te nemen met een lager bedrag. Idem ten aanzien van van Jeveren.

    Overigens sluit ik een soort opknipscenario tussen EU en VS niet uit. EU gaat dan naar PE en VS naar een branchegenoot.
  3. forum rang 7 ffff 16 november 2015 11:50
    Heel dubieus OF Fagron wel wordt overgenomen.

    De cijfers van pakweg twee weken geleden waren ronduit zeer teleurstellend.

    Een geïnteresseerde koper weet dat ook. De Markt in USA ligt al helemaal moeilijk vw. overheidsingrijpen en zwaar gekorte uitgaven voor de bereidingen van Fagron.

    Lees het verslag maar eens van bijna twee weken geleden.

    Mijn verwachting: Helemaal geen bod of een mager bod.

    MC is een fenomeen, maar......Marc heeft afgelopen jaren toch ook investeringen gedaan die niet goed lopen. Niet alles wat Marc aanraakt verandert in goud...... Wel nuchter blijven!

    Peter

  4. forum rang 9 objectief 16 november 2015 12:23
    quote:

    ffff schreef op 16 november 2015 11:50:

    Heel dubieus OF Fagron wel wordt overgenomen.

    De cijfers van pakweg twee weken geleden waren ronduit zeer teleurstellend.

    Een geïnteresseerde koper weet dat ook. De Markt in USA ligt al helemaal moeilijk vw. overheidsingrijpen en zwaar gekorte uitgaven voor de bereidingen van Fagron.

    Lees het verslag maar eens van bijna twee weken geleden.

    Mijn verwachting: Helemaal geen bod of een mager bod.

    MC is een fenomeen, maar......Marc heeft afgelopen jaren toch ook investeringen gedaan die niet goed lopen. Niet alles wat Marc aanraakt verandert in goud...... Wel nuchter blijven!

    Peter

    Gezien je over velerlei onderwerpen post; daarbij de deskundige uithangt en altijd met negatieve inhoud, hoop ik niet dat de lezer jouw bijdrage serieus
    neemt. Niettemin ieder mag posten wat ie wil.
  5. Advocaat van de Duivel 16 november 2015 12:37
    quote:

    fred12345 schreef op 16 november 2015 12:23:

    [...]

    Gezien je over velerlei onderwerpen post; daarbij de deskundige uithangt en altijd met negatieve inhoud, hoop ik niet dat de lezer jouw bijdrage serieus
    neemt. Niettemin ieder mag posten wat ie wil.

    Juist...ieder mag schrijven wat hij wil hier al is het nog zulke onzin.
    Is bij ffff ook het geval...
    Hij heeft het over cijfers van 14 dagen terug...eerste berichten over belangstelling zijn van begin oktober dus als partijen de boeken hebben ingezien is dat al lang bekend. In de VS hebben ze daar een mooi woord voor van 8 letters beginnend met een B en eindigend op een T..........
  6. pielsje 16 november 2015 13:05
    quote:

    ffff schreef op 16 november 2015 11:50:

    Heel dubieus OF Fagron wel wordt overgenomen.

    De cijfers van pakweg twee weken geleden waren ronduit zeer teleurstellend.

    Een geïnteresseerde koper weet dat ook. De Markt in USA ligt al helemaal moeilijk vw. overheidsingrijpen en zwaar gekorte uitgaven voor de bereidingen van Fagron.

    Lees het verslag maar eens van bijna twee weken geleden.

    Mijn verwachting: Helemaal geen bod of een mager bod.

    MC is een fenomeen, maar......Marc heeft afgelopen jaren toch ook investeringen gedaan die niet goed lopen. Niet alles wat Marc aanraakt verandert in goud...... Wel nuchter blijven!

    Peter

    Dit is wel zoals de zaken er nu voor liggen, een eerlijk en heldere kijk op hoe het nu is..

    Sorry, voor degene die meer verwachten.

  7. [verwijderd] 16 november 2015 13:20
    quote:

    ffff schreef op 16 november 2015 11:50:

    Heel dubieus OF Fagron wel wordt overgenomen.

    De cijfers van pakweg twee weken geleden waren ronduit zeer teleurstellend.

    Een geïnteresseerde koper weet dat ook. De Markt in USA ligt al helemaal moeilijk vw. overheidsingrijpen en zwaar gekorte uitgaven voor de bereidingen van Fagron.

    Lees het verslag maar eens van bijna twee weken geleden.

    Mijn verwachting: Helemaal geen bod of een mager bod.

    MC is een fenomeen, maar......Marc heeft afgelopen jaren toch ook investeringen gedaan die niet goed lopen. Niet alles wat Marc aanraakt verandert in goud...... Wel nuchter blijven!

    Peter

    Toevallig volg ik die Coucke al wat jaartjes.
    Welke van zijn investeringen zijn niet goed gelopen volgens jou?

    De cijfers waren niet ronduit teleurstellend maar zoals verwacht en aangegeven.
  8. forum rang 9 objectief 16 november 2015 14:12
    quote:

    Ocra schreef op 16 november 2015 13:58:

    Wil niet vervelend doen maar, www.tijd.be/markten_live/nieuws_aande...

    Op Arseus heeft hij vele miljoenen verdiend en zijn huidige beleggingen zijn fifty/fifty, maar het gaat om het uiteindelijk resultaat bij verkoop....dus kan nog heel positief/negatief uitpakken. Het is geen wonderdokter, maar wel iemand met kennis van de branche en goede zakenman.
101 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,13%
Gold spot 2.392,50 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links